قیمت رسمی گوشت اعلام شد/ ملکی: گوشت به قیمت‌های پارسال بازمی‌گردد؟

رییس اتحادیه گوشت گوسفندی در واکنش به اظهارات دولتی‌ها درباره کاهش قیمت گوشت تا اواسط آبان‌ماه، تصریح می‌کند: براساس آنچه که ما اطلاعات داریم و نیز در جلسه‌ای که با قائم‌مقام وزیر جهادکشاورزی داشتیم، در حال حاضر گوشت دولتی برای تنظیم بازار توزیع می‌شود. همین اقدام، در روند بازار گوشت تاثیر دارد.

قیمت رسمی گوشت اعلام شد/ ملکی: گوشت به قیمت‌های پارسال بازمی‌گردد؟

علی‌اصغر ملکی با بیان این‌که قیمت گوشت گوسفندی دولتی ۲۸۲ هزار تومان و گوشت گوساله بدون استخوان هم ۴۳۰ هزار است، عنوان می‌کند: این گوشت به صورت روزمره در فروشگاه‌های زنجبره و میادین میوه و تره‌بار در اختیار مردم قرار می‌گیرد و همین کار، تاثیر خوبی در بازار گوشت دارد.

وی متذکر می‌شود: در بازار گوشت در یکی دو هفته اخیر حداقل ۲۰ هزار تومان کاهش قیمت را داشتیم. قیمت مصرف‌کننده گوشت گوسفندی داخلی در بازار ۴۲۰، ۴۳۰ هزار تومان بوده که الان در حدود ۴۱۰ تا ۴۲۰ هزار تومان کاهش قیمت داشته است.

رییس اتحادیه گوشت گوسفندی درباره روند آتی بازار گوشت، می‌گوید: طبق آنچه که شرکت پشتیبانی امور دام و وزارت جهادکشاورزی عنوان کرده، قرار شده عرضه گوشت سوبسیددار تداوم داشته باشد. اگر این امر تداوم داشته باشد، یقینا شرایط مساعد خواهد بود.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    0

    آفرین بر مسعولین پاکدست و کاری.20 هزار تومان ارزان شد.خیلی خوشحال شدم

  • ناشناس
    0

    آفرین بر مسعولین پاکدست و کاری.20 هزار تومان ارزان شد.خیلی خوشحال شدم

  • ناشناس
    0

    با انتقاد از خالی شدن سفره مردم و بهبود اوضاع بورس و مبارزه با تورم و شعار گوشت و مرغ و خودرو چه ربطی به تحریم داره روی کار آمدن ولی عکس وعده ها عمل کردند سفره مردم را خالی تر کردن و اوضاع بورس را بدتر و قیمت اجناس و دارو و گوشت و خودرو را صدهابرابر کردند

  • ناشناس
    0

    جوجه ها را آخر پاییز می شمارنند.

    نظرات شما -
    • ب ناشناس
      0

      🐔🐔🐔🐔 ها ماشینی شدن شب به شب می شمارند

  • شهروندلرستانی
    0

    واقعا وزیران کشاورزی و بازرگانی خودشان عامل گرانی هستند .الان گوشت گوسفند در بعضی شهرهای کوچک ۳۸۰ هزارتومان است دولت میگه به قیمت پارسال ۴۲۰ هزارتومان واقعا خنده دار است خخخخخخ

  • شهروندلرستانی
    0

    گوشت در بیشتر شهرها ۳۸۰ هزارتومان است نا سلامتی بجای اینکه ارزانش کنند دارند گرانش میکنند راس دکارتو نیا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها