به این ۳ دلیل گوشی موتورولا G۷۳ نخرید

با وجود اینکه بدنه‌ی گوشی موتورولا G ۷۳ پلاستیکی است، ولی از پلاستیک باکیفیتی تشکیل شده که جاذب اثر انگشت هم نیست.

به این ۳ دلیل گوشی موتورولا G۷۳ نخرید

در این مطلب به بررسی قیمت انواع گوشی موتورولا می‌پردازیم.

گفتنی استگوشی موبایل موتورولا مدل Moto G ۷۳ دو سیم کارت ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت یکی از گزینه‌های میان‌رده‌ی جذاب در بازار ایران محسوب می‌شود. در هر صورت در ادامه همراه ما باشید.

دلایل برای خریدن موتورولا G ۷

اول از همه باید به طراحی جذاب این گوشی اشاره کنیم. با وجود اینکه بدنه‌ی گوشی موتورولا G ۷۳ پلاستیکی است، ولی از پلاستیک باکیفیتی تشکیل شده که جاذب اثر انگشت هم نیست. دلیل بعدی برای خرید این گوشی، ارائه با شارژر ۳۰ وات و قاب شفاف است. اگرچه این موضوع بدون شک دلیل خیلی مهمی برای خرید گوشی محسوب نمی‌شود، اما واقعیت این است که گلکسی A ۳۴ در همین محدوده‌ی قیمتی، فقط با کابل شارژ به دست کاربران می‌رسد.

اسپیکر استریو هم از دیگر مزایای این گوشی محسوب می‌شود که در این محدوده‌ی قیمتی، یکی از بهترین‌ها است و می‌تواند عملکرد خیلی خوبی داشته باشد. در نهایت باید به دوربین‌های باکیفیت موتورولا G ۷۳ اشاره کنیم. دوربین اصلی ۵۰ مگاپکیسلی و اولترا واید ۸ مگاپیکسلی هر دو حرف زیادی برای گفتن دارند و خبری از دوربین‌های بیهوده‌ای مانند ماکرو بی‌کیفیت نیست.

دلایل برای نخریدن موتورولا G ۷۳

از بین دلایل برای نخریدن این گوشی، می‌توانیم به IPS بودن نمایشگر اشاره کنیم. البته این نمایشگر اصلا بی‌کیفیت نیست و مثلا تراکم پیکسلی بالایی دارد و حتی رفرش‌ریت آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. اما طبیعتا کیفیت این نمایشگر در حد نمایشگر‌های AMOLED نیست.

همچنین باید به تراشه‌ی دایمنسیتی ۹۲۰۰ هم اشاره کنیم که اگرچه از پس انجام بسیاری از کار‌ها برمی‌آید، ولی در همین محدوده‌ی قیمتی گلکسی A ۳۴ از تراشه‌ی دایمنسیتی ۱۰۸۰ بهره می‌برد که عملکرد بهتری ارائه می‌کند.

در نهایت باید به قرارگیری حسگر اثر انگشت در دکمه‌ی پاور اشاره کنیم که البته این مورد آخر تا حد زیادی سلیقه‌ای است و برخی کاربران این نوع حسگر را ترجیح می‌دهند.

در بازار موبایل قیمت گوشی موتورولا مدل Moto G ۷۳ دو سیم کارت با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت مبلغ ۱۰،۴۰۰،۰۰۰ تومان است.

قیمت گوشی

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها