رئیس اتحادیه لوازم صوتی و تصویری موبایل تهران در گفتگو با خبر فوری:

قیمت‌ها در بازار موبایل کاهش می‌یابد

رئیس اتحادیه لوازم صوتی و تصویری موبایل تهران بیان کرد: با بیشتر شدن رقابت و زیاد شدن تعداد شرکت‌های واردکننده، کالای مورد نیاز مردم از انحصار خارج شده و این اتفاق برای مردم مطلوب خواهدبود.

قیمت‌ها در بازار موبایل کاهش می‌یابد

محمدرضا رمضان در گفتگو با خبرفوری گفت: در گذشته کسانی که می‌خواستند تلفن همراه وارد کنند، باید خشکبار صادر می‌کردند و ارز دریافتی حاصل از آن را صرف واردات موبایل می‌کردند. در مجوز جدید، افراد می‌توانند با صادرات هرکالای دیگری، ارز حاصل از آن را صرف واردات موبایل های بالای ۶۰۰ دلار کنند. 

وی ادامه داد: با تصویب مجوز جدید، حتی نیروهای غیرمتخصص می‌توانند درصورت داشتن ارز خارج از کشور، موبایل وارد کنند و این به نفع مصرف کننده است، چرا که واردات موبایل از حالت انحصاری خارج شد.

وی مطرح کرد: این اقدام دولت باعث ناراحتی تاجران شده، چرا که در یک سال و نیم، سه بخشنامه رسیده و تاجران را گمراه کرده است. واردکنندگان از عوض شدن قانون رضایت ندارند و درحالی که ثبت سفارش می‌کنند و کارهایشان را انجام می‌دهند مسیر عوض می‌شود.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    1

    تو گفتی و ما هم باور کردیم، به قول معروف: دروغست گفتار تو سر به سر/ سخن گفتن کژ نباشد هنر!

  • ناشناس
    0

    بالای ۶۰۰دلار کجاش به نفع مردمه، سی میلیون بدی گوشی

  • ناشناس
    0

    آیفون های حدید رو هرچه زودتر رجیستر کنید. بیشتر از این مردم رو دشمن خودتون نکنید.خودتون برای خودتون هر روز دشمن درست میکنید از داخل مملکت خودتون

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها