معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون حبر داد:

این گروه منتظر افزایش ۲۰ درصدی حقوق باشند

معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون گفت: قرار بر این بود از شهریورماه مستمری خانواده‌های تحت پوشش نهادهای حمایتی ۲۰ درصد افزایش یابد، اما اگر به هر دلیلی این موضوع عملی نشد، مستمری مددجویان از مهرماه با افزایش ۲۰ درصدی واریز خواهد شد.

این گروه منتظر افزایش ۲۰ درصدی حقوق باشند

علیرضا عسگریان با اشاره به اعلام خبر افزایش ۲۰ درصدی مستمری خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی از شهریور ماه امسال، اظهار کرد: در تبصره بودجه سال جاری به طور مستقیم اعلام شده بود که مستمری مددجویان ۴۰ درصد افزایش یابد. در دستورالعمل اجرایی تبصره ۱۴ نیز در دو بند اعلام شد که مستمری مددجویان ۲۰ درصد افزایش یابد و افزایش ۲۰ درصد دیگر نیز درصورت تامین منابع انجام شود.

وی افزود: در حال حاضر این تامین منابع صورت گرفته است و به جز افزایش ۲۰ درصدی که در ابتدای سال بر روی مستمری مددجویان اعمال شده، تامین اعتبار برای افزایش ۲۰ درصد دیگر هم میسر شده است.

معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: قرار بر این بوده است که از شهریورماه مستمری خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی به میزان ۲۰ درصد افزایش یابد، اما اگر به هر دلیلی این موضوع عملی نشد، مستمری مددجویان از مهرماه با افزایش ۲۰ درصدی واریز خواهد شد و ان شاءالله که مابه التفاوت مستمری شهریورماه نیز پرداخت خواهد شد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • محمود...
    2

    حق مابازنشستهاراکه ۳۰سال زحمت کشیدیم بمانمدید،مدیدبه خانواده معتادا،زندانیاوووخدا ازتون نگزره پس ما چی؟بیمه مال کسیه که حق بیمه پرداخت کرده

  • ناشناس
    1

    ۲۰ درصد،خسته نباشین!! زحمت کشیدین!! آخه با این تورم،۲۰ درصد افزایش،چه فایده داره؟ به قول شاعر: براحوال آن مرد باید گریست/ که دخلش نوزده،خرجش بیست!

  • ایرانی آباد و آزاد
    1

    همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را اجرا کنید... تعلل در این موصوع ظلم و تبعیض به این قشر ضعیف جامعه است ..

  • ناشناس
    0

    باسلام،
    افزایش حقوق خوبه،،،
    ولی اگر جلوی گرانی و تورم در کشور گرفته شود، خوبتره
    یاعلی،

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها