یک کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرفوری پیش‌بینی کرد

ثبات بازار سرمایه در ۶ ماه دوم سال/ دولت فعلا دست از سر پتروشیمی‌ها برداشته است

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: بازار سرمایه در هفته گذشته شروع خوبی نداشت و ۱۷ شهریور برای پنجمین بار متوالی شاهد ریزش بود، اما ۲۱ شهریور وضعیت بازار به دلیل رشد خوب سهام گروه خودرویی به ویژه سایپا و بانکی در بازار سهام بهتر شد.

ثبات بازار سرمایه در ۶ ماه دوم سال/ دولت فعلا دست از سر پتروشیمی‌ها برداشته است

علی عصاری افزود: اخبار منتشره مبنی بر آزادسازی ۶ میلیارد دلار از دارایی‌های بلوکه شده ایران از سوی آمریکا بارها و بارها تکرار شده و مورد استفاده ابزاری بازار سرمایه قرار گرفته‌است.

وی بیان داشت: بازار سهام به کف‌های قیمتی خود رسیده که به شدت ارزنده است و بسیاری از سهم‌ها پتانسیل این را دارند روند مثبتی را در پیش بگیرند.

این کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه بحث واگذاری صنایعی مثل سایپا جدی است، گفت: شرایط این واگذاری ها دیگر مثل گذشته نیست و خریداران این صنایع به همراه نام‌هایشان مشخص شده اند. اما راجع به نرخ خوراک پتروشیمی ها هم می‌توان گفت که دولت فعلا دست از سر پتروشیمی ها برداشته و روال را به حالت سابق برگردانده است. البته این مسئله به آن معنا نیست که در ۶ ماه باقی مانده از سال، دولت دیگر در این نرخ دخالت نکند.

وی تاکید کرد: تا در بازار سرمایه، سهام داران بلندمدت وارد نشوند، بازار سهام ایران در بلند مدت بازده خوبی نخواهد داشت. به نظر می‌رسد با شرایط فعلی بازار سرمایه ثبات این بازار در نیمه دوم سال بیشتر باشد.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    من که باورم نمیشه،ثبات بازار!! هزار وعده خوبان یکی وفا نکند!

    نظرات شما -
    • شاهماهی
      0

      چه رسد به وعده بدان ما !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • حسن
    0

    تمام درامدهاواریزجیب مردم کنیدخودشون هزینه دولت وکارمندانش میدهند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها