معرفی ۵ شرکت برتر طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ در تهران

یکی از قدم‌های اولیه برای راه‌اندازی کسب و کار آنلاین، ایجاد یک سایت مناسب برای آن است. طراحی یک سایت خوب و حرفه‌ای کار راحتی نیست؛ بلکه نیاز به تخصص و دانش خاصی دارد.

معرفی ۵ شرکت برتر طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ در تهران

طراحی یک سایت همه چیز تمام و ‌ایده‌آل را فقط یک تیم حرفه‌ای می‌تواند انجام دهد. بنابراین باید در انتخاب این تیم نهایت دقت را به خرج داد تا سایتی طراحی شود که کاربر پسند بوده و کاربران بتوانند به راحتی با شما تعامل داشته باشند. سایت باید طوری طراحی شود که در شان کسب و کار شما بوده و حرفه ای بودن کسب و کارتان را به رخ بکشد. شما برای پیاده سازی استراتژی های دیجیتال مارکتینگ نیاز به یک وب سایت قوی و حرفه ای دارید. برای آشنایی بیشتر با انواع خدمات آژانس های دیجیتال مارکتینگ میتوانید این مقاله از سایت جهان نیوز را مطالعه کنید.

در ادامه قصد داریم ۵ مورد از بهترین شرکت‌های طراحی سایت در تهران را به شما معرفی کنیم تا با خیال راحت طراحی سایت خود را به آن‌ها بسپارید.

شرکت طراحی سایت تارینوتک

 یکی از ۵ شرکت برتر طراحی سایت در ایران، شرکت تارینوتک است که می‌تواند در طراحی انواع سایت‌ها کمک زیادی به شما کند. این شرکت از سال ۱۳۹۲ برند خود را در زمینه فناوری اطلاعات به ثبت رساند.

از نقاط قوت تارینوتک این است که می‌تواند طراحی سایت‌های اختصاصی با کدنویسی، طراحی اپلیکیشن‌های اندرویدی و IOS، سئو سایت، تولید محتوا، دیجیتال مارکتینگ و شبکه‌های اجتماعی، طراحی لوگو و ست‌های اداری، ضبط ویدئو و عکاسی انجام دهد. در واقع شما هر آن چه را که برای فعالیت در فضای مجازی به آن نیاز دارید را می‌توانید از این شرکت درخواست کنید. این مجموعه با بهره گیری از متخصصان با تجربه در تمامی زمینه های دیجیتال مارکتینگ توانسته کسب و کارهای زیادی را متحول و به جایگاه های عالی برساند.

 

شرکت طراحی سایت وبسیما

کمممکنم

یکی از بهترین شرکت‌های طراحی سایت که از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده، وبسیما است که با بهره‌گیری از متخصصین بسیار خلاق و حرفه‌ای، توانسته‌ در مدت زمان کوتاهی، عنوان بهترین شرکت طراحی سایت را کسب کند. برخلاف سایر شرکت‌های طراحی سایت، شکل ظاهری این وب سایت نشان دهنده خلاقیت و نوآوری در طراحی آن است که آن را کاملا از سایر رقبای خود متمایز می‌کند. وبسیما توانسته است در زمینه آموزش بازاریابی دیجیتال هم موفق عمل کند.

 از دستاورد‌ها و سابقه‌های درخشان وبسیما می‌توان به انتشار چندین مقاله تخصصی، انتشار ۵ کتاب پر مخاطب در زمینه سئو و همچنین طراحی سایت و برگزاری کارگاه‌های آموزشی اشاره کرد. علاوه بر همه این‌ها، این شرکت توانسته چندین بار کاندید جایزه بهترین شرکت طراحی سایت در جشنواره وب و موبایل در ایران هم باشد و بالاخره در سال ۱۳۹۵، بهترین شرکت طراحی سایت معرفی شد.

 از نقاط قوت این شرکت می‌توان به طراحی سایت خلاقانه با رابط کاربری فوق‌العاده و بر پایه استانداردهای جهانی اشاره کرد. علاوه بر این، طراحی سایت بر اساس فاکتور‌های مهم سئو، طراحی UI و UX سفارشی، داشتن نمونه کار‌های درخشان و حرفه‌ای، ارائه آموزش‌های ویژه برای مشتریان و داشتن تیم پشتیبانی قوی، از دیگر نقاط قوت آن است.

سایت وب وان

گمکگمکگ

یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌ها در زمینه طراحی و سئو سایت، شرکت وب وان است. هنوز هم بعد از چندین سال، زمانی که نام بهترین شرکت طراحی سایت را در گوگل جستجو می‌کنیم، می بینیم که نام وب وان جز نتایج اولیه گوگل است. وب وان علاوه بر طراحی سایت‌های وردپرسی، به طراحی سایت‌های کاملا اختصاصی و سفارشی‌سازی شده هم می‌پردازد. همچنین می‌تواند در زمینه خدمات سئو و طراحی اپلیکیشن‌های کاربردی هم به شما کمک کند. زمانی که وارد سایت شرکت وب وان می‌شوید، اسامی سایت‌های معتبر و معروف را در آن می‌بینید که جزء سوابق درخشان این شرکت هستند.

 از مزایای طراحی سایت با شرکت وب وان این است که می‌توانید انواع سایت‌های داینامیک و استاتیک را به این شرکت سفارش دهید. همچنین این شرکت با انجام خدمات سئو می‌تواند رتبه سایت شما را در گوگل ارتقا دهد. علاوه بر این وب سایت قدیمی شما را بروزرسانی کرده و گرافیک شما را هم ارتقا می دهد.

شرکت طراحی سایت نوین

غعفغعفغ

اگر بخواهید در کسب و کار آنلاین خود رشد چند برابری داشته باشید، باید در مسیر درستی قرار بگیرید. شرکت طراحی سایت نوین می‌تواند شما را در این مسیر پیش ببرد. تیم حرفه‌ای نوین در سال‌های اخیر مشتریان خود را به سمت بازاریابی خلاقانه و تبلیغات دیجیتال سوق داده و جایگاه بسیار خوب و مطلوبی در بین برترین مجموعه‌های طراحی سایت دارد.

 تیم حرفه‌ای طراحی سایت نوین نمونه کار‌های بسیار موفق و درخشانی در سوابق کاری خود دارد که در این بین می‌توان به طراحی سایت ملی پیامک، بخشی از طراحی سایت چاپ آقا و ژیکال اشاره کرد. این شرکت بیشتر از ۱۰ سال تجربه همکاری با برند‌های معتبر در حوزه‌های تبلیغات محیطی دارد. از جمله نقاط قوت این شرکت می‌توان به طراحی مطلوب و خلاقانه، نمونه کار‌های موفق، پشتیبانی مطلوب و مشاوره تبلیغاتی اشاره کرد.

 شرکت طراحی سایت ایران سایت

هغعغه

 

ایران سایت هم از جمله بهترین شرکت‌های طراحی سایت در تهران است که سابقه طولانی مدتی در این حوزه دارد و به همین دلیل در لیست 5 شرکت برتر ایران قرار گرفته است. این شرکت پس از ۲۲ سال همچنان ساختاری بسیار منظم و خلاق دارد. از جمله خدمات بسیار خوب این مجموعه می‌توان طراحی سایت‌های اختصاصی و شخصی‌سازی شده، سئو، ادوردز، عکاسی و ساخت اپلیکیشن برای موبایل و کامپیوتر اشاره کرد.

 از جمله نقاط قوت این شرکت سابقه طولانی مدت در طراحی سایت، تیم پشتیبانی قوی و مناسب و تعرفه مناسب و مشخص خدمات آن است. شما می‌توانید برای راه‌اندازی انواع سایت‌های فروشگاهی، صرافی، شرکتی، تبلیغاتی، عکاسی، سایت‌های پرتال، سایت‌های شخصی و غیره از این شرکت کمک بگیرید.

البته به شما پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد راه های افزایش فروش بعد از طراحی سایت این مقاله را نیز مطالعه کنید.

 ویژگی‌های یک شرکت طراحی سایت حرفه‌ای

 

 امروزه شرکت‌های طراحی سایت زیادی تاسیس شده اند که همه آن‌ها هم ادعا می‌کنند در کار خود بهترین هستند. اما واقعا انتخاب یک شرکت حرفه‌ای و ‌ایده‌آل از بین صد‌ها شرکت، کار دشواری است و نمی‌توان به راحتی به میزان تخصص همه آن‌ها اعتماد کرد. توصیه می‌کنیم قبل از انتخاب شرکت، به اندازه کافی در مورد آن‌ تحقیق کنید، حتما نمونه کارهای شرکت را دیده و رزومه آن را بررسی کنید. یک شرکت طراحی سایت حرفه‌ای باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

 کیفیت وب سایت شرکت را بسنجید

 اولین معیاری که باید به آن توجه کنید این است که کیفیت وب سایت خود شرکت را بسنجید و ببینید از چه طراحی منحصر به فرد و رابط کاربری‌ای برای خود استفاده کرده است. در واقع اولین نمونه کاری که باید از یک شرکت ببینید، همان وب سایت خود شرکت است.

به نمونه کار‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشید

 یک شرکت طراحی سایت موفق نمونه کار‌های درخشانی در رزومه خود دارد. شما می‌توانید برای انواع طراحی سایت از آن‌ها بخواهید تا نمونه کارهایشان را به شما نشان دهند. بهتر است نمونه کار را با دقت بررسی کنید و توانایی‌های آن‌ها را بسنجید.

 با مشتریان شرکت ارتباط بگیرید

 یکی از کار‌هایی که می‌توانید برای شناخت یک شرکت طراحی سایت انجام دهید این است که با مشتریان گذشته یا فعلی آن‌ها ارتباط بگیرید. متاسفانه هستند شرکت‌هایی که لوگوی برند خود را در تصویری از سایت‌های معروف می‌گذارند و ادعا می‌کنند تیم حرفه‌ای آن‌ها، این سایت را طراحی کرده است. برای اطمینان خاطر می‌توانید با مشتریان آن‌ها تماس بگیرد و از صحت ادعای آن‌ها آگاه شوید. سپس در مورد نحوه پشتیبانی شرکت بپرسید و در کل از میزان رضایت آن‌ها سوال کنید.

 توانایی‌های شرکت طراحی سایت را در نظر بگیرید

 

 باید بررسی کنید که آیا آن‌ها می‌توانند وب سایتی کاملا اختصاصی با طراحی خلاقانه به شما ارائه دهند یا خیر؟ آیا می‌توانند به سلیقه شما قسمت‌هایی از وب سایت را شخصی‌سازی کنند؟ آیا بعدها می‌توانند سایت شما را آپدیت کنند؟ تصور کنید می‌خواهید یک سایت فروشگاهی طراحی کنید و در حال حاضر تعداد محدودی مشتری دارید. اما احتمال می‌دهید که در آینده تعداد مشتری‌ها خیلی بیشتر شود. بنابراین شرکت باید این قول را به شما بدهد که در صورت نیاز، سایت شما را آپدیت کرده و مطابق با تعداد مشتریان به امکانات سایت شما بیفزاید. بهتر است قبل از شروع همکاری یکی دو مورد از امکاناتی که می‌خواهید در آینده به سایت خود اضافه کنید را به آن‌ها بگویید تا مطمئن شوید از پس این کار بر می‌آیند.

هزینه‌های طراحی سایت را بررسی کنید

 

 هیچ گاه تعرفه بالا برای طراحی یک سایت، نشانه حرفه‌ای بودن طراحی نیست و هیچ گاه هم ارزان و مناسب بودن قیمت نشانه بی‌کیفیت بودن کار نیست. بیشتر شرکت‌های طراحی سایت چون به دنبال جذب مشتری هستند، قیمت طراحی سایتشان پایین یا مناسب است. شما باید ببینید که آیا با توجه به امکانات و خواسته‌ها و انتظاراتی که دارید، قیمت مناسب و معقولی به شما ارائه می‌دهند؟ برای این کار می‌توانید از چند شرکت طراحی سایت، قیمت‌ها را جویا شوید تا مطمئن شوید که تعرفه عجیب و غریبی به شما پیشنهاد نداده باشند.

 پشتیبانی شرکت مهم‌ترین ویژگی است

 

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که یک شرکت طراحی سایت باید داشته باشد، ارائه پشتیبانی‌های لازم و به موقع است. برای اطمینان، می‌توانید میزان رضایت مشتریان فعلی یا قبلی آن‌ها را در مورد ارائه پشتیبانی جویا شوید. به عنوان مثال می‌توانید بپرسید زمانی که سایت شما دچار مشکل شد، چه مدت طول کشید تا شرکت برای حل مشکل اقدام کند.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها