مروری بر خدمات تور خارجی آژانس‌های مسافرتی

سفر به یک کشور خارجی پر از شگفتی‌ها است و می‌تواند بسیار هیجان انگیز باشد، اما در عین حال دردسرها و سختی‌های خودش را هم دارد.

مروری بر خدمات تور خارجی آژانس‌های مسافرتی

اگر می‌خواهید برای یک سفر خارجی برنامه ریزی کنید و اولین بار است که به آن کشور می‌روید، شاید بد نباشد کار را با یک آژانس مسافرتی شروع کنید. در این مقاله راجع به خدمات این آژانس‌ها بیشتر صحبت می‌کنیم.

رزرو بلیط هواپیما

اگر می‌خواهید بهترین تاریخ سفر و سریع‌ترین پرواز به مقصد را بدانید، آژانس مسافرتی می‌تواند به شما کمک کند. آژانس‌های مسافرتی می‌توانند تاریخ‌های موجود برای نوع حمل‌ و نقلی که ترجیح می‌دهید را به شما اطلاع دهند. در مورد تورهای خارجی، اگر بخواهید سریع‌تر یا ارزان‌ترین پرواز را داشته باشید، می‌توانند پروازی را پیدا کنند که کمترین توقف را دارد. اگر تا به حال برای یک پرواز خارجی جست و جو کرده باشید احتمالا باید بدانید این کار چقدر پر دردسر است. دردسر آن به کنار،‌ رزرو بلیط هواپیما برای تورهای خارجی بسیار گیج کننده است، مخصوصا اگر مقصد جایی باشد که پرواز مستقیم ندارد و باید خود را با بیش از یک پرواز به آن جا برسانید.

آسان شدن رزرو بلیط هواپیما و این که کافیست تا تاریخ سفر خود را مشخص کنید یک نکته است. نکته دیگر اما قیمت پرواز است. آژانس‌های مسافرتی به دلیل تعداد مسافرین و قراردادهایی که با برخی شرکت‌های هواپیمایی دارند،‌می‌توانند پروازهای چارتر ترتیب دهند و به این ترتیب با قیمت کمتری بلیط هواپیما رزرو کنند،‌ این موضوع سبب صرفه جویی در زمان و هزینه شما خواهد شد.

مروری بر خدمات تور خارجی آژانس‌های مسافرتی

یافتن بهترین مسیر برای شما

آژانس‌های مسافرتی این توانایی را دارند که بهترین مسیر را برای شما پیدا کنند؛ خواه در یک مقصد خاص باشد تا بتوانید از تمام جاذبه‌هایی که می‌خواهید بازدید کنید یا مقرون ‌به ‌صرفه‌ترین مسیر یا مسیر کم‌هزینه را برای خود بیابید. آن‌ها می توانند راهنما و گزینه‌هایی را در مورد شیوه های مختلف حمل و نقل که می‌توانید انتخاب کنید به شما ارائه دهند. این موضوع راجع به بلیط هواپیما و رزرو بهترین پروازهای غیر مستقیم صدق می‌کند اما موضوع فقط این نیست. ممکن است برای سفر به کشوری بتوانید از ترکیب راه‌های مختلف مانند کشتی و هواپیما استفاده کنید یا این که گزینه سفر زمینی به کشور دیگر وجود داشته باشد. یک آژانس مسافرتی خوب به دلیل تجربه بالا قطعا بهترین روش سفر به کشور خارجی را نیز می‌داند و می‌تواند این تجربه را به شما انتقال دهد.

قیمت‌های مقرون به صرفه و اطلاعات در مورد هزینه سفر

فرض کنید بخواهید به تنهایی هزینه‌های سفر به یک کشور خارجی را (که تا به حال هم به آن سفر نکرده‌اید)‌ پیدا کنید. جدا از دردسر تبدیل قیمت‌ها و قیمت ارز، باید تک به تک همه موارد را بررسی کنید،‌از قیمت بلیط گرفته تا رزرو هتل، هزینه‌های تاکسی و رفت و آمد به مقاصد مد نظر، هزینه خورد و خوراکی و ورودی اماکن خاص. تازه همه ااستعلام قیمت‌‌ها باید برای تاریخ خاصی که می‌خواهید به سفر بروید تعیین شود. 

برنامه ریزی برای جاذبه‌های گردشگری

هر سفر خارجی پر از جاذبه و شگفتی‌های مختلف است. بسته به کشوری که قصد دارید به آن سفر کنید، جاذبه‌ها می‌توانند بسیار متنوع و متفاوت باشند. برخی از کشورها محلی عالی برای خرید و استفاده از فرصت‌های این چنینی هستند. برخی تاریخ بسیار غنی دارند و آثار باستانی و تاریخی فرهنگی فوق‌العاده‌ای دارند که نباید دیدنشان را از دست داد. برخی ساحل‌های فوق‌العاده و تفریحات جذاب و توریستی دارند. خلاصه هر جایی جذابیت‌‌های خودش را دارد اما چگونه می‌توانید مطمئن باشید که از همه ظرفیت‌های یک مقصد استفاده می‌کنید و چیزی را از قلم ننداخته‌اید؟ شاید با گشت و گذار در اینترنت بتوانید چیزهایی را پیدا کنید. اما این جا هم دو نکته وجود دارد، اولا چنین جست و جوهایی مستلزم گذاشتن وقت بسیار زیاد و دانستن زبان هستند. دوما در اینترنت ممکن است اطلاعات اغراق شده‌ای پیدا کنید یا چند عکس خوش رنگ و لعاب ببینید که انتخاب را برای‌تان سخت‌تر هم می‌کند. تازه رفت و آمد به این مکان‌ها هم دردسرهای خودش را دارد.

آشنایی با فرهنگ و قوانین مقصد

کشورهای مختلف دارای فرهنگ‌ها و مذاهب مختلف و شیوه‌های زندگی متفاوت هستند. تفاوت‌های فرهنگی چیزی است که گاهی بسیار جزئیات خاصی دارد و آن‌ها را نمی‌توانید در هیچ کتاب یا راهنمایی پیدا کنید. همین حالا به کارهایی فکر کنید که یک توریست ممکن است با آمدن به شهر شما انجام دهد و از نظر فرهنگی برای سایرین پذیرفته نباشد. آژانس‌های مسافرتی می‌توانند جزئیاتی را در مورد این که چگونه به بهترین نحو با جامعه محلی ارتباط برقرار کنید، چه قوانینی را رعایت کنید و از انجام چه کارهایی پرهیز کنید در اختیار شما بگذارد. تور لیدرها نیز با تجربه‌ای که دارند در هر مکانی به شما می‌گویند که چگونه رفتار کنید و همین هم سبب می‌شود تجربه سفر خوشایندتری داشته باشید.

بیمه مسافرتی

مهم نیست چقدر احتیاط می‌کنید و چقدر همه جوانب را در نظر می‌گیرید. سفر کردن به یک کشور خارجی، مانند هر تجربه دیگری پر است از اتفاقات غیر منتظره که می‌توانند تلخ یا شیرین باشند. تصور کنید یکی از مدارک مهم خود را در سفر گم کنید. یا این که در طول سفر بیمار شوید یا در بدترین حالت،‌ تصادف کنید یا مشکلی برای‌تان به وجود بیاید. در این شرایط چه می‌کنید؟ بیمه مسافرتی چیزی است که دقیقا برای چنین مواردی پیشبینی شده است.

البته وجود یک بیمه مسافرتی در سفرهای خارجی از واجبات است و اصلا بدون آن نمی‌توانید سفر کنید. حالا اگر خودتان بخواهید سفر کنید، مجبورید شرایط تمام بیمه‌های مسافرتی را خودتان مطالعه و بررسی کرده و اقدام به خرید کنید. در حالی که با استفاده از خدمات تورهای خارجی آرند تور، به صورت خودکار تحت پوشش بیمه‌ای معتبر و با قیمت مناسب قرار خواهید گرفت.

مروری بر خدمات تور خارجی آژانس‌های مسافرتی

جمع آوری مدارک و گرفتن ویزا

بسیاری از کشورهای خارجی برای پذیرفتن گردشگران ایرانی نیاز به ویزا دارند. شرایط دریافت ویزای کشورهای مختلف هم متفاوت و متنوع است. آژانس مسافرتی معتبر می‌‌تواند پروسه را خیلی راحت‌تر کند. کافیست مدارک لازم را ( که خودشان برای شما لیست می‌کنند)‌ به آن‌ها تحویل دهید و همه مراحل اداری و گیج کننده کار را به خودشان بسپارید. هر کاری که لازم باشد انجام دهید به شما اطلاع داده می‌شود و نیازی ندارد به دنبال چیزی بدوید.

انتخاب بهترین زمان سفر

بهترین زمان سفر به فاکتورهای مختلفی برمی‌گردد، از آب و هوای کشور مقصد گرفته تا وجود تعطیلات و ایونت‌های مختلف، شلوغ و پر ازدحام بودن کشور مقصد و ... می‌توانند در انتخاب بهترین زمان سفر دخالت داشته باشند. در این میان آژانس مسافرتی می‌تواند همه چیز را بسیار ساده کند. آن‌ها با توجه به تجربه و اطلاعات دائمی که به دستشان می‌رسند، تورهای خارجی را بر اساس بهترین زمان چه از نظر ترافیک انسانی و چه از نظر آب و هوا و مهم‌تر از همه از نظر قیمت‌ها برنامه ریزی می‌کنند و یک پکیج کامل می‌سازند.

جمع بندی

برنامه ریزی یک سفر خارجی کار راحتی نیست و به همین دلیل هم هست که بیشتر افراد ترجیح می‌دهند با آژانس مسافرتی سفر کنند. تورهای خارجی آرند تور با داشتن مزایای مختلف، توضیحات کامل و قیمت متناسب با خدمات به شما این اطمینان را می‌دهد که از خدمات آژانس درستی استفاده می‌کنید و می‌توانید با صرف هزینه منطقی و بدون صرف زمان اضافه، بهترین تجربه سفر را برای خود رقم بزنید.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها