انتقاد یک صنعتگر از تعطیلی سراسری: مسئولین تصمیم گیری را ۲ ماه تعطیل کنند

رئیس انجمن تولیدکنندگان سیستم‌های تهویه مطبوع ایران نوشت: فرمودند به خاطر نگرانی از سلامت مردم، کل کشور از اردبیل ۱۲‌درجه‌ای تا تهران ۳۹ درجه و اهواز ۴۱ درجه ۲ روز تعطیل شود.

انتقاد یک صنعتگر از تعطیلی سراسری: مسئولین تصمیم گیری را ۲ ماه تعطیل کنند

مهدی بستانچی نوشت: ای کاش به‌خاطر زنده‌ماندن صنعت و کسب و کارها، مسئولین تصمیم گیری را ۲ ماه تعطیل کنند و به تعطیلات بروند. 

این‌طور بیشتر دعایشان می‌کنیم.

photo_2023-08-02_10-40-04

منبع: عصر ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    کو گوش شنوا و چشم بینا عزیز دل ؛ دوستان ما چه شدند : فلسطین . سوریه ویرانه شد عروس خاورمیانه لبنان و سوریه ویرانه تل خاک یا محتاج یه تکه نان شدند . یمن فقیرترین کشور دنیا و چندین میلیون بیمار سوء تغذیه و کره شمالی تک رو که عصر حجر زیست می کند چین که فقط بده بده داره و روسیه که در دام غرب افتاد هیچ خر گری به اندازه حمله روسیه به اکراین در چند قرن اخیر سودش نرفت جیب امریکا و غرب در دل عروسی چون گلزار دارند این امریکا . حال فقط ایران مانده فیزیکی خراب نشده و طرح 15 جعبه حمله به ایران در ویلای ترامپ یافت شد یعنی غذا دم آمده و بوی آن داره میاد یعنی زمان حمله به ایران با تفکرات اتحاد غرب و حمله روس ها باعث اتحاد و همدلی غرب شد تا بعد از روسیه به سمت چین با تایوان برند و عروسی بالاتر از گلزار این بار به کمک حمله چین به چین تایپه یا همان تایوان شکل بگیرد . عقل سلیم کجاست بهترین حالت ایران این هست دولت 5 سال هیچ تصمیمی نگیرد برن منزل یا ویلاهای خارج از کشور که دارند 5 برابر حقوق بگیرند و استراحت کنند . مجلس هم بر گردد به تنظیمات سال 1396
    و تمام مصوبات از سال 1397 تا الان باطل کنند تا مملکت به قهقرا نره . در تاریخ آمده است یک شاهی مجلس را به توپ بست کدام شاه بود ؟

  • ناشناس
    0

    هیأت دولتی که اینقدر درک نمی کند از تعطیلی سراسری کشور، کارفرمایان بخش خصوصی، صاحبان صنوف و حرف و مشاغل و آزاد از کجا درآمد کسب کنند که بتوانند دستمزد کارکنان خود، اجاره بها واحد صنفی و مالیات و دیگر هزینه های جانبی تحمیلی را پرداخت نمایند!

  • 🐜
    1

    شاهنشاه هخامنشی بنام کوروش بزرگ مجلس را ب توپ بست اما گذاشتن بحساب رضا شاه پهلوی اگرچه امروزه کسی ب تاریخ ماایرانیان توجه ندارد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها