ارزش دلار ۱۰.۹ درصد کم شد

دلار ۵ کانال افتاد

بررسی‌ها نشان می‌دهد در ۴ ماه ابتدای سال از قیمت هر دلار آمریکا ۱۰.۹ درصد کاسته شده و ۵ هزار و ۳۱۳ تومان سقوط کرده است.

دلار ۵ کانال افتاد

۱۲۲۶ تومان، رقمی است که در طول یک‌ماه گذشته از قیمت دلار افتاده است. در حال حاضر هر دلار آمریکا در بازار ۴۸ هزار و ۴۸۷ تومان قیمت دارد و این در حالی است که یک ماه قبل ۴۹ هزار و ۷۱۳ تومان بود.

اما این اعداد در حالی است که در ابتدای سال هر دلار آمریکا به قیمت ۵۳ هزار و ۸۰۰ تومان فروخته می‌شود. این نشان از آن دارد که در ۴ ماه ابتدای سال از قیمت هر دلار آمریکا ۱۰.۹ درصد کاسته شده و ۵ هزار و ۳۱۳ تومان سقوط کرده است.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • عشق منی رئیسی
    3

    انشاالله با مدیریت جهادی انقلابی دولت رئیسی قیمت مرغ و گوشت هم ده در صد بریزد و مرغ ۱۰۵ هزار تومان و گوشت گوسفند ۴۸۰ هزار تومان بشه به کوری چشم دشمنان دولت سید مرحومین حضرت آیت الله العظمی دکتر سید ابراهیم رئیسی

  • ناشناس
    0

    خدارو شکر این مشکلمون هم حل شد!

  • ناشناس
    0

    دلار ۵ کانال افتاد ... يعني 5 كانال 10 هزار تومني افتاد نه 5 هزار تومن بيسواد.....
    ۱۲۲۶ تومان، رقمی است که در طول یک‌ماه گذشته از قیمت دلار افتاده است.
    اين عدد چقدر آشناست. در سالهاي نه خيلي دور عدد 1226 تومان سالها براي نرخ دلار ثابت بود يادش بخير......

  • ناشناس
    0

    مرداد را با مرداد مقایسه کنید. دلار پارسال مر داد ماه حدود 28 هزار تومان بود. ابتدای امسال 52 تومان بود، خواهیم دید ابتدای 403 چند خواهد شد. با این دست فرمان به نظر بالای 70 خواهد بود.

  • 0

    وقتی تورم بالای 40 در صده انتهای سال دلار زیر 70 نخواهد بود مگر اینکه تصنعی پایین نگهش دارن که باز بعد مدتی وقتی رانت ها خورده شد فنرش در خواهد رفت.

  • ناشناس
    0

    آخه شماها چرا گوش شنوا ندارید نیمی از مردم درآمدشان به نصف ماه نمیرسه که غذا و پوشاک از نیازهای اولیه انسانهای غار نشین هم بوده تهیه کنند اونوقت میگید دلار ریخت والله این شرف و انسانیته که تو جامعه داره میریزه بعد دلار ریخت کدوم جنس قابل مصرف پایین اومده حالا؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها