راهنمای انتخاب و خرید دستگاه استرچ پالت

برای هر کسب و کاری دستگاه استرچ پالت نیاز است. دستگاه استرچ پالت چیست؟ برای بسته بندی محصولاتی که منظم یا نامنظم در کنار هم قرار می‌گیرند نیاز است از دستگاه استرچ پالت استفاده گردد.

راهنمای انتخاب و خرید دستگاه استرچ پالت

اگر بخواهید برای این نوع بسته بندی هایی که به صورت منظم و نامنظم هستند از نیروی انسانی استفاده کنید، علاوه بر اینکه باید حقوق بسیار زیادی بپردازید، مدت زمان بسیاری طول خواهد کشید که این بسته بندی انجام گردد. شما می‌توانید با خرید یک دستگاه استرچ پالت محصولات خود را با بیشترین سرعت و کمترین هزینه بسته بندی کنید. در این مقاله شما را راهنمایی خواهیم کرد تا بهترین دستگاه استرچ پالت مناسب کسب و کار خود را انتخاب، تهیه و خرید نمایید.

دستگاه استرچ پالت چیست؟

نوعی دستگاه بسته بندی است که با آن شما می‌توانید به وسیله سلفون، انواع جعبه های کارتونی،کیسه های سیمانی، رول‌های پارچه‌ای، رول‌های فلزی، باکس‌های نوشابه و هر محصولی که به شکل منظم و یا نامنظم در کنار هم قرار می‌گیرند را بسته بندی نمایید. این دستگاه در تمام صنایع استفاده می‌گردد. همچنین راحتی کار با این دستگاه سبب می‌گردد که اپراتور شما نیاز به تخصص نداشته باشد.

دستگاه های استرچ پالت سربلند در مدل های مختلفی تولید می‌گردند. سربلند تولید کننده انواع دستگاه های بسته بندی به خصوص دستگاه استرج پالت و شیرینگ پک می‌باشد که توانسته است با محصولات بسیار خوب و با کیفیت همچنین گارانتی واقعی رضایت مشتریان خود را کسب نماید.

انواع دستگاه استرچ پالت

دستگاه های استرچ پالت با توجه به اندازه (طول، عرض و ارتفاع)، تحمل وزن، ارتفاع پالت پیچ و همچنین جنس و ابعاد سلفون دستگاه و نوع موتور به انواع مختلفی تقسیم می‌گردند. ما در اینجا به دو نوع استرچ پالت با صفحه گردان و استرچ پالت مرغک دار می‌پردازیم که  هر دو از دستگاه های بسته بندی خوب سربلند می‌باشند.

راهنمای انتخاب و خرید دستگاه استرچ پالت

 

استرچ پالت صفحه گردان

دستگاه استرچ پالت با صفحه گردان بیشترین محبوبیت را در بین دستگاه های استرچ پالت داراست. چرا که این محصول نیاز به نیروی انسانی زیادی ندارد و تمام مراحل به صورت اتوماتیک انجام خواهد شد.

استرچ پالت مرغک

تقریباً این دستگاه بسته بندی شبیه دستگاه استرچ پالت صفحه گردان می باشد. با این تفاوت که دستگاه برای بسته بندی محصولاتی که ارتفاع زیادی دارند مناسب می‌باشد. تنها تفاوتی که می‌توان برای دستگاه استرچ پالت مرغک‌ دار با صفحه گردان ذکر کرد، داشتن یک مرغک اضافه برای به هم نخوردن تعادل در محصولاتی که قرار هست بسته بندی شود است. شما می‌توانید برای گرفتن آخرین قیمت دستگاه استرچ پالت به سایت سربلند مراجعه نمایید. همچنین با شماره تماس 09128154102 تماس بگیرید و برای خرید انواع دستگاه های بسته بندی راهنمایی و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

نحوه عملکرد دستگاه استرچ پالت

دستگاه استرچ پالت دارای عملکرد ساده، منظم و بسیار دقیق است. دارای یک پایه آسانسوری است که فیلم یا نایلون بسته بندی درون آن قرار می‌گیرد. نیروی انسانی که قرار است بسته بندی را انجام دهد اقدام به اتصال یک گوشه از فیلم به محصول نموده سپس پایه آسانسوری نایلون با فشردن یک دکمه (استارت) بالا و پایین رفته و صفحه گردان نیز عملیات چرخیدن را آغاز می‌کند. پس از این فرایند استرچ پیچی یا بسته بندی به طور کامل در چهار طرف محصول انجام خواهد شد.

راهنمای انتخاب و خرید دستگاه استرچ پالت

 

از کجا دستگاه استرج پالت بخریم؟

چنانچه قصد خرید یکی از مدل های دستگاه های استرچ پالت را دارید، همچنین نیاز به مشاوره در خصوص موارد مورد نیاز بسته‌ بندی دارید شما می‌توانید با یکی از بهترین تولید کنندگان دستگاه های بسته بندی یعنی سربلند تماس بگیرید.

تمامی محصولات با بالاترین کیفیت و تضمین قطعات همچنین گارانتی واقعی ارائه می‌گردند. برای کسب اطلاعات بیشتر با سایت سربلند تولید کننده دستگاه بسته بندی و یا شماره تماس ۰۹۱۲۸۱۵۴۱۰۲ ارتباط بگیرید.

مزایای سفارش و خرید دستگاه استرچ پالت

با دستگاه استرچ پالت می‌توانید انواع بسته های مختلفی را در اندازه های بزرگ و کوچک بسته بندی نمایید. با توجه به اینکه این بسته بندی برای محصولات منظم یا نامنظمی که بر روی هم چیده شده‌اند انجام می‌گردد از استحکام خوبی برخوردار است.

قیمت این دستگاه بسته بندی نسبت به دستگاه های مشابه بسیار به صرفه‌تر است.  هزینه بسته بندی با این دستگاه نیز نسبت به دستگاه های مشابه بسیار به صرفه‌تر است. در این بسته بندی محصول از زیر پوشش نایلون یا سلفون کاملاً مشخص است. بسته بندی چند کارتون یا چند بطری با هر سایز و اندازه‌ای با این دستگاه امکان پذیر است.

راهنمای انتخاب و خرید دستگاه استرچ پالت

 

مزایای استرچ پالت

  1. بسته بندی با مواد اولیه ارزان
  2. کم مصرف بودن
  3. حفاظت محصولات از گرد و غبار
  4. سلفون کشی و بسته بندی سریع و مناسب برای انواع بسته بندی ها
  5. اشغال کردن کمترین فضا در کارگاه یا کارخانه

اجزای اصلی دستگاه استرچ پالت

دستگاه بسته بندی استرچ پالت از بلبرینگ، دکل آسانسوری، صفحه گردان، زنجیر، نایلون استرج پالت و تعداد قطعات ریز و درشت تشکیل شده است. کیفیت این قطعات و اجزا، نتیجه بسیار مهمی در طول عمر دستگاه و کیفیت بسته بندی دارد. همانطور که در بالا ذکر کردیم مجموعه سربلند تنها مجموعه‌ایست که در تولید دستگاه های بسته بندی خود از بالاترین کیفیت قطعات استفاده می‌نماید.

سربلند

خوشبختانه در سال‌های گذشته تولید و استفاده از محصولات بسته بندی در کشورمان، با استقبال گسترده‌ای روبه‌رو گردیده است. این استقبال پس از شیوع و همه گیری بیماری کرونا، سبب گردیده است که صنعت دستگاه بسته بندی از انحصار برندهای خارجی خارج گردد. تولیدکنندگان داخلی این فرصت را پیدا کردند. با محصولاتی مرغوب و با کیفیت وارد عرصه‌ی رقابت شوند.

فروشگاه سربلند مجموعه­ایست که با استفاده از تکنولوژی روز اقدام به تولید انواع دستگاه بسته بندی از جمله دستگاه پرکن مایعات (دستگاه پرکن مایعات اتومات، دستگاه پرکن مایعات خطی، دستگاه پرکن مایعات 4 نازله، دستگاه پرکن مایعات غلیظ)، دستگاه سیل وکیوم (دستگاه سیل وکیوم اتومات، دستگاه سیل وکیوم روتاری، دستگاه سیل وکیوم کشویی)،  استرچ پالت، میکسر پودر، شیرینگ پک، لیبل شیرینگ و دستگاه بسته بندی سبزی کرده است. سربلند قصد دارد علاوه بر حمایت از شعار تولید ملی، فرآیند توزیع دستگاه های بسته بندی را برای تولیدکنندگان مواد غذایی، دارویی و صنعتی آسان کند. علاوه براین فرآیند خرید دستگاه بسته بندی ایرانی را برای مشتریان راحت تر نماید. ایجاد فضایی برای توزیع انواع دستگاه های بسته بندی، با در نظر گرفتن نیاز و قدرت خرید مشتریان، مهم‌ترین دغدغه‌ی مجموعه‌ی تولیدی سربلند است.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها