حواشی تبلیغات «خابی» برای هواپیمایی سعودی؛ شهروندان عربستانی آن را توهین به خودشان دانستند/ ویدئو

شرکت هواپیمایی سعودی برای تبلیغ و معرفی امکانات هواپیماهای مسافربری‌اش از «خابی لیم» چهره مشهور تیک‌تاک استفاده کرد.

حواشی تبلیغات «خابی» برای هواپیمایی سعودی؛ شهروندان عربستانی آن را توهین به خودشان دانستند/ ویدئو

در این ویدئوی تبلیغاتی خابی به یک شهروند عربستانی آموزش می‌دهد که چگونه از سامانه ثبت سفارش غذا در داخل هواپیما استفاده کند.

بسیاری از کاربران فضای مجازی عربستان این تبلیغ را توهین به مردم کشورشان دانستند چرا که نشان می‌دهد یک عربستانی نمی‌داند چگونه باید از امکانات هواپیمای کشور خودش استفاده کند و نیازمند یک فرد خارجی است!

حجم ویدیو: 1.19M | مدت زمان ویدیو: 00:00:20 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    0

    ای داد که ما با این هواپیماهای کهنه و داغون انگار داریم سوار قاطر قرن میشویم واونها باچه هواپیمایی به مسافرت میروند وای اخوندهای بیسواد این ویدیو را ببین .

  • ناشناس
    0

    پس ببین با ما چه کردند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      خودمون هم کم به خودمون بد نکردیم! چشمامون رو بستیم و هی گفتیم عرب سوسمارخور و اونها اما بیشتر و بیشتر پیشرفت کرده و می کنند

  • ناشناس
    0

    با فرقون های ایران،مقایسه اش کنید،عمر ملت برباد رفت و اینها به دروغ هی میگن کشور درست میشه،مقاومت کنید،صبور باشید،امید داشاه باشید و..‌ تا ما خوب از شما سواری بگیریم و... ملت هم ظاهرا با این تحقیر و خواری رضایت داده است.اگه شما پیشرفت کرده اید ،چرا نمی تواند یک خودرو در کلاس جهانی تولید و بصورت انبوه روانه بازار داخلی و خارجی کنید ،چون توان آنرا ندارید و به دروغ توان موشکی را هی بزرگ نمایی می کنید،که مردم عادی قادر به استفاده از آن و راستی آزمایی حرف های شما را ندارند،در ضمن فن آوری این موشک ها و پهپاد ها بسیار ساده است و الکی انرا در بوق و کرنای می کنید تا مردم را فریب و سرگرم کنید.،چرا حکومت دستور نمیده از صفر تا صد یک اتوموبیل را نهادهای زیر دستش تولید کنند،هم سرمایه دارند و هم کارگاه،چرا،چرا،چون توان ندارند،فقط یک بشکه باروت را پرتاب می کنند هوا و میگن ما پیشرفت کرده ایم.

  • ناشناس
    0

    توی چه دنیای مزخرفی زندگی میکنیم که
    یک نفر بخاطر خل و چل بازی و مسخره بازی و ژنگولک بازی معروف و محبوب و پولدار میشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها