ایلان ماسک راند اول را به زاکربرگ باخت!

تردز، فرزند جدید شرکت متا ساعاتی است که در دسترس عموم قرار گرفته تا رقیبی جدی برای توییتر درست شود.

ایلان ماسک راند اول را به زاکربرگ باخت!

به گزارش خبرفوری، ایلان ماسک که مدتی قبل می‌خواست با زاکربرگ در دنیای واقعی مبارزه کند، حالا در سوشیال مدیا یک هوک قدرتمند روی صورتش نشسته‌است!

با راه اندازی شبکه اجتماعی جدید این مبارزه رسماً آغاز شد و زاکربرگ اولین ضربه را به ایلان ماسک زد.

برای دانستن تاریخچه این مبارزه مجازی، ویدئو زیر را تماشا کنید.

بیشتر بخوانید:

10 میلیون نفر عضو «رقیب اینستاگرامی توییتر» شدند

همه ویژگی‌های فاش شده رقیب توییتر

حجم ویدیو: 11.49M | مدت زمان ویدیو: 00:03:27 | دانلود ویدیو
منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    0

    رئیس جمهور ایران اولین کسی بود که ثبت نام کرد و تیک آبی هم گرفت ولی مردم فیلتر هستند

  • ناشناس
    1

    ایلان ماسک : شخصی که ایران اگر تدبیر و اقتصادی فکر می کرد می توانست بیاره ایران تولید خودرو برقی تسلا... و صادرات به کشورهای منطقه و جهان به این می گن برد برد . ولی متاسفانه رفتیم بسمت اقلیت و افتادیم در گرداب فقر و تنگدستی و منزوی جهان وای چین باید ایلان ماسک ببره و هم تکنولوژی بگیره هم سود کند راحت ایلان ماسک می تونست در ایران با اقلیم چهار فصل کار کند و از جاده ابریشم بگیر و خلیج فارس عمان و خزر صادرات زمینی و دریایی داشت باشد همین کار ترکیه در خودرو سازی و قطعه سازی کرد شد یکی از بزرگترین صادر کننده و قطعه ساز ترکیه . حال فرهنگ ما هزاران برابر بهتر نیست ؟ تمدن مدارا و تلاش و علم ادب ایرانیان هزاران برابر بیشتر از ترکیه نیست ؟ منابع نفتی و پترو شیمی ما کجا ترکیه کجا عرب ها خوب می خریدن و رشد بالای رفاه به همراه داشت . عقل تدبیر در مسئولین خواب است بیدارش کنید . تا امثال ایلان ماسک به ایران نیاد ما عقب عقب هستیم

  • .
    0

    متاسفانه باید اینو قبول کرد که اشخاصی مثل ایلان ماسک که چین هم اون هارو به ساخت خط تولیدش در چین کرده گفت که کشور ها دارند سعی می کنند که پیشرفت کنند و البته کشور های دوستی هم هستند ولی ما میگیم که اشخاصی مثل ایلان ماسک و ... رو چرا نمیشه برای خط تولید در ایران آورد که دلیل اصلیش هم عقب ماندگی بیش از حد ایرانه با اینکه ایرانی هستیم ولی چشم و گوشمون به دنیا نیست و دنیا رو از نزدیک ندیدیم و فقط گفتیم تولید ملی و همین کلمه خودش ننگ بزرگی رو بر سر ما زده.
    ما که نمی تونیم همه چیز رو خودمون درست کنیم و باید با دنیا ارتباط هم داشته باشیم ولی از روی سیاست های غلطی که به باور تولید داخلی یعنی ساختن همه چیز اون جسم به وسیله قطعات داخلی هستش کاری ناشدنی و عملا نتیجه برعکس و افتضاحی داره.
    بخاطر همین هستش که عملا مسئولین اینقدر تو این راه خودشون رو هچل کردند در صورتی که میشه از کشور های مطمئنی برای واردات قطعات تکنولوژی کمک خواست که متاسفانه به دلیل سیاست غلط که چین و روسیه دوست هستند و باقی دشمن موجب ایجاد وزنه سنگینی به نام تورم و ته جدول شدن ما میشه.
    اگر با کشور هایی مثل آمریکا و انگلیس و ژاپن و حتی همین چین البته به شرطی که طرف مقابل رو بشناسیم نه به قضاوت کور کورانه از او حمایت کنیم که بعد در چاله عمیقی به نام کمبود منابع و فروختن کشور یا جزایر یا چاه های نفتی به کشور های به ظاهر دوست مثل چین و روسیه باشه.

  • مزدور
    1

    با کمال پررویی رییسی عضو شده توی این اپ
    مگه مردم مسخره شمان رییسی؟
    تو آخوندی،ادعات گوش فلکو کر کرده،مگه ادعا نداری که شما دموکرات هستید؟
    پس به‌چه حقی مردمو فیلتر کردی و خودت نفر اول ثبت نام‌کردی؟
    میخوای ثابت کنی تو میفهمی و مردم فهم استفاده از این اپ ها رو ندارن؟
    یا شما بشینید برنامه های اینترنشنال رو فول ببینید و ظبط کنید و هرجاش به نفعتونه تو شبکه مسخره افق پخش کنید و هرجاش حقیقت به ضررتونه بکوبیدش؟

  • مجلس قطع نخاعی
    0

    ملت ایران رانت اول را به شیخ سبد ابراهیم و روسای ستادهایس باخت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها