پیش بینی عجیب از قیمت طلا

طلا تا کجا سقوط می‌کند؟

بعید به نظر می رسد که قیمت طلا در هفته جاری ۱۹۰۰ دلار باقی بماند.

طلا تا کجا سقوط می‌کند؟

بازار طلا در حال آماده شدن برای پایان نیمه اول سال ۲۰۲۳ از جایی که سال را آغاز کرده است،در فاصله قابل توجهی دارد. پیش‌بینی ها در کوتاه مدت به کاهش قیمت‌ها تمایل دارد.

آخرین نظرسنجی طلای هفتگی کیتکو نیوز نشان می دهد که سرمایه گذاران خرده فروشی معتقدند این هفته هفته خوبی برای طلا نخواهد بود.

کریستوفر وکیو، رئیس معاملات آتی و فارکس در Tastytrade.com، گفت که جای تعجب نیست که سرمایه‌گذاران از طلا دور شوند زیرا فعالیت‌های اقتصادی قوی برای حمایت از دارایی‌های پرریسک ادامه دارد.

او گفت: «طلا با شرایط دشواری مواجه است زیرا بازدهی واقعی در حال افزایش است و برای مدت طولانی با افزایش نرخ بهره بانک‌های مرکزی بالا می‌ماند.

این هفته، ۲۱ تحلیلگر وال استریت در نظرسنجی Kitco News Gold شرکت کردند. در یک تساوی، شرکت کنندگان، هشت تحلیلگر، معادل ۳۸ درصد، به ترتیب بازار را صعودی و نزولی وهمچنین ۵ تحلیلگر، معادل ۲۴ درصد این بازار را کم‌نوسان ارزیابی کردند.

در نظرسنجی خرده فروشی های این هفته هم ۸۴۵ نفر شرکت کردند. از این تعداد، ۳۱۴ نفر یا ۳۷ درصد بازار طلا را صعودی ۳۷۴ یا ۴۴ درصد نزولی و در ۱۵۷ شرکت کنند یا ۱۹ درصد کم نوسان پیش بینی کردند.

منبع: اقتصاد نیوز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها