تهران دیزاین ارائه دهنده خدمات چاپ و تبلیغات

قیمت تندیس پلکسی با توجه به انواع و فاکتورهای مختلفی که در ساختار آن لحاظ می‌شود، می‌تواند متفاوت باشد. خدمات چاپ و دیزاین همواره بخش اصلی از فرایند تبلیغات بوده و با در نظر داشتن همین موضوع می‌توان گفت که پارامترهای مختلفی به منظور افزایش کیفیت این دسته از فرایندها قابل بررسی است.

تهران دیزاین ارائه دهنده خدمات چاپ و تبلیغات

 با توجه به کاربردی که برای پلکسی گلاس مطرح می‌شود، هدف ما در ادامه این مطلب، در خصوص ارائه توضیحات بیشتر نسبت به چیستی و ویژگی‌های طراحی پلکسی گلاس و نیز لوح تقدیر خواهد بود.

2

تندیس پلکسی چیست؟

تندیس‌ها در انواع مختلفی وجود دارند که امروزه تندیس پلکسی به سبب ساختار ظاهری و خصوصیاتی که دارد، بیشتر توجه افراد را به سمت خود جلب کرده است. این نوع تندیس که حالت براقی دارد و از شفافیت بالایی برخوردار است، به وسیله نوعی پلاستیک ساخته می‌شود که همین موضوع سبب شده تا از شفافیت بالاتری در مقایسه با شیشه برخوردار باشد. به نحوی که عموما آن را با شیشه اشتباه می‌گیرند.

البته باید افزود که تندیس‌های پلکسی‌ در انواع مختلفی وجود دارند که بسته به همین انواع، مات و یا شفاف هستند. موضوعی که در محبوبیت و گستردگی کاربرد این متریال برای ساخت انواع تندیس موثر واقع شده، مربوط به انعطاف‌پذیری بالایی است که به انواع تندیس پلکسی نسبت داده می‌شود. در واقع همین بحث سبب شده تا شکل‌دهی به انواع تندیس‌ها و ایجاد فرم‌های زیبا، سهولت بالایی پیدا کند. به همین دلیل تنوع در طرح‌های این دسته از تندیس‌ها بسیار بالا است.

ویژگی‌های ساختاری تندیس پلکسی گلاس

به کارگیری پلی کربنات شفاف از جنس پلیمر در ساختار تندیس پلکسی گلاس، سبب شده تا امکان ایجاد سازه‌های زیبا فراهم آورده شود. در حقیقت باید چنین گفت که پلکسی گلاس به نوعی یک پلاستیک فشرده شده است و در انواع مات و شفاف وجود دارد. بنابراین شفافیت یا مات بودن این نوع از تندیس‌ها، به انتخاب خود افراد و نیز طرحی که مد نظر دارند، بستگی پیدا می‌کند. این موضوع خود در گسترش کاربرد پلکسی گلاس برای ساخت تندیس، موثر واقع شده است.

مسئله مهم دیگری که در باب ساختار تندیس‌های پلکسی گلاس مطرح می‌شود، مربوط به ضخامت پلکسی گلاس است. این پلیمر در ضخامت‌های مختلفی وجود دارد. تنوع در ضخامت به مقاومت این محصول می‌افزاید. همچنین می‌توان افزود که پارامتر مربوط به ضخامت، عاملی برای تعریف کاربرد پلکسی گلاس است. از این رو نه تنها برای قسمت‌های اصلی طرح، بلکه برای پایه و یا حتی برای ایجاد قالب هم از این متریال بهره گرفته می‌شود.

یکی از خصوصیات مطرحی که در باب عملکرد پلکسی گلاس قابل بررسی است، مربوط به مقامتی است که این نوع پلاستیک دارد. در واقع علاوه بر بحث ضخامت و انعطاف‌پذیری، نکته مثبت به کارگیری پلکسی گلاس، در مورد مقاوتی است که برای این محصول مطرح می‌شود. از طرفی هم باید افزود که فرایند ساخت تندیس پلکسی گلاس، به زمان چندان زیادی نیاز ندارد و می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن، به نتیجه برسد. علاوه بر این موارد، ویژگی‌ها و خصوصیات متنوع دیگری هم قابل مطرح است که هر کدام به نحو متفاوتی در کاربرد این نوع تندیس موثر واقع می‌شوند.

نکات مهم در طراحی تندیس پلکسی

همانطور که پیش‌تر گفته شد، در رابطه با تندیس‌های پلکسی گلاس، امکان به کارگیری فرم‌ها و رنگ‌های مختلف وجود دارد. این بحث در تعریف طرح‌های مختلف موثر واقع شده و می‌توان بسته به طرحی که مطرح می‌شود، از رنگ‌های مشکی، طلایی و نقره‌ای بهره گرفت. مسئله مهم در این زمینه، انتخاب طرح‌های مناسب بسته به کاربردی است که برای تندیس مطرح می‌شود. این تندیس‌ها می‌توانند در زمینه‌های مختلف در قالب تشویقی و یا تقدیری مورد استفاده قرار بگیرند. از این رو لازم است به طرح توجه ویژه‌ای داشته باشید.

به این منظور این نیاز مطرح می‌شود که به رعایت اصول طراحی پرداخته شود. به گونه‌ای که دیزاین درست و دقت بالا در طراحی، جزء فاکتورهای اولیه قرار می‌گیرد. به عبارت دیگر باید گفت که نکته مهم در رابطه با نحوه اجرا و طراحی اصولی است. به علاوه با توجه به خاصیت انعطاف‌پذیری بالایی که پلکسی گلاس داراست، محدودیتی در انتخاب طرح مطرح نمی‌شود و می‌توان طرح‌های مختلف را با ظرافت بالا اجرا کرد؛ به این منظور بحث حرفه‌ای بودن مطرح می‌شود. در نتیجه برای تعریف قیمت تندیس پلکسی گلاس، فاکتورهای متنوعی قابل بررسی خواهد بود.

3

لوح تقدیر چوبی

از دیگر انواع محصولات تقدیری، مربوط به لوح‌هایی است که با متریال‌های مختلف آلومینیومی، استیل، برنج، چوب و مواردی از این دست ساخته می‌شوند. قیمت لوح تقدیر چوبی به دلیل جلوه‌ای که دارد، می‌تواند برای اهدا گزینه مناسب و ماندگاری باشد. در مورد این لوح‌ هم فاکتورهای مختلفی قابل بررسی خواهد بود که هر کدام به نحوی در کارایی آن موثر واقع می‌شود. ساختار ظاهری این لوح به صورت کتابی بوده که تحت عنوان لوح گالینگور هم معرفی می‌شود. این نوع لوح به منظور تقدیر و تشکر، در دانشگاه‌ها، مدارس و حتی ادارات، کاربرد دارد.

تهران دیزاین

با در نظر گرفتن تمامی آنچه که تا کنون در رابطه با خدمات چاپ و تبلیغات، طراحی انواع تندیس پلکسی و اهمیت کیفیت این دسته از خدمات مطرح شد، طبیعتا انتخاب یک مجموعه حرفه‌ای از افراد مجرب در این حوزه، می‌تواند نتایج ایده‌آلی را برای افراد به همراه آورد. از این رو مجموعه تهران دیزاین با توجه به تمامی نیازهای چاپی و تبلیغاتی افراد، بهترین کیفیت ممکن را در ارائه این خدمات لحاظ می‌کند. به طوری که سه فاکتور مطرح در رابطه با این مجموعه، مربوط به کیفیت بالا، سرعت بالا و قیمت مناسب است. در نتیجه شما هم می‌توانید برای سفارش تابلو اداری و یا هر گونه خدمات چاپی دیگر، به این مجموعه مراجعه کنید.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • 🐜
    0

    در جواب روزنامه اطلاعات خیلی کوتاه عرض میکنم چون لیاقتشو نداریم ارزان بخریم اعلی بخوریم وشیک پوش باشیم داشتن اینها وجود میخاد سواد حقوقی میخاد مطالبه کردن میخاد ازطرف حکومت غارتگر رفتن ب کف خیابان واعتراض کردن ب بازپسگیری ثروت خدادادی وطن میخاد مطالبه کردن حقوق واقعی ماملت فرودست ایران یعنی تقسیم بندی دلارهای فروش نفت گازپتروشیمی اورانیوم معادن طلا نقره مس سنگ آهن ذغال سنگ کوه های طلا درشرق کشور که توله زاده های استعمارگر دارند غارت می‌کنند سواد حقوقی میخاد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها