طرح فروش یکپارچه خودرو برای مرحله سوم تمدید شد؛ ایران خودرو باز می‌گردد؟

در شرایطی که مرحله دوم طرح یکپارچه در حال برگزاری است، طرح فروش یکپارچه خودرو برای مرحله سوم تمدید شده است و جزئیاتی از مرحله دوم نیز اعلام شده است.

طرح فروش یکپارچه خودرو برای مرحله سوم تمدید شد؛ ایران خودرو باز می‌گردد؟

مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو با تایید زمانبندی اعلامی جهت انجام فرآیند مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها، اعلام داشت: «از 20 تا 29 اردیبهشت‌ماه متقاضیان می‌توانند برای تعریف حساب وکالتی «به نام سازمان حمایت»، واریز وجه 100 میلیون تومان و مسدود کردن آن در حساب مذکور اقدام کنند؛ پس از پایش اطلاعات و ارسال اطلاعات متقاضیان از بانک‌ها به سامانه، از 3 تا 10 خردادماه، ثبت‌نام آغاز خواهد شد.»

اجرای طرح فروش یکپارچه خودرو برای مرحله سوم

تقدسی در ادامه اضافه کرد: «متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده باید توجه داشته باشند که همچون دو طرح دیگر (عادی و طرح حمایت از قانون جوانی جمعیت ویژه مادران) باید برای تعریف حساب وکالتی به‌ نام سازمان حمایت و مسدود کردن وجه 100 میلیون تومان اقدام کنند.»

مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو درباره تنها تفاوت مرحله اول فروش یکپارچه خودرو با مرحله دوم اظهار داشت: «تنها تفاوت این مرحله از فروش خودرو با مرحله نخست، این است که طرح جایگزینی خودروهای فرسوده هم اضافه شده است و همچنین متقاضیان از همان ابتدا می‌توانند پنج اولویت خودرویی خود را تعیین کنند.»

تقدسی در پایان ضمن اشاره به تداوم روند فروش یکپارچه خودروها از فروش یکپارچه خودرو برای مرحله سوم خبر داد: «طرح فروش یکپارچه خودرو ختم به این دو مرحله نخواهد شد، اما اینکه  فرآیند مرحله سوم دقیقا چه زمانی باشد، هنوز مشخص نیست و قطعا پس از اتمام مرحله دوم، برای مرحله سوم و اجرای آن برنامه‌ریزی صورت خواهد گرفت.»

طبیعتا با توجه به چالش‌های برگزاری مرحله دوم از جمله غیبت ایرانخودرو که مورد انتقاد بسیاری از متقاضیان قرار گرفته، از حالا بسیاری مشتاق برگزاری مرحله سوم فروش یکپارچه خودرو با حضور شرکت ایران‌خودرو هستند.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ناشناس
    0

    زمان طرح خودروی فرسوده خیلی زیاده .حد اکثر باید قبل از ده سال باشد .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      شما دلت خوشه!؟ ماشین بنده تولید سال 81 است و چندین نوبت در طرح فرسودگی ثبت نام کردم(ابتدا که مبلغی بابت خودرو فرسوده محاسبه می کردند بعدا که کلا اعلام کردند پولی بابت آن محاسبه نمی گردد!)با این حال هنوز موفق نشده ام!شما توقع داری سن فرسودگی را پایین بیاورند؟!این جماعت همکاران دلالان هستند فکر جیب خود هستند نه مردم.

  • عشق منی رئیسی
    3

    تا خر هست چرا پیاده راه می‌روید خر مفتی مزه دارد ، خلایق هر چی لایق ثبت نام برای نوبت دهی با مسدودی ۱۰۰ میلیون تومان برای خودرو نا معلوم به قیمت نامعلوم به تاریخ نا معلوم لیاقت میخواهد که الحمد لله ملت ایران همچین لیاقتی دارد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      چندین سال است واردات از قبرس قطع شده!!!

    • ناشناس
      0

      مستند اختاپوس (مافیای خودرو) را دانلود و تماشا کنید.
      (نسخه کامل را نگاه کنید)

  • ناشناس
    6

    ديكه هيچكي به ماشينهاي ايران خودرو نگاه نميكنه وقتي خودروهاي مديران خودرو و كرمان موتور رو استفاده كنيم !!! خداحافظ ايران خودرو و سايپا !!!! حالا شما بابد دنبال متقاضي بدويد !!!

  • ناشناس
    0

    واردات خودروهای دست دوم ارزان قیمت را افزایش دهید،

  • ناشناس
    0

    قیمتهارو ارزان کنیدهرکسی توان ثبت‌نام ندارند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها