207 زنان؛ محصول جدیدی که نگین برای آن آپشن است!

به تازگی شرکت آپکو که زیرمجموعه ایران خودرو برای بخش تیونینگ و سفارشی سازی محصولات این گروه صنعتی به شمار می آید، نسخه ای جدید از ۲۰۷ را با عنوان پژو ۲۰۷ بانوان به معرض نمایش گذاشته است.

207 زنان؛ محصول جدیدی که نگین برای آن آپشن است!

پژو ۲۰۷ بانوان درواقع نسخه ای خاص از پژو ۲۰۷ مولتی کالر است که توسط آپکو سفارشی سازی شده و در بخش ظاهری و تریم داخل و همچنین امکانات، دستخوش تغییراتی شده است. این خودرو هم اکنون به صورت سمپل بوده اما احتمال دارد مشتریان در آینده ای نه چندان دور، امکان سفارش گذاری این نسخه را داشته باشند.

پژو ۲۰۷ مولتی کالر، نسخه ای خاص از ۲۰۷ بود که ایران خودرویی ها اصطلاحا برای ایجاد به روز رسانی ظاهری از نظر بدنه دو رنگ، روی ۲۰۷ انجام دادند. این خودرو در همان ابتدای عرضه به بازار، علیرغم آنکه به پیشرانه TU۵ پلاس و جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک AT مجهز بود، به دلیل بی سلیقگی در بکار گیری رنگ قرمز در بدنه خودرو، خیلی زود به حاشیه بازار رفت و اصلا آنطور که انتظار میرفت، مورد استقبال مشتریان قرار نگرفت. این قضیه تا امروز نیز ادامه دارد و پژو ۲۰۷i MC با نسخه سقف شیشه ای اتومات مجهز به پیشرانه TU۵ پلاس و جعبه دنده ۶ سرعته AT، حدود ۱۵۰ الی ۲۰۰ میلیون تومان اختلاف قیمت در بازار دارد که صرفا بخاطر نوع رنگ آمیزی بدنه آن است.

پژو ۲۰۷ بانوان

معرفی پژو ۲۰۷ بانوان

معرفی پژو ۲۰۷ بانوان

پژو ۲۰۷ بانوان بر اساس پژو ۲۰۷ مولتی کالر شکل گرفته است با این تفاوت که آپکو این بار ستون های A و B و بخشی از ستون C را نیز به رنگ قرمز درآورده است و به نظر می رسد این اقدام در ظاهر خودرو نسبت به نسخه استاندارد مولتی کالر، تاثیر بهتری داشته است. اما کار به همینجا ختم نمی شود. آپکویی ها برای اینکه نشان دهند این خودرو ویژه بانوان است، لوگوی شیر نصب شده روی سپر جلو و صندوق عقب را به نگین های سواروسکی مزین کرده اند. اقدامی که الحق جذبه شیر را از آن گرفته است و گویی شیر نگون بخت، به اپیلاسیون رفته و سپس… ! …بگذریم.

معرفی پژو ۲۰۷ بانوان

معرفی پژو ۲۰۷ بانوان

به داخل اتاق خودرو سر می زنیم. در این بخش نیز برای دستگیره بازکن درب ها از داخل، قاب دریچه های تهویه، قاب اطراف مانیتور، قاب دسته دنده و نوار دور توییتر درب های جلو از نگین های سواروسکی استفاده شده و روکش صندلی ها نیز از نوع چرمی و به صورت دو رنگ (صورتی – مشکی) در نظر گرفته شده است.

موارد فوق یعنی بکارگیری نگین های سواروسکی در داخل کابین باید دید تا چه میزان مورد پسند بانوان قرار می گیرد؟!

معرفی پژو ۲۰۷ بانوان

معرفی پژو ۲۰۷ بانوان

اما در بحث امکانات، پژو ۲۰۷ بانوان تغییرات کاملا مثبت و درخور توجهی داشته است. این خودرو به دوربین ۳۶۰ درجه و رادار نقطه کور تجهیز شده و همچنین کلید SOS نیز برای آن لحاظ شده است که در صورت بروز هرگونه حادثه و مشکلی، راننده و هریک از سرنشینان با فشردن این کلید مستقیما به مرکز پیام شرکت ایران خودرو متصل می شوند و از این طریق می توانند درخواست کمک نمایند.

پژو 207 آپکو

پژو 207 آپکو

 

مشخصات فنی این خودرو

همانطور که ذکر شد پژو ۲۰۷ بانوان بر اساس پژو ۲۰۷ مولتی کالر شکل گرفته است و این یعنی ۲۰۷ بانوان به پیشرانه TU۵ پلاس با حداکثر قدرت ۱۱۳ اسب بخار و بیشینه گشتاور ۱۴۴ نیوتن متر به همراه جعبه دنده اتومات ۶ سرعته مجهز است. پیشرانه TU۵ پلاس دارای فناوری پمپ روغن متغیر، سامانه زمان بندی متغییر سوپاپ های ورودی، ساختار پاشش سوخت جدید و… است. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو حدود ۷.۴۱ لیتر به ازای هر صد کیلومتر اعلام شده و از سویی شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت این خودرو، ۱۲.۶ ثانیه ثبت گردیده است.

منبع: اسب بخار
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • رابی
    0

    اگر می خواهند فروششان بیشتر بشود یک پنجه خونی ابوالفضلی نیز با رنگ قرمز روی کاپوت آن بزنند تاثیر گذار است.

  • حمید
    0

    اینکار در تمام دنیا تیونینگ خوانده نمیشود بلکه معروف است به قهوه ای کاری...دوستان بعلت سانسور خودتون درک کنید منظور قهوه ای کاری چیه

  • ناشناس
    0

    قیمتهارو ارزان کنیدمردم توان خریدن ندارند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها