قیمت دلار و یورو کاهشی شد

در معاملات امروز (سه شنبه ۹ خرداد ماه ۱۴۰۲) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با کاهش بیش از ۴۰۰ تومان نسبت به دیروز رقم به ۴۲ هزار و ۱۴۴ تومان و نرخ حواله دلار نیز به ۳۸ هزار و ۳۱۲ تومان رسیده که نسبت به روز کاری قبل نشان از کاهش دارد.

قیمت دلار و یورو کاهشی شد

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران به ۴۵ هزار و ۱۵۵ تومان رسیده است که نسبت به روز قبل، بیش از ۵۰۰ تومان ارزان شده است. همچنین نرخ حواله یورو با افت همراه بوده و به ۴۱ هزار و ۵۰ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات ۱۱ هزار و ۴۷۵ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۰ هزار و ۴۳۲ تومان است که نسبت به معاملات دیروز، روند کاهشی را ثبت کرده است.

قیمت دلار و یورو کاهشی شد

قیمت دلار در تابلوی صرافی‌های مجاز

مشاهدات میدانی از صرافی‌های مجاز شهر تهران نشان می‌دهد در آغاز معاملات چهارمین روز هفته، میانگین قیمت خرید هر اسکناس دلار آمریکا ۴۱۸۲۹ تومان و میانگین قیمت فروش هر اسکناس دلار آمریکا به متقاضی دریافت ارز ۴۲۲۴۰ تومان است.

منبع: ایبِنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    3500 شده 52000 صعود و مصیبت نیست 52000 شده 51500 شده نزولی .به این میگن خبر و افول امریکا و دلار . وون را برو بگیر گرفتن دلار شخصیت و بزرگی میخواد شما ارزشش را ندارید دفعه بعد افغان بگیر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها