سازمان دامپزشکی:

هیچ مجوزی برای واردات گوشت مرغ از بلاروس صادر نشده است

سازمان دامپزشکی اعلام کرد: تاکنون هیچگونه مجوزی برای واردات محموله گوشت مرغ از مبداء کشور بلاروس صادر نشده است.

هیچ مجوزی برای واردات گوشت مرغ از بلاروس صادر نشده است

در حالی که طی روزهای گذشته نامه‌ای منتشر شده بود که شرکت پشتیبانی امور دام کشور در نظر داشته برای کنترل و تنظیم بازار اقدام به واردات مرغ از مبدا کشور بلاروس کند و وزارت جهاد کشاورزی نیز در طی نامه‌ای عنوان کرد که ممکن است مرغ ها آلوده به رادیو اکتیو باشند و پیامدهای سیاسی و بهداشتی برای کشور در پی داشته باشد برای همین ورود مرغ از بلاروس ممنوع است؛ سازمان دامپزشکی کشور طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد تاکنون هیچگونه مجوزی برای واردات محموله گوشت مرغ از مبداء کشور بلاروس صادر نشده است.

بیشتر بخوانید: ورود مرغ‌ های آلوده به بازار ایران!/ رئیس‌جمهور مانع از واردات مرغ از بلاروس شود

در این اطلاعیه آمده است:  این سازمان تاکنون هیچگونه مجوزی برای وزارت جهادکشاورزی و یا سازمان‌های تابعه آن، جهت واردات محموله گوشت مرغ از مبداء کشور بلاروس صادر نکرده‌ است.

لازم به ذکر است این اطمینان را نیز به مردم می‌دهیم که گوشت مرغ گرم و منجمد موجود در بازار از سلامت بالا برخوردار هستند و همکاران ما به عنوان سربازان خدمتگزار عرصه سلامت، حافظ امنیت و ایمنی غذایی و بهداشت جامعه هستند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • گوشت مرغ از بلاروس قاچاق وارد ایران شده است
    0


    گوشت مرغ از بلاروس قاچاق وارد ایران شده است

  • ناشناس
    0

    ماهم باور کردیم.مثل همه حرف هایی که همیشه میزنید و کاملا درست از آب درمیاد

  • آلکاپن
    0

    مایه تاسف هست که یک مشت غار نشین عصر حجری از ضعف ما سواستفاده کرده و مرزبانان کشور ما را شهید کند....چطور میشود به مرزبانان ایران اطمینان داد که جمهوری اسلامی از جان شما حفاظت میکند؟!ننگ بر سیاسی کاران و سیاسی بازان ...وقتی تو سیل و کرونا و زلزله ما به این طالبان باج داده و کمک میکردیم،باید منتظر پررو شدن آنها می بودیم.
    افغانیهای داخل ایران را بیرو کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها