طرح فروش اقساطی انواع محصولات بهمن موتور سال 1402 !

شاسی بلندهای چینی همواره برای مشتریان ایرانی جذاب بوده‌اند. دلیلش را باید ظاهر جذاب، کابین جادار و لوکس و امکانات رفاهی متعدد این خودروها جستجو کرد.

طرح فروش اقساطی انواع محصولات بهمن موتور سال 1402 !

فرقی ندارد که قصد خرید اقساطی دیگنیتی را داشته باشید یا فیدلیتی، به هر حال شما مجموعه‌ای از مولفه‌ها را در نظر گرفته‌اید تا تصمیم‌تان بر این شده است که یک غول رویایی از سرزمین اژدها سوار شوید.

 

آیا امکان خرید اقساطی کراس اوورهای چینی وجود دارد؟

در شرایطی که بسیاری از مجموعه‌های فروش قسطی خودرو تنها به عرضه تولیدات اقتصادی داخل بسنده می‌کنند، دانستن این موضوع که مراکزی وجود دارند که بتوان از آن‌ها برای خرید اقساطی فیدلیتی ، دیگنیتی با هایما اقدام کرد، در نوع خود جالب توجه است.

برخی مراکز مانند آرشا خودرو نه تنها تمامی خودروهای تولید داخل، مونتاژ داخل و حتی وارداتی را به شیوه قسطی عرضه می‌کنند، بلکه بهترین بستر را برای مشتریان خود در نظر می‌گیرند. بر این اساس شما می‌توانید با هر توان مالی که دارید برای خرید اقساطی هایما 7 ، دیگنیتی یا فیدلیتی اقدام کنید و ره صد ساله را یک شبه بروید!

خیلی‌ها دوست دارند پشت فرمان یک خودرو لوکس و مدرن بنشینند، اما هر چقدر که حساب و کتاب می‌کنند حتی تا یک دهه دیگر هم موفق نخواهند شد که یک خودرو در رنج قیمتی متوسط را خریداری کنند. این افراد یا باید با آرزوهای خود خداحافظی کنند یا به دنبال بهترین شرایط خرید اقساطی دیگنیتی ، فیدلیتی و ... بگردند که بهترین شرایط از طریق آرشا خودرو فراهم شده است.

بهترین شرایط برای خرید اقساطی کراس اوورهای چینی کدام است؟

فرض را بر این می‌گذاریم که شما یک شهروند عادی از طبقه متوسط رو به پایین جامعه هستید و بدتان نمی‌آید اگر شرایطی مهیا باشد برای خرید اقساطی فیدلیتی اقدام کنید. گفتیم: «اگر شرایط مهیا باشد» اما این شرایط چیست؟

خب! قطعا شما در پاسخ به این سوال خواهید گفت من یک کارگر ساده یا کارمند معمولی هستم و بنابراین توان پیش پرداخت‌های سنگین را ندارم. مبلغ درآمد ماهیانه من هم بالا نیست و نمی‌توانم اقساط با مبالغ زیاد را بپردازم. از طرفی دوست دارم با حداقل سرمایه برای خرید اقساطی هایما اس 7 ، دیگنیتی یا فیدلیتی اقدام کنم و ماشینم را هم فورا تحویل بگیرم. فروشنده باید به من رسید معتبر ارایه دهد و قیمت ماشین‌ها را هم طوری تعیین نکند که مقرون به صرفه نباشد.

شما حق دارید که بخواهید با چنین شرایطی برای خرید اقساطی دیگنیتی، فیدلیتی یا هایما اقدام کنید. نباید تصور کنید چون خرید به شیوه اقساطی است، پس این فروشنده است که باید شرط بگذارد و شما ملزم به اجرا هستید. تمام درخواست‌های شما معقول و منطقی است. اما آیا مرکزی وجود دارد که این خواسته‌ها را اجابت کند؟!

بله! هست. شما می‌توانید به‌راحتی برای خرید اقساطی فیدلیتی، دیگنیتی یا هایما از طریق آرشا خودرو اقدام کنید و از تمام مزایای زیر بهره‌مند شوید:

  • تحویل فوری و آنی خودرو شاسی بلند دلخواهتان
  • ثبت سند ماشین به نام شما به اندازه مبلغ پیش‌پرداخت
  • خرید خودرو با حداقل سرمایه
  • تعیین اقساط به صورت بلند مدت
  • تعیین مبلغ اقساط بر اساس توان مالی مشتری و درآمد شما جهت عدم تحمیل فشار مالی
  • خرید اقساطی هایما اس 7، دیگنیتی و فیدلیتی بدون نیاز به ضامن
  • ارایه مشاوره رایگان پیش از خرید خودرو توسط کارشناسان مجرب
  • تنظیم قرارداد قانونی و عمل به تمامی تعهدات از سوی فروشنده
  • قیمت واقعی برای فروش قسطی خودرو و تعیین مبلغ سود برای ماشین‌های اقساطی بر طبق عرف بازار

فیدلیتی، دیگنیتی یا هایما اس 7، کدام یک ارزش خرید بیشتری دارد؟

وقتی برای خرید اقساطی دیگنیتی خیز بردارید، ناخودآگاه دیگر کراس اوورهای سایز متوسط چینی نیز به شما پیشنهاد خواهند شد. اگرچه تمامی چینی‌ها در زیبایی ظاهری و کابین جذاب با هم مشترک هستند، اما وقتی قرار باشد یکی را انتخاب کنید، لازم است تا دلایل منطقی برای انتخاب خود داشته باشید.

طرح فروش اقساطی انواع محصولات بهمن موتور سال 1402 !

با مقایسه ظاهری سه خودرو رقیب یعنی هایما اس 7، دیگنیتی و فیدلیتی باید گفت اگرچه هر سه ظاهری پرقدرت، خشمگین و مصمم ارایه می‌دهند، اما وجوه افتراق آن‌ها نیز کم نیست. دیگنیتی ظاهری تهاجمی‌تر دارد و اگر شما از جمله افرادی هستید که دلتان می‌خواهد در خیابان همه نگاه‌ها به سمت شما برگردد، این خودرو انتخابی مناسب خواهد بود.

این در حالی است که خرید اقساطی فیدلیتی را بیشتر افرادی می‌پسندند که عاشق ظاهر کراس اوورهای خانوادگی و لوکس هستند. فیدلیتی ظاهری جدی‌تر، خانوادگی‌تر و بدون اغراق‌تر دارد و می‌تواند علاقمندان به این سبک را راضی کند.

اما اگر قصد خرید اقساطی هایما اس 7 را دارید، به احتمال زیاد شاسی بلندهایی که ظاهری کلاسیک و اصیل دارند را بیشتر می‌پسندید. زیرا هایما نزدیک به یک دهه مسن‌تر از فیدلیتی و دیگنیتی است و طبیعی است که از بسیاری از المان‌های مدرن رایج امروزی که برای کراس اوورها چینی در نظر گرفته می‌شود، دور مانده باشد.

با این حال کابین هر سه خودرو شیک، جذاب و جادار است و وجود امکانات رفاهی رنگارنگ سواری و سفر را با این غول‌های رویایی جذاب‌تر می‌کند. در این بخش قصد نداریم آپشن‌های هر خودرو را تک تک بررسی کنیم و باهم مقایسه نماییم.

زیرا یکی از مهم‌ترین مزایای خودروهای چینی که با خرید اقساطی دیگنیتی، فیدلیتی یا هایما اس 7 هم نصیبتان می‌شود، تعداد بسیار زیادی از آپشن‌ها است، آن هم امکاناتی که برای مشتری ایرانی بسیار مهم است و وجود هر کدام می‌تواند برگ برنده برای یک خودرو باشد. از سانروف و تهویه مطبوع اتومات گرفته تا آینه‌های برقی، کی لس استارتر و سنسورهای هوشمند عیب یابی خودرو.

بنابراین شما چه برای خرید اقساطی فیدلیتی اقدام کنید چه هر کراس اوور چینی دیگری خیالتان راحت خواهد بود که ماشینی پرآپشن را سوار خواهید شد، اما در بخش فنی چطور؟! اجازه بدهید این سه شاسی بلند را از بعد فنی نیز مورد واکاوی قرار دهیم.

در قیاس فیدلیتی و دیگنیتی نیز باید گفت هر دو خودرو دارای پیشرانه‌ای با حجم 1.5 لیتر هستند که قدرت و گشتاور فیدلیتی با اختلاف جزیی بهتر از دیگنیتی است. یکی از تفاوت‌های فنی دو خودرو این است که با خرید اقساطی فیدلیتی صاحب ماشینی با گیربکس شش سرعته دو کلاچه خواهید شد، در حالی که دیگنیتی مجهز به گیربکس CVT است.

طرح فروش اقساطی انواع محصولات بهمن موتور سال 1402 !

از نظر مصرف سوخت هر دو کراس اوور در زمره شاسی بلندهای خوش مصرف طبقه می‌شوند و صدی 7.5 بنزین مصرف می‌کنند که با توجه به ابعادشان عددی منطقی است. با همه این اوصاف خوب است بدانید که خرید اقساطی دیگنیتی به لطف چهره جدیدتر و جوان‌پسندتر برایتان گران‌تر از هایما و فیدلیتی تمام می‌شود.

سخن پایانی

با تفاسیری که گذشت دانستیم که این سه کراس اوور جذاب و پرفروش در بازار خودرو کشورمان در بخش عملکرد فنی و امکانات تفاوت فاحش آنچنانی با هم ندارند و شاید تنها دلیل نهایی شما برای انتخاب، علاقه‌تان به ظاهر یکی از این سه خودرو باشد. با این وجود اگر به دنبال یک ماشین با طراحی پویاتر و خاص‌تر هستید، خرید اقساطی دیگنیتی از آرشا خودرو گزینه خوبی برای شماست.

اگر یک ماشین خانوادگی و با ابهت میخواهید که از نظر فنی و امکانات، برتری جزیی بر دو رقیب دیگر خود داشته باشد، در طرح خرید اقساطی فیدلیتی آرشا خودرو شرکت کنید.

و اگر در بین کراس اوورهای پر زرق و برق موجود در بازار به دنبال طراحی اصیل‌تر، موتور کم استهلاک‌تر و قیمت مناسب‌تر می‌گردید، خرید اقساطی هایما اس 7 را به شما توصیه می‌کنیم. برای ثبت نام در طرح‌های خرید قسطی خودرو هم اکنون با مراکز فروش آرشا خودرو تماس بگیرید.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • محمد
    0

    مثل چی دروغ تحویل مردم میدن
    تماس گرفتم اولا که شما حتما باید بالای ۶۰ درصد قیمت بازار خودرو رو پیش پرداخت کنید و ثانیا نهایت اقساط ۳۰ ماهه در نظر گرفته میشه
    جالبه که داخل سایتشون ی چیز دیگه نوشته😂😂🤬🤬🤬

  • رضا
    0

    یعنی واقعا گل گفتی.آخه آرشا خودرو عزیز تا چه حد یه انسان باید وقیح باشه.برید جمع کنید کم خون مردمو تو شیشه کنین با دروغ هاتون.زنگ زدم میگه متنو اشتباه خوندین.

  • سلام وصلوات برآل محمد
    0

    آقای آرشاخودروبجای این همه تبلیغات قیمت خودرورامی نوشتی خودروسازان خودروبدست مردم نمیدن آنوقت توشرکت های خودشان ونمایندگیهاانواع واقسام خودروهست.خون مردم کردیدتوشیشه آنوقت خودروی هاوال ۱۰۰میلیونی شده شش میلیاردیاجک یاهایمامگه چندبودباالتماس ۱۲۵میلیون الان چندی همش مقصرماهستیم ماخودمان هستیم که طرف ساعت شش میلیاردی دست می کنی دوماه کسی نخری آنوقت به التماس می افتندمردم برای دوسال بعدپول خواباندند

  • ایران
    0

    مگرمسولین اجنبی راست هم بلدندخب همین‌ها سهام داران عمده خودروسازی هستند اگریک وقتی راست گفته باشند اشتباه شده

  • ناشناس
    0

    یک مشت

  • کمال
    0

    سلام کارا دوکابین میخواستم به کجا باید مراجعه کنم کشاورز هستم خیلی لازمه تشکر راهنمای کنید۴۰۰ هم پول دارم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها