اولتیماتوم یک هفته ای مجلس به وزارت کشاورزی برای کنترل قیمت مرغ

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس با اعلام مهلت یک هفته ای مجلس به وزارت جهاد کشاورزی برای تعیین تکلیف وضعیت مرغ گفت: در جلسه ای با حضور سرپرست جدید وزارت جهاد کشاورزی حوزه ماموریتی هرکدام از دستگاه‌ها در این باره مشخص می‌شود.

اولتیماتوم یک هفته ای مجلس به وزارت کشاورزی برای کنترل قیمت مرغ

محمد جواد عسکری اظهار داشت: وزارت جهاد کشاورزی تا یک هفته آینده باید وضعیت مرغ را تعیین تکلیف و قیمت مرغ را در بازار تثبیت کند.

وی افزود: باید مرغ بیشتری در کشور باید تولید شود و از طرفی بر مرغداری های کشور باید نظارت بیشتری توسط وزارت جهاد کشاورزی انجام شود.

رئیس کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در دو روز آینده با حضور سرپرست جدید وزارت جهاد کشاورزی با تولید کنندگان جوجه یک روزه و مرغ گوشتی جلسه خواهیم داشت و حوزه ماموریتی هرکدام از دستگاه ها مشخص می‌شود.

وی تصریح کرد: بر این اساس در صورتی که نیاز به تامین نهاده و واکسن است باید تامین شود یا اگر مرغ تولیدی مازاد وجود دارد نیز تعیین تکلیف شود.

بنابراین گزارش قیمت مرغ در ماه‌های اخیر افزایش قابل توجهی داشته است و با وجود افزایش قیمت ۱۰ هزار تومانی نرخ مصوب این محصول، اما مرغداران حاضر به عرضه کافی این محصول به بازار نمی شوند و در برخی استانها دچار کمبودهایی در این خصوص هستیم.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در واکنش به این موضوع اعلام کرد، در صورتی که مرغداران همکاری نداشته باشند اقدام به واردات این محصول از ترکیه می شود.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • امیرکبیر
    0

    مجلس ده درصدی و دولت یازده درصدی مطمئنا شمشیرراازرو بسته اند برای مابقی نوددرصدی...نماینده ای که ارزشش یک شاسی بلند چینیه مطمئنیم اول رانت میطلبد بعد برای حفظ ظاهر مجبورند حرفی بزنند.روزی که ارز جهانگیری را حذف کردید خفقان گرفته بودید؟ پس چی شدم ودولت روی ریل قطار نظام؟ همتون سروته یک کرباسید و امربر

  • ناشناس
    0

    دولتی که نمیداند اصلا مدیریت یعنی چی . نشستن ببینن کدام بخش بحران پیش میاید بروند و جهادی حلش کنند که طبق تجربه خرابترش هم میکنند جای حل کردن . هیچ چیزی از برنامه ریزی و اجرا نمیفهمند . اداره کشور به حال خود و دست دلالان و مافیا رها شده و بس تا پایان این دولت خسارتهای غیر قابل جبرانی به کشور و ملت خواهد خورد متاسفانه و هیچ اراده ای هم برای جلوگیری از ان وجود ندارد .حیف نوجوان و جوانانی ارزشمندی که برای اصلاح این اصلاح ناپزیرها به خیابان امدند و دیگر وجود نازنین شان در بین ما نیست .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      دقیقا حق باشماست فقط اینکه دلالان همون مافیا و در حقیقت خودشونند

  • ناشناس
    0

    مدیران ولایی و انقلابی با شاسی بلند جدیدشان بروند در اتوبان ها ویراژ بدهند و از اونجا هم بروند مجلس تا مشکلات را حل و فصل کنند.چون ماشین جدید خیلی ذهن آدم رو باز میکنه

  • 🐜
    0

    گرانی مرغ یکی ازهزاران گرانی های خلاف قانون است چه کالای اساسی ومسکن وخودرو ودارو میوه‌ها گوشت قرمز ومرغ غیربهداشتی گران نشده اینا فقط فشار حداکثری روی گردن ملت فرودست ایران است پولدارها که گرانی وتورم کمرشکن وبیکاری رااحساس نمی‌کنند

  • ناشناس
    0

    مجلس رو به توپ میبندیم اون روز نزدیک است

    نظرات شما -
    • 0

      خدا کنه این اتفاق بیافته

    • یه سوال هست هزاران جواب
      0

      اون توپی که ازش یادمیکنی دست ورزشکاران هست ویاتوپی که دست نظامیان باکدوم طیف هستید

  • 🐜
    0

    نزدیک انتخابات مجلس است نمایندگان میخان خودی نشون بدن ماهم باورکردیم بروبعدی

  • علع
    0

    تازه اول کاره مرغ آخر سال ۲۰۰ هزار تومان اقتصاد دستوری فرهنگ دستوری سیاست دستوری

  • ناشناس
    0

    نخرید دیگه میرید توی صف
    دلار و مرغ
    بدبختید خدایی این حکومت هم روتون سواره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها