رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران:

توجه به مخابرات برای توسعه ارتباطات و اقتصاد دیجیتال کشور ضروری است

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: انتظار ما از تمامی دستگاه های دولتی این است که همانند کشورهای دیگر در دنیا شرکت مخابرات ملی را به عنوان شرکت خدمات رسان در کشور پشتیبانی کنند و مورد حمایت ویژه قرار دهند تا بتوان به اقتصاد دیجیتال مورد نیاز کشور دست یافت .

توجه به مخابرات برای توسعه ارتباطات و اقتصاد دیجیتال کشور ضروری است

دکتر محمودزاده در مراسم افتتاح طرح نجما در استان خراسان رضوی، با اشاره به نقش پروژه نجما در توسعه کسب و کار در کشور، گفت: نگاه وزارت ارتباطات برای کسب و کار در این حوزه نوید خاصی می دهد.

وی استفاده بهینه ازمنابع ، تجربه و دانش این شرکت در توسعه فناوری ارتباطات و اطلاعات در کشور ضروری دانست و گفت : خوشبختانه امروز ۹۸ درصد از آنچه در کشور دایر شده، به نام شبکه فیبر نوری متعلق به مخابرات ایران و ازاعتبار داخلی است.

دکتر محمودزاده با تاکید بر اینکه تغییرات اساسی در زیست بوم دیجیتال، اجرای شبکه نجما را ضروری می سازدگفت : تغییرات اساسی در سطح ملی و جهانی برای نیازهای آی سی تی و بویژه تکنولوژی ها در زیست بوم دیجیتال، اجرا و تقویت شبکه نجما را برای تقویت زیر ساخت های فناوری در کشور الزامی می داند کمک دستگاه ها و دولت در عملیاتی شدن آن بسیار موثر دانست .

وی در این مراسم اظهار داشت: خوشبختانه پروژه نجما که به یک واژه ملی تبدیل می شود، در ۲۰ استان طرح به تصویب رسیده و فاز اول شروع شده است

وی گفت: شرکت مخابرات ایران، معطل منابع ثابت نمانده و بیش از یکسال است از اعتبار منابع داخلی خود در هر استان، از جمله: بهینه سازی امکانات شرکت در حوزه تبدیل سیم مسی به فیبر نوری و منابع غیر مولد مستقیم ، زمینه اجرای طرح را فراهم نموده است .

منبع: شرکت مخابرات ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 47
  • 0

    هیچ نظارت و کنترلی روی اپراتورها وجود ندارد. در یک مورد بسته اینترنتی ۲۴ هزار تومانی خریدم ولی ۲۶ هزار تومان از حسـاب من کسـر شـد.

  • بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
    0

    نایب رئیس مجلس: پیگیر مطالبات و مشکلات شهرداری‌ها هستیم
    سوال اینجاست که پس چرا نایب رئیس مجلس از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون پیگیر مطالبات و مشکلات بازنشسته‌ها شرکت مخابرات نیست و نبوده است چرا؟
    بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران

  • ناشناس
    0


    سوال اینجاست که چرا رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران از دی ماه سال 1400 تاکنون نتوانست مشکلات ما بازنشستگان مخابرات را در سراسر کشور حل کند.

  • 0

    دولت رئیسی هم دیگر به درد مردم و کشور نمی خورد تاکنون مثل دولت روحانی هیچ کاری و هیچ اقدامی برای حل مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته ها، مردم و کشور نکرده است و متأسفانه مشکلات همچنان نیز ادامه دارد.

  • 0

    همه وعده های انتخاباتی‌ روحانی/ مردم وعده‌ها را فراموش نمی‌کنند.
    همه وعده های انتخاباتی‌ رئیسی/ مردم وعده‌ها را فراموش نمی‌کنند.
    متأسفانه هر دو هیچ کاری برای کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور نکردند چرا؟

  • اگر در اسلام حرام و حلال وجود دارد پس دریافت حقوق مبلغ 50 تا 70 میلیون تومانی مدیران و مسئولان 100 درصد فقط حرام است.
    0

    اگر در اسلام حرام و حلال وجود دارد پس دریافت حقوق مبلغ 50 تا 70 میلیون تومانی مدیران و مسئولان 100 درصد فقط حرام است.

  • 0


    از سال 1388 تاکنون هیچ‌کس در شرکت مخابرات ایران تصمیم درستی نمی‌گیرد
    از سال 1388 تاکنون هیچ‌کس در شرکت مخابرات استان تهران تصمیم درستی نمی‌گیرد

  • ناشناس
    0

    سلام سردبیر عزیز ،بعضی کارها خروجی کمی ولی خوب دارد ولی تاثیر برای دیگران و حیاطی نیست مثال طرح نجما که سیم مسی به فیبر جابجا و کیفیت ارتباط و اینترنت بهتر میشود این کار اگر انجام نشود فقط اینتر نت و ارتباط ضعیف تر است و برای خانواده هاحیاطی نیست ولی قابل تحسین و قدردانیست هم از طرف خدا و هم خلق خدا ،اما،برنامه مطالبات ومعوقات پیشکسوتان وهمکاران و یا شرکتی ها و یا ایثارگران و دیگر همکاران واقعا جنبه حیاطی دارد و یقینا پاداش عظیمی نزد خدای متعال و حتی خلق خدا دارد ،سردبیر عزیز بارها ثابت کردید که برای ما از خط قرمز کاری خود خارج شدید و ی پله بالا تر از حیطه کاری خود برایمان مایع گذاشتید ،تمام همکاران شرمنده و سپاس گذار شما هستیم و کارهایی که برایمان کردید هرگز فراموشمان نمیشود ،برادر بزرگوار جناب اقای ارشیان عزیز ما مجددا از شما خواهش میکنیم یاریمان کنید اگر امکان دارد در مورد جلسه شما با جناب محمود زاده اگر مطلبی دارید بگذارید ممنون میشویم پاینده باشید

  • 0

    وضعیت شکایات ثبت شده در حوزه ارتباطات ثابت و سیار چگونه است؟

  • 0

    امروز پس از نزدیک به دو سال از آغاز به کار دولت سیزدهم، متاسفانه همچنان برخی از مدیران دولت روحانی نه تنها در پست‌های مدیریت‌های میانی وزارتخانه‌ها و نهادهای مهم دولتی مشغول به کار هستند بلکه در مواردی، مدیر انتصابی جدید هم از مدیران دولت آقای روحانی است. بنابراین طبیعی است از یک سو سیاست‌های دولت آقای رئیسی در مقام اجرا، همه‌جانبه و هماهنگ پیش نرود و از سوی دیگر آقای روحانی این روزها با سخنان خلاف واقع خود وارونه‌نمایی نماید.

  • 0

    دولت سیزدهم میخواهد ریشه فقرا را از ایران برای همیشه قطع کند اما روز به روز کارمند وحقوقبگیران هم به فقرا اضافه میشود با این 20درصد افزایش حقوق ها با مدیریت اقتصادی دولت تورم را تا80درصد میرسد دلار 55هزارتومانی ریشه 60درصد مردم را خشک میکند....

  • 0



    ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ ۲۲:۱۸
    وقتی که مسلمانان آشکار و علنی حق و حقوق کارکنان رسمی و بازنشست ها را پایمال و ضایع می کنند پس دیگر از غیر مسلمانان چه انتظار داریم
    دولت، مسئولین، مدیران و نمایندگان مجلس حق ندارند دم از کارمندان، کارگران و بازنشسته ها و... بزنند
    چون به خاطر که تاکنون هیچ کاری و هیچ اقدامی برای حل مشکلات کارمندان، کارگران و بازنشسته ها نکرده اند و سکوت اختیار کرده اند.
    جناب آقای مهندس سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران چرا از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون تکلیف پرداخت بن خوار بار و… بازنشستگان شرکت مخابرات مشخص و روشن نمی شود.
    ارزش سهام عدالت 10 میلیون تومان است سالانه سود سهام عدالت را مبلغ بیش از 1 میلیون تومان واریز می کند ولی متاسفانه ارزش سهام اخابر کارکنان شرکت مخابرات ایران بیش از 300 الی 400 میلیون تومان بوده است سود سهام اخابر را در تاریخ 4 بهمن ماه سال 1401 را به مبلغ 500 الی 600 هزار تومان واریز کردند چرا؟
    اعتراض جمعی از کارکنان رسمی و بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور

  • ناشناس
    0

    در سال 1394 از اداره کار و در 1396 از دیوان عدالت اداری شکایت و اعتراض کردم که متاسفانه به بهانه های مختلف شکایت و اعتراض بنده را رد کردند
    پول شبکاری بنده را از مهرماه سال 1389 الی آذر ماه سال 1391 متاسفانه در تاریخ 1397/04/25 واریز شده است چرا؟
    پول اضافه کاری بنده را از آبان ماه سال 1389 الی آذر ماه سال 1392 متاسفانه در تاریخ 1397/04/25 پرداخت شده است چرا؟ سوال اینجاست که آیا مسئولین، مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس خودشان بودند این بی قانونی و بی عدالتی تحمل می کردند و تحمل می کنند.
    بازنشسته مخابرات منطقه تهران

  • ناشناس
    0

    قانون زیاد داریم، ولی متأسفانه مشکل اصلی در اجراست

  • ناشناس
    0


    ۱۴۰۲/۰۳/۰۲ - ۱۹:۰۱
    سازمان بورس متأسفانه هر سال سود سهامداران در بورس پایمال و ضایع می کند و تاکنون هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟


  • 0

    رئیس سازمان خصوصی سازی به همراه دولت و در سایه سکوت نمایندگان مجلس، قوه قضائیه و سازمان بازرسی کل کشور متاسفانه در کشور و بورس یک فساد و فاجعه بزرگی ایجاد کرده است.

  • 0


    کسانی که در زمان و موقع خصوصی سازی در رسانه های، صدا و سیما و شبکه خبر شعار سر می دادند خصوصی در کشور بسیار عالی است باید در مورد مشکلات کارمندان،کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور پاسخگو و جوابگو باشند.

  • مخابرات
    0

    سلام همکاران عزیز فروشگاه زمانی عضو بودیم پول اون که دادیم کجا رفت

  • بازنشسته ۷درصدذ مخابرات می گوید
    0

    متاسفانه رفاهیات مارا قطع کردند خدا ازشان نگذرد حداقل یک جای زندگی را می گرفت

  • ناشناس
    0

    شرکت پول نداره؟ جیب استقلال چجوری پر شد هر تیم ورزشی را که میبینی نام همراه اول نقش بسته یقینا این نام حک شده رو پیراهن های ورزشی نسیه بازار نیست هست؟

  • ناشناس
    0

    با گذشت ۱۷ ماه در سراسر شرکت مخابرات مشکلات پیش آمده هنوز برطرف نشده است
    متاسفانه از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون بن خواربار وغیره بازنشستگان شرکت مخابرات را پرداخت نکردند چرا؟
    و دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس وغیره هم پاسخگو نیستند چرا؟

  • 0


    عدالت، رفاه و حقوق مردم را اصلاح کنید، بی‌حجابی درست می‌شود

  • 0

    باسلام خدمت سردبیر عزیز پس چرا اومدن گفتن از خردادماه پرداخت میشه
    مدیران باز هم به وعده خود در مورد بن خواربار ورفاهیات بازنشستگان مخابرات عمل نکردند

  • 0

    خبر مهم درباره وام ضروری ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان کشوری
    وام بازنشستگان تامین اجتماعی به ۲۰ میلیون تومان رسید

  • ناشناس
    0

    یک نفر مقام مسئول از دولت و مجلس پاسخ بدهد این دو قوه در کشور چه کاره هستند. چرا تاکنون به مشکلات کارمندان و کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی هیچ کاری نمی کنند و سکوت کرده اند.

  • 0

    ۱۴۰۲/۰۳/۰۲ – ۲۲:۴۰
    بعد از واگذاری شرکت مخابرات به بخش خصوصی متأسفانه مدیران …. شرکت مخابرات به وعده ی خودشان عمل نکردند و هر ماه و هر سال مزایای مختلف کارکنان رسمی مخابرات را قطع و یا کم کردن چرا؟

  • ناشناس
    0

    آقایان دولت! شما که حاکمیت طالبان را به رسمیت نمی‌شناسید، چرا سفارت افغانستان را به این گروه تحویل داده‌اید؟

  • 0


    اگر مجلس شورای اسلامی نظارت می‌کرد خیلی از مدیران و مسئولان برکنار شده بودند

  • 0


    آقایان دولت! شما که حاکمیت طالبان را به رسمیت نمی‌شناسید، چرا سفارت افغانستان را به این گروه تحویل داده‌اید؟

  • 0

    سامانه ثبت شکايات
    از سوی بانک مرکزی راه‌اندازی شد :
    سامانه ثبت شکایات احتمالی مشتریان بانکی دارای تسهیلات قرض الحسنه
    بانک مر کزی سامانه ثبت شکایات احتمالی مشتریان بانکی دارای تسهیلات قرض الحسنه را راه اندازی کرد.

  • ناشناس
    0


    با سلام
    خرداد ماه شدوخواربار بازنشستگان مخابرات واریز نشد تا کی صبر کنیم مگر رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس نگفته بود از خرداد ماه بن خواربار ورفاهیات بازنشستگان مخابرات پرداخت میشود پس چی شد ؟؟!!!!!

  • مشکلات بازنشستگان مخابرات شکست و رسوایی سلطانی است
    0

    مشکلات بازنشستگان مخابرات شکست و رسوایی سلطانی است

  • 0

    تلفات سنگین طالبان در درگیری امروز
    تلویزیون افغانستان اعلام کرد در درگیری امروز ١٢ نفر کشته و ٣۶ نفر زخمی شده‌اند.

  • 0

    آقایان وابسته به دولت رئیسی! شما که حاکمیت طالبان را به رسمیت نمی‌شناسید، چرا سفارت افغانستان را به این گروه های تروریستی تحویل داده‌اید؟
    و این در حالی است که متأسفانه اولین کشوری در جهان و فقط تنها ایران بود از سال 1400 تاکنون همه جانبه با طالبان جنایتکار همکاری کرده است

  • 0


    اگر طالبان را به رسمیت نمی‌شناسید پس چرا سفارت افغانستان را به این جنایتکاران تحویل دادید!

  • ناشناس
    0


    جمهوری آذربایجان ضد علیه ایران از طالبان حمایت مالی می کند

  • ناشناس
    0

    رئیسی پیروزی اردوغان را تبریک گفت
    سوال اینجاست چگونه و چطور رئیسی پیروزی اردوغان درک می کند ولی اما متأسفانه مشکلات بازنشستگان مخابرات را از دی ماه سال 1400 تاکنون درک نمی کند، نمی داند ونمی فهمد

  • 0

    رئیسی پیروزی اردوغان را تبریک گفت
    سوال اینجاست چگونه و چطور رئیسی پیروزی اردوغان درک می کند ولی اما متأسفانه مشکلات بازنشستگان مخابرات را از دی ماه سال 1400 تاکنون درک نمی کند، نمی داند ونمی فهمد

  • ناشناس
    0

    اقای مدیر عامل مخابرات ایران
    ما خانواده داریم شرمندشونیم
    اجاره نشینیم
    شرمنده صاحب خانه ایم
    وام بدهکاریم
    هر روز جریمه
    مریض داریم
    بیمه نیست
    این چه وضعیه برای این نیروها درست شده
    همه ناراضی
    دیگه بسته
    ماهم
    آهی
    وخدایی داریم
    کدام اداره مثل مخابرات
    این همه بی نظمی

  • 0

    وقتی که نمایندگان کارگران در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جنوبغرب تهران از حق و حقوق کارگر و بازنشسته دفاع نمی کنند با همدستی کارفرما حق کارگر و بازنشسته را پایمال می کنند.
    – نمایندگان دولت
    – نماینده وزارت کار و امور اجتماعی
    – نماینده فرمانداری
    – نماینده دادگستری
    – نمایندگان کارگران
    – نمایندگان کارفرمایان

  • کمیسیون اصل ۹۰ مجلس باید پرونده مدیران شرکت مخابرات را به قوه قضائیه ارجاع دهد.
    0


    کمیسیون اصل ۹۰ مجلس باید پرونده مدیران شرکت مخابرات را به قوه قضائیه ارجاع دهد.

  • چرا مصوبه مخابراتی اجرا نمی شد؟
    0

    چرا مصوبه مخابراتی اجرا نمی شد؟

  • چرا ایثارگران شرکت مخابرات تبدیل وضعیت نمی‌شوند؟
    0

    چرا ایثارگران شرکت مخابرات تبدیل وضعیت نمی‌شوند؟

  • 0

    اگر مجلس نظارت می‌کرد خیلی از مدیران و مسئولان برکنار شده بودند

  • 0


    دولت رئیسی از دی ماه سال 1400 تاکنون چه اقداماتی در مورد مشکلات ما بازنشستگان مخابرات انجام داده است؟
    مجلس شورای اسلامی از دی ماه سال 1400 تاکنون چه اقداماتی در مورد مشکلات ما بازنشستگان مخابرات انجام داده است؟

  • 0


    از دی ماه سال 1400 تاکنون پیگیر پرداخت نکردن رفاهیات معوق بازنشستگان مخابرات هستیم
    ولی متأسفانه هیچ کسی هم تاکنون در کشور به اصطلاح اسلامی پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟ آیا این بی قانونی و بی عدالتی نیست.
    آیا این عدالت است.

  • ناشناس
    0

    مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته ها و مردم در کشور چگونه و چطور شروع و آغاز می شود؟ 100درصد فقط از بی توجهی، بی مدیریتی، بی نظارتی، بی نظمی، بی خیالی، ناتوانی، کوتاهی، سکوت، بی قانونی و بی عدالتی!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها