خانواده کوییک در سرازیری قیمت/ جدول قیمت

براساس رصد بازار، امروز «شاهین» با کاهش 15 میلیونی در بازار قیمت‌گذاری شد و این افت در «کوییک معمولی» به 10 میلیون رسید، روندی که موجب شد تا شکل کاهشی در این بازار حفظ شود.

خانواده کوییک در سرازیری قیمت/ جدول قیمت

فعالان بازار خودرو معتقدند کاهش نرخ دلار از یک سو و طرح پیش فروش یکپارچه  از سوی دیگر عمده دلیلی است که موجب شده تا بازار خودرو شکل و شمایل کاهشی به خود گیرد. روندی که پرطرفدارهای ایران خودرو هم امروز آن را تجربه کردند. 

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار 617 میلیون تومان شد و افت قیمت 15 میلیونی داشت. از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک هم امروز «کوییک‌R» در بازار 376 میلیون تومان شد و افت 6 میلیونی داشت و «کوییک معمولی» هم در بازار 367 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افتی 10میلیونی را ثبت کرد. اما در میان خانواده تیبا هم امروز «تیبا صندوقدار» در بازار 364 میلیون تومان قیمت گذاری شد و افتی 6 میلیونی را تجربه کرد، «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 368 میلیون تومان دست به دست شد و 7 میلیون تومان کاهش قیمت داشت. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم در بازار 361 میلیون تومان قیمت‌ خورد و افت قیمت 5 میلیونی را ثبت کرد.

اکو 17

 
منبع: اکوایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • راحیل
    0

    یک کوئیک R برابر است دیه یک زن و یک 206برابر است با دیه یک مرد و اگر 207 باشد صاحب خودرو 400 ملیون هم سود میکند بگردید به دنبال قیمت پراید

  • ناشناس
    0

    شک نداشته باشید اگر خودروهای دست دوم هرچه زودتر واردایران شودهمه خودرو های داخلی حداقل پنجاه درصد کاهش می یابد،باورکنیدیک خودروی دست دوم 3تا5 هزاردلاری خارجی بسیار بهتر ازخودروهای بی کیفیت داخلی ست.

  • ۵۰۰
    0

    ۵۰۰ ملیون گرون شد ۱۰ ملیون ریزش عجب مسخرست

  • حمید
    0

    تمام مردم می دونن که این کاهش لحظه ایه و برای چند روزه و دوباره چنان جهشی داره که باور نمیکنی،دیگه بالاخره 43 ساله که از خدا عمر گرفتم و توی این مملکت زندگی میکنم و تا حالا ندیدم که چیزی ارزان شده باشه،شاید برای چند روز اما دوباره جبران میشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها