ایده های کاربردی شروع کسب و کار خانگی که احتمالا نشنیده‌اید!

آیا شما هم دوست دارید که در خانه بنشینید و کسب درآمد کنید؟ آیا علاقه‌ای به کارهای حضوری ندارید و می‌خواهید از طریق اینترنت کسب درآمد داشته باشید؟ آیا درآمدهای ریالی را برای زندگی در ایران ناکافی می‌دانید و فکر کسب درآمد دلاری را در سر می‌پرورانید؟

ایده های کاربردی شروع کسب و کار خانگی که احتمالا نشنیده‌اید!

اگر پاسخ شما به هر یک از سوالات بالا بله است، این مقاله برای شما است. ما در این مقاله می‌خواهیم از صفر تا صد کسب‌وکار خانگی و درآمد دلاری از طریق اینترنت را به شما آموزش دهیم. خوشبختانه امروزه با رشد کسب‌وکارهای خانگی و فناوری، گزینه‌های کسب درآمد ما محدود نیستند و بی‌شمار راه برای کسب درآمد وجود دارد. امروزه ما می‌توانیم در خانه خود بنشینیم و بدون متعهد‌شدن به کارهای سخت و خشک سنتی از طریق اینترنت درآمد دلاری کسب کنیم. احتمالا خیلی از شما می‌پرسید که:« چطور چنین چیزی ممکن است؟» نگران نباشید! تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید و جواب همه سوالات‌ خود را خواهید گرفت.

نکات کلیدی در برنامه ریزی و مدیریت کسب و کار خانگی

ایده های کاربردی شروع کسب و کار خانگی که احتمالا نشنیده‌اید!

راه‌اندازی کسب‌ و کار خانگی و کسب درآمد، بدون برنامه‌ریزی و مدیریت ممکن نیست. شما برای راه‌اندازی کسب‌وکار خانگی خود باید یک نقشه راه برای خود تعیین کنید. این نقشه شامل ایده‌ها، اهداف و برنامه‌های شما است. اما شما اول از همه باید بدانید که باید به چه نکاتی باید توجه کنید. به همین خاطر در ادامه به سه نکته مهم که در شروع کسب‌وکار خانگی باید به آن توجه کنید می‌پردازیم:

نکته اول؛ شناخت نیازهای منطقه‌ای

این نیاز است که فروش محصول را تضمین می‌کند. اگر با دقت بیشتری به زندگی مردم منطقه‌تان نگاه کنید، حتماً نیازهای جدیدی شناسایی خواهید کرد. مواقعی که عباراتی مثل «حیف که…» و یا «چه خوب می‌شد اگر…» و یا «کاش می‌شد…» همه نشانه‌هایی از وجود فرصت هستند. ببینید چه چیزی در منطقه‌تان نیست که وجودش می‌تواند کیفیت زندگی مردم را بهبود ببخشد.

نکته دوم؛ شناخت رقبا و بازاریابی

شما همچنین باید به رقبای خود و کیفیت محصولاتی که ارائه می‌دهند توجه کنید. سعی کنید که نقاط ضعف آنان را پوشش دهید و اینگونه برای خود بازاریابی کنید. کیفیت محصول، یکی از ساده‌ترین راه‌های بازاریابی است.

نکته سوم: مشخص کردن فضا

اگر بخواهید کارهایی مثل طراحی سایت، تولید محتوا یا دیجیتال مارکتینگ انجام دهید، شاید واقعاً به هیچ فضایی نیاز نداشته باشید! شما روی تختتان هم می‌توانید کار کنید. اما اگر کار تولیدی می‌کنید‌ نیاز به فضاهای بزرگتری مانند یک حیاط دارید. مثلا شما برای دوختن لباس یا پخت غذای خانگی به فضای خاصی نیاز دارید. حال که این نکات را آموخته‌ایم، لازم است که به این سوال پاسخ دهیم که اصلا چرا کسب‌وکارهای خانگی؟ چرا به سراغ سایر کسب‌وکارها نرویم؟! کسب‌وکارهای خانگی چه مزایایی دارند؟

مزایای داشتن کسب‌وکار خانگی

ایده های کاربردی شروع کسب و کار خانگی که احتمالا نشنیده‌اید!

چند مورد از مهم‌ترین مزایای کسب‌وکارهای خانگی عبارت‌اند از:

  • استرس و فشار کمتر
  • مزایای مالیاتی بیشتر
  • پیچیدگی‌های اداری کمتر
  • تنوع بیشتر
  • امکان کمک گرفتن از خانواده و دوستان
  • ارتباط بیشتر با خانواده و دوستان

همانگونه که دیدید کسب‌وکارهای خانگی مزایای متعددی دارند و گاهی اوقات بسیار بهتر از کسب‌وکارهای بزرگ عمل می‌کنند. حال که به خوبی با کسب‌وکارهای خانگی، نکات مهم مرتبط با آن‌ها و همچنین مزایای‌شان آشنا شده‌ایم وقت آن رسیده که چند ایده کسب‌وکار خانگی را به شما معرفی کنیم.

ایده‌هایی برای شروع کسب‌وکار خانگی

  • تولید محتوا و مدیریت شبکه‌های اجتماعی افراد و شرکت‌ها
  • مشاوره تغذیه و سلامت
  • نگهداری از کودکان پدر و مادران شاغل
  • مشاور سئو(بهینه‌سازی موتورهای جستجو)
  • تولید صنایع دستی
  • خدمات ترجمه
  • ساخت سایت
  • خدمات تاسیسات و برق ساختمان
  • برگزاری کلاس آشپزی
  • عکاسی حرفه‌ای برای مراسم‌ها
  • بلاگ‌نویسی

نقش فناوری در توسعه و رشد کسب و کار خانگی

یک بار دیگر ایده‌هایی که معرفی کردیم را بخوانید. فکر می‌کنید اینترنت در چند مورد از آن‌ها می‌تواند موثر باشد؟ شاید در نگاه اول متوجه نشوید ولی تمام این کسب‌وکارها وابسته به اینترنت هستند. برای مثال ممکن است بپرسید خدمات برق ساختمانی چه ارتباطی با اینترنت دارد؟ پاسخ ساده است: «معرفی شما به دیگران».

بازاریابی یکی از مهم‌ترین نکاتی بود که بالاتر به آن اشاره کردیم. اینترنت می‌تواند به خوبی برای ما بازاریابی کند و با معرفی ما به دیگران کسب‌وکار ما را رونق ببخشد. پس حتما به این نکته توجه داشته باشید که اینترنت همواره و در تمام کسب‌وکارها می‌تواند به کمک ما بیاید. گاه به صورت مستقیم و در کسب‌ و کار اینترنتی (مانند خدمات سایت و سئو) و گاهی نیز به صورت غیرمستقیم و در کسب‌وکارهایی که برای دیده شدن و بازاریابی به اینترنت نیاز دارند.

نکاتی برای افزایش درآمد دلاری در کسب و کار خانگی

ایده های کاربردی شروع کسب و کار خانگی که احتمالا نشنیده‌اید!

مهم‌ترین نکته برای کسب درآمد دلاری شناخت راه‌هایی است که می‌توان از طریق آن‌ها به کسب درآمد دلاری رسید. خیلی از ما ایرانی‌ها کسب درآمد دلاری را یک رویا می‌بینیم. این دیدگاه ناشی از این است که شناخت کافی از راه‌های کسب درآمد دلاری نداریم. در ادامه ما سه راه مختلف را که می‌توانند ما را به درآمد دلاری برسانند به شما معرفی می‌کنیم:

فعالیت در یوتوب

یوتیوب یکی از پربازدیدترین سایت‌های جهان و در واقع متعلق به شرکت گوگل است. این سایت در واقع یک سایت اشتراک‌گذاری ویدیو است. اگر اهل ساخت ویدیو هستید، می‌توانید موضوعی را آموزش بدهید یا ویدیوهای طنز و سرگرمی بسازید و کسب درآمد دلاری داشته باشید.

فروش در آمازون و همکاری در فروش

آمازون در حال حاضر بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی جهان است. شما هم می‌توانید محصولات مورد نظر خودتان را در این فروشگاه‌ها به‌فروش برسانید و کسب درآمد دلاری داشته باشید. شما همچنین می‌توانید با کمک از سایت یا صفحات مجازی خود به فروشگاه‌های مختلف مشتری بفرستید و پورسانت بگیرید.

آموزش

در سطح وب انگلیسی، سایت‌های آموزشی بسیار قدرتمندی وجود دارند. مثلا سایت یودمی که نسخه بزرگ‌تر سایت فرانش یا فرادرس خودمان است. روند کار یودمی به این صورت است که شما می‌توانید در آن ثبت نام کرده، آموزش مورد نظرتان را درونش قرار داده و سپس درآمدتان از فروش آموزش را برداشت کنید.

سخن نهایی

ما در این مقاله به معرفی کسب‌وکارهای خانگی، نقش اینترنت در این کسب‌وکارها و ایده‌هایی برای کسب درآمد دلاری پرداختیم. ما پیش از شروع کسب‌وکار خانگی باید نیازهای منطقه‌ای خود را بشناسیم و با توجه به این نیازها بهترین تصمیم را بگیریم. ما همچنین باید مدام بازاریابی کنیم و سعی کنیم خدمات بهتری را از رقبای خود ارائه دهیم. کسب‌وکارهای خانگی بسیار متنوع هستند و می‌توانند به سرعت رشد کنند. اینترنت نقش کاتالیزور را در این کسب‌وکارها بازی می‌کند و به شدت در میزان موفقیت ما اثرگذار است. ما برای کسب درآمد دلاری باید به خوبی از راه‌های مختلف آن مانند فعالیت در یوتوب و فروش در آمازون آگاهی داشته باشیم. آنچه که در این مقاله خواندید خلاصه‌ کوچکی بود از آموزش‌هایی که ما در مجموعه «بیشتر از یک نفر» ارائه می‌دهیم. مجموعه بیشتر از یک نفر این افتخار را دارد با آموزش‌های مختلف در زمینه‌های گوناگون، شما عزیزان را در انتخاب بهترین و علمی‌ترین مسیر برای راه اندازی کسب و کار همراهی نماید.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها