گران‌فروشی 4.5 میلیون دلاری بنزین از سوی روسیه به ایران صحت دارد؟

یک کارشناس حوزه انرژی، درباره خبر گران‌فروشی 4.5میلیون دلاری گران بنزین از سوی روسیه به ایران گفت: آمار ها در این زمینه مبهم است اما به هر حال با توجه به اینکه روس ها در زمینه فروش محصولات نفتی شان دچار مشکل هستند و با توجه به همکاری‌هایی که بین ایران و روسیه شکل گرفته است بنزین ارزان تری به ایران بدهند.

گران‌فروشی 4.5 میلیون دلاری بنزین از سوی روسیه به ایران صحت دارد؟

سعید نیربرابی افزود: درباره 4.5میلیون دلار گران فروشی بنزین روسیه به ایران گفت: آمار ها در این زمینه مبهم است اما به هر حال با توجه به اینکه روس ها در زمینه فروش محصولات نفتی شان دچار مشکل هستند و با توجه به همکاری هایی که بین ایران و روسیه شکل گرفته است بنزین ارزان تری به ایران بدهند.

او گفت: قاعدتا این مسئله می تواند یک بازار هم ایجاد کند. بنظر می رسد فعلا سرمایه گذاری در بخش تولید نیز نتیجه نمی دهد زیرا زمان بر است. با این وجود واردات در کوتاه مدت تنها چاره است. منطقا درست نیست که ما بنزین را با این قیمت در شرایط تحریمی از روسیه بخریم.
منبع: اعتمادآنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • سید
    3

    سلام موش خودش چی هست که کله پاچه اش
    رقمی باشد جنک هشت ساله که تمام قدرت دنیا باایران نو پا درگیر شد جانانه دفاع کردیم حالا به برکت خون شهیدان وهزاران دستاوردی ازقبیل موشکها نقطه زن وپهباد ها گوناگون انشاالا نماز صبح تبریز نماز ظهرباکو

    نظرات شما -
    • رابی
      0

      قبلا می خواستید نماز صبح را در مکه اقامه کرده و کاخ سفید را حسینه کنید!چه شد که اینهمه تخفیف دادید و از مکه و کاخ سفید به باکو بسنده کردید؟
      مکه را که فتح نکردید هیچ ،تابلو شیخ نمر را هم مجبور شدید در تهران پایین بیاورید.بهتر نیست ساقی ات را عوض کنی.

  • ازاد
    0

    ارباب هر رفتاری که بخواد با نوکرش انجام میده!! بله گرون میده خیلیم گرون،،مثلا ایران مبخواد چه غلطی بکنه

  • ناشناس
    0

    بالاخره روسیه جان است وباید ایران را فدایش کرد .کدوم کارهای حاکمان ما حکیمانه بوده که این دومیش باشد .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها