افزایش سرسام آور قیمت خودرو به دلیل سیاست‌های غلط وزارت صمت است

عملکرد وزارت صمت درخصوص نحوه مدیریت بازار به هیچ وجه قابل دفاع نیست و باید اذعان کرد که عمده افزایش سرسام‌آور قیمت خودو در بازار، مربوط به اعمال سیاست‌های اشتباه وزارت صمت است.

افزایش سرسام آور قیمت خودرو به دلیل سیاست‌های غلط وزارت صمت است

در حالی که قرار بود قیمت‌های جدید خودرو از سوی وزارت صمت اعلام شود، نامه معاون اول رئیس دولت و نگرانی از تشدید روند گرانی خودرو، اعلام قیمت‌های جدید را به زمان نامعلومی موکول کرد.

عملکرد وزارت صمت درخصوص نحوه مدیریت بازار به هیچ وجه قابل دفاع نیست و همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، این بار نیز درخصوص نحوه تعامل با شوراری رقابت و تعیین قیمت منفعل عمل کرده و باید اذعان کرد که عمده افزایش سرسام‌آور قیمت خودو در بازار، مربوط به اعمال سیاست‌های اشتباه وزارت صمت است. انفعال در اعلام قیمت باعث شده که روند افزایش قیمت خودرو ادامه یابد به طوری که قیمت پراید در زمان نگارش این گزارش به حدود ۳۳۰ میلیون رسیده و در سایه همین بلاتکلیفی روند افزایشی قیمت ادامه خواهد داشت. 
منبع: جام جم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • امیرکبیر
    0

    بنظر شما کدام حکومتی در دنیاست که تمام مخارجش را از جیب ملتش تامین میکند؟؟؟کاش فقط شهامتش را داشتید قیمت واقعی را اعلام میکردید تا مردم بدانند چرا باید وجوه مازاد برای خرید پرداخت کنند.

  • واقعيت
    0

    مكه قرار نبود الگو برداري كنين مشكل تورم قيمت و خريد خودرو رو درست كنين !؟!؟! چي شد !؟!؟! يه مشت بيسواد !؟!؟!

  • رحمان
    0

    لعنت‌بر‌شرافت‌نداشته‌تان

  • ناشناس
    0

    قیمت خودروهای داخلی را کاهش بدین مردم باکدام پول و درآمد خودرو بخرند،،چخبر است یک پراید ۱۰۰میلیون تومانی را ظرف چندماه به ۳۵۰میلیون تومان گران و افزایش قیمت داده اید،،مردم بااین گرانی دیگه توان خرید یک پرایدمدل ۸۰راهم ندارند،همه هجوم برده اندبه جمع کردن پیکان های ۵۰سال پیش،حداقل دیگه میگن ماشین داریم و شرمنده خانوادشون نمیشن.

  • ناشناس
    0

    مسئولین بایدواردات خودروهای دست دوم به کشور را افزایش دهندتاهم کیفیت بهترشودو هم رقابت و هم تولید افزایش پیداکندخداییش درست نیست این همه گرانی خودرو که قیمت یک پژو ۲۰۷رو ۹۰۰میلیون تومان قیمت داره ،مردم بایدتا چندین سال کار کنند که شاید بازم شاید بتونن یک خودرو بخرند.

  • ناشناس
    0

    اگر واردات خودروهای ارزان‌تر را به کشور افزایش دهند،،قیمت خودروهای داخلی کاهشی خواهندشد،و دست دلالان و افرادی که باعث گرانی و تورم در بازار خودرو هستند را قطع خواهندکرد.

  • ناشناس
    0

    خاک توسرتون....دولت ارباب وعدها...همتون برین گم شین...باید برین با گاوها ماما کنیین وبا خرها ار ار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها