حداقل و حداکثر عیدی کارگران در سال ۱۴۰۲ مشخص شد

با مصوبه جدید شورای عالی کار، حداقل و حداکثر عیدی کارگران در سال ۱۴۰۲ به ترتیب ۱۰ میلیون و ۶۱۶ هزار و ۵۶۸ تومان و ۱۵ میلیون و ۹۲۴ هزار و ۸۵۲ هزار تومان تعیین شد.

حداقل و حداکثر عیدی کارگران در سال ۱۴۰۲ مشخص شد

با افزایش ۲۷درصد حقوق کارگران، دستمزد کارگران برای ماه های ۳۱ روزه به ۵ میلیون و ۴۸۵ هزار و ۲۲۶ تومان و برای ماه های ۲۹ روزه به ۵ میلیون و ۱۳۱ هزار و ۳۴۱ تومان تعیین شد. به عبارت دیگر، مبلغ حداقل دستمزد کارگران به صورت روزانه ۱۷۶ هزار و ۹۴۲ تومان خواهد بود.

اصغر آهنی ها، نماینده کارفرمایان در شورای عالی کار درباره مبلغ عیدی امسال کارگران می‌گوید: در بخش کارگری دو برابر حداقل دستمزد مبلغ عیدی، حداقل عیدی کارگران خواهد بود و حداکثر عیدی سه برابر حداقل دستمزد برای تمام حقوق ها است.

با توجه به این مصوبه، مبلغ حداقل عیدی کارگران مطابق قانون کار، ۱۰ میلیون و ۶۱۶ هزار و ۵۶۸ تومان و مبلغ حداکثر عیدی کارگران ۱۵ میلیون و ۹۲۴ هزار و ۸۵۲ هزار تومان تعیین شد.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • طاهره دربندی
    3

    چرا عیدی مستمر بگیری کشوری رو واریز نکردن فقط حقوق را واریز کردن

  • ناشناس
    3

    هنوز حقوق و مزایای سال جدید کارگران پرداخت نشده خبرگزاری خبرآنلاین از عیدی و پاداش آخر سال جدید کارگران که غالباً پرداخت نمی شود سخن رانده است!

  • کارگر
    2

    اخه با روزی صد و هفتاد تومن کارگر چکار کنه؟
    اجاره خونه بده؟
    کرایه ماشین بده؟
    خرید کنه؟
    پس انداز کنه؟
    یه روغن مایع صدهزار تومن
    یک کیلو برنج صدهزار تومن
    نون دونه ای ده هزار تومن
    حداقل کرایه تاکسی ده هزار تومن شده

    طفلی کارگرا،از تنشون مایه میذارن و صد و هفتاد تومن،یکی هم با پیشونی قاشق سوخته روزی صدو هفتاد میلیون

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      قرار نیست حداقل دستمزد کارگران همه مخارج آنها را پوشش بدهد. فقط هزینه های حداقلی خوراک و پوشاک و تحصیل حداکثر دو فرزند در مدارس دولتی. در خصوص تهیه مسکن هم باید یا در آپارتمان مازاد و یا یک طبقه مازاد از خانه پدری بطور رایگان بنشینید یا اگر از مرحوم پدرتان به شما ارث خوبی رسیده باشد با پول فروش اموال مورث خود آپارتمان کوچکی را بخرید یا رهن کنید. در خصوص هزینه های درمانی کارگران بیمه شده اجباری هم باید از خدمات درمانی و دارویی رایگان بیمارستان ها و پلی کلینیک ها و درمانگاههای ملکی سازمان تأمین اجتماعی استفاده کنند.

  • ناشناس
    1

    انشاالله تورم و گرانی در کشور کاهش پیدا کند،که دیگه نیازی به افزایش حقوق هم نباشد.یاعلی

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      به امیدالله

  • ناشناس
    0

    سلام شیروزردچوبه برای ویروس کرونا خوب است و اینکه حالاکه به من ظلم کردن .نفرین میکنم آنها که حق من که کارگرم را 50درصد از نظر خدایی باید برای من زیاد میکردن ولی نکردن و اینکه برای افراد بی خانمان دولت باید در روستاها خانه های موقت بسازد .ایانمیدانید که خداوندمیبیند؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها