توزیع میوه شب عید از ۲۳ اسفند/ ساعت کاری میادین میوه و تره بار در نوروز

میادین و بازارهای سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از ۲۵ تا ۲۸ اسفند ماه از ساعت ۷:۳۰ لغایت ۲۰:۳۰ یکسره فعال خواهند بود.

توزیع میوه شب عید از ۲۳ اسفند/ ساعت کاری میادین میوه و تره بار در نوروز

ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان مدیریت میادین و میوه و تره بار شهرداری تهران درباره ساعت کار میادین در روزهای آخر سال گفت: میادین و بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران از روز پنجشنبه ۲۵ اسفند ماه سال جاری لغایت روز یکشنبه ۲۷ اسفند ماه از ساعت ۷:۳۰ لغایت ۲۰:۳۰ به صورت یکسره فعال خواهند بود و در روز دوشنبه ۲۹ اسفند نیز از ساعت ۷:۳۰ لغایت ۲۰ به صورت یکسره فعالیت خواهند داشت.

به گفته وی، میادین و بازارهای سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران همچنین در روزهای سه شنبه و چهارشنبه یکم و دوم فروردین ماه و همچنین روز سیزدهم فروردین ماه تعطیل است.

فصاحت یادآور شد: میادین و بازارهای ۲۲ گانه شهرداری تهران در روزهای پنجشنبه و جمعه سوم و چهارم فروردین ماه ۱۴۰۲ به صورت نیمروز از ساعت ۸:۳۰ لغایت ۱۳:۳۰ فعال خواهند بود و از روز شنبه پنجم فروردین سال ۱۴۰۲ تا روز شنبه ۱۲ فروردین ماه کلیه میادین و بازارها از ساعت ۸ لغایت ۱۳:۳۰ به صورت یکسره فعالیت دارند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • امیرحسین پاکذات
    1

    ملت ایران خواهشمند است امسال عید مازندران تشریف نیارید ما خودمان نداریم بخوریم امسال دست از سر ما بردارید آخه چه گناهی ما مازندرانی ها مرتکب شدیم تا زرت تعطیل میشه میایید مازندران می‌خورید ما را می‌زنید مسخره هم میکنید دیگه کار به جایی رسید وزارت اطلاعات هم ما مازندرانی ها را با فدایی دارین مسخره کرد گانگسترهای مازندران بگید گارد ورودی ها را ببندند

  • ناشناس
    0

    سیب کیلویی 30 هزار تومن نمیخوایم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها