اعلام اسامی خودروهای عرضه‌شده در طرح فروش سامانه یکپارچه

اولین مرحله از ثبت‌نام برای خودروهای داخلی بر مبنای فرایند نوبت‌دهی (بزرگترین طرح یکپارچه خودروهای داخلی بدون قرعه‌کشی) از امروز آغاز و نام خودروهای قابل عرضه نیز مشخص شده است، افرادی که در حساب وکالتی خود ۵۰۰ میلیون تومان برای خودروهای وارداتی واریز و افرادی که در طرح اخیر ایران خودرو برنده شوند امکان ثبت‌نام در این طرح را ندارند.

اعلام اسامی خودروهای عرضه‌شده در طرح فروش سامانه یکپارچه

گام اول مشارکت در طرح فروش یکپارچه خودروهای داخلی بر مبنای فرآیند نوبت‌دهی که در حقیقت (مرحله اول) تعریف حساب وکالتی و واریز و مسدود کردن مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان در این حساب است، از امروز (شنبه ۲۰ اسفند ماه) آغاز شده تا پایان ساعت اداری روز سه‌شنبه (۲۳ اسفند ماه) برای این مرحله فرصت وجود دارد.  

پس از آن و پس از بررسی حساب‌های وکالتی متقاضیان، در مرحله دوم می‌توانند از تاریخ ۲۶ تا ۲۸ اسفند ماه با مراجعه به سامانه www.esalecar.ir نسبت به ثبت‌نام خودروی مورد نظر اقدام کنند.

نکته قابل توجه این است که افرادی که حساب وکالتی و واریز وجه برای ثبت‌نام در طرح فروش خودروهای وارداتی (۵۰۰ میلیون تومان) داشته‌اند و در لیست نوبت‌دهی برای دریافت خودروهای وارداتی که روز یکشنبه (۲۱ اسفند ماه)  قرعه‌کشی به جهت تعیین نوبت‌ تخصیص  انجام می‌شود، قرار داشته باشند  یا  در طرح فروش فوق‌العاده اخیر ایران‌خودرو که به مناسب نیمه شعبان اجرا شده، شرکت کرده باشند و برنده شوند،  امکان شرکت در طرح فروش یکپارچه خودروهای داخلی را ندارند.

امکان ثبت نام در دو طرح با یک حساب وکالتی 

در همین زمینه  امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت گفت: متقاضیان خرید خودرو که قصد ثبت نام در طرح یکپارچه عرضه خودرو داخلی و  همچنین فروش فوق‌العاده ایران خودرو را دارند می‌توانند یک حساب وکالتی داشته باشند و ضروری نیست  که دو حساب افتتاح کنند. بنابراین اگر با یک حساب وکالتی، متقاضی می ‌خواهد در طرح ایران خودرو و طرح یکپارچه شرکت کند باید به اندازه مبالغ هر ۲ طرح در حساب موجودی داشته باشد.

چه خودروهایی در طرح یکپارچه خودروهای داخلی عرضه می‌شود؟

بر اساس آنچه که تاکنون اعلام شده است، لیست خودروهای قابل عرضه در این طرح فروش خودروها به شرح زیر است که در صورت هرگونه تغییر ، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

خودروهای قابل عرضه مشخص شد/ چه کسانی امکان ثبت‌نام در طرح فروش یکپارچه را ندارند؟

خودروهای قابل عرضه مشخص شد/ چه کسانی امکان ثبت‌نام در طرح فروش یکپارچه را ندارند؟

خودروهای قابل عرضه مشخص شد/ چه کسانی امکان ثبت‌نام در طرح فروش یکپارچه را ندارند؟

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    0

    دزدان همگی همره این قافله هستند

  • ناشناس
    0

    قیمتهاراکاهش دهیدتاهمه بتونیم ثبت‌نام کنیم

  • ناشناس
    0

    واردات خودروهای ارزان قیمت به کشور را افزایش دهید...
    قیمت خودروهای ایران‌خودرو و سایپا را کاهش دهید
    بااین قیمت‌های سرسام آور هر کسی توان خریدن ندارند.یاعلی

  • ناشناس
    0

    قیمت خودروها راکاهش دهید

  • ناشناس
    0

    پولها را جمع کنید ملت پولداری داریم

  • ناشناس
    0

    طرحی برای جمع کردن نقدینگی سرگردان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها