واکنش مثبت بازار به توافق ایران و عربستان

سقوط آزاد قیمت ها در بازار طلا، سکه و ارز؛ کاهش بیش از ۲ هزار تومانی دلار

گزارش‌ها از بازار طلا، سکه و ارز، از ریزش سنگین قیمت‌ها حکایت دارد.

سقوط آزاد قیمت ها در بازار طلا، سکه و ارز؛ کاهش بیش از ۲ هزار تومانی دلار

به انتشار خبر توافق ایران و عربستان پس از ۷ سال، بازار طلا، سکه و ارز واکنش مثبت نشان داد، به طوری که قیمت‌ها امروز در بازار به شدت ریزشی بود.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که تا این لحظه قیمت دلار آمریکا ۲ هزار و ۸۳۷ تومان کاهش قیمت داشته و وارد کانال ۴۵ هزار تومان شده است. در حال حاضر هر دلار آمریکا ۴۵ هزار و ۸۳۰ تومان قیمت دارد.

از سوی دیگر، هر گرم طلای ۱۸عیار امروز در بازار افت ۱۹۱ هزار تومانی را تجربه کرده و به قیمت ۲ میلیون و ۸۸ هزار تومان به فروش می‌رود. هر مثقال طلا نیز ۹ میلیون و ۶۱ هزار تومان قیمت پیدا کرده است.

اما در بازار سکه شاهد کاهش ۲ میلیون و ۱۸۵ هزار تومانی قیمت‌ها بودیم. گزارش‌ها نشان می‌دهد هر قطعه سکه امامی ۲۵ میلیون و ۵۲۱ هزار تومان، سکه بهار آزادی ۲۲ میلیون و ۵۱۰ هزار تومان، نیم‌سکه ۱۵ میلیون و ۳۰ هزار تومان، ربع‌سکه ۹ میلیون و ۲۰ هزار تومان و سکه گرمی ۵ میلیون و ۱۰ هزار تومان قیمت دارد.

 

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    تا این سقوطها بر روی کاهش قیمت اجناس تاثیر نداشته باشد به هیچ دردی نمی خورد!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اولا که رسیدن دلار ۳۰ هزار تومانی به ۶۰ هزار تومان و سپس پایین آمدن تا ۴۵ هزار تومان سقوط نیست بلکه بیشتر می‌توان گفت کاهش از نقطه اوج همین الانشم دلار ۱۵ هزار تومان گران‌تر از چیزی که بود هست . دوما هر چند که بازم خوبه مذاکره ای به سرانجام رسید و دیپلماسی جای جنگ و تخاصم بیهوده را گرفت. اما همونایی که هفت سال پیش برای کم کردن اثرات برجام چند روز قبل از اون ریختن تو سفارت آمریکا و هفت سال درگیری درست کردن حالا می‌روند مذاکره می‌کنند با همونایی که ریختن تو سفارتشون!!!!!!. این جماعت برای بدست آوردن منافع حزبی و ضربه زدن به رقیب خود ، ایران و ایرانی را فدا می‌کنند کثافت کاری که نامردترین آدم ممکن هم در حق مردم خودش نمیکنه تیتر روزنامه کیهان در زمان حمله به سفارت و الان یعنی توافق با عربستان را ببینید متوجه بی حیایی و نامردی این جماعت میشوید

  • ناشناس
    0

    انشااله شاهد خبرهای خوب باشیم

  • نادر
    0

    این افت قیمتها بازی دولت است برای سرکیسه کردن جیب مردم هروقت قیمت مایحتاج عمومی مردم افت قیمت پیدا کرد تازه می شود گفت قیمتها نزولی شده است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها