مدیرعامل آبفای کشور در اختتامیه همایش ملزومات جهاد آبرسانی:

باید تمام امکانات خود را برای پیشبرد آب‌رسانی به روستاها به کار بگیریم/ افتتاح آبرسانی به ٣٣ روستا

بهره‌برداری از طرح‌های جهاد آبرسانی به 33 روستای خراسان رضوی، شمالی و جنوبی هم‌زمان با اختتامیه همایش ملزومات پروژه‌های جهاد آبرسانی با حضور مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و فرماندهان سپاه، انجام شد.

باید تمام امکانات خود را برای پیشبرد آب‌رسانی به روستاها به کار بگیریم/ افتتاح آبرسانی به ٣٣ روستا

در این مراسم، اتابک جعفری، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از جهاد آبرسانی به عنوان یک طرح فرهنگی، عدالت محور و در عین حال امنیت یاد کرد که با تامین آب پایدار کام روستاییان را شیرین کرد.

اتابک جعفری با بیان اینکه جهاد آبرسانی دارای دو بعد آبرسانی و انسجام بخشی میان دستگاه‌های اجرایی و نیروهای نظامی به ویژه سپاه است، از تشکیل تیم های فنی در حوزه اجرا ، نظارت و طراحی در راستای جهاد آبرسانی خبر داد که در آینده می‌تواند به عنوان یک پتانسیل قوی و توانا در تمام ابعاد در خدمت انقلاب و مردم باشد.

وی خاطرنشان کرد: امروز شاهد شجره طیبه ای هستیم که شاخه های آن سراسر کشور را فرا گرفته و باید برای ادامه خدمت بیشتر به مردم کمربندها را محکم کنیم .

photo_2023-02-23_19-58-46

جعفری با اشاره به هدف آبرسانی به ۱۰ هزار روستا در فاز نخست جهاد محرومیت‌زدایی اعلام کرد پس از پایان آبرسانی به روستاها وارد عرصه رفع تنش از شهرها در قالب همین چهارچوب و با کمک و همیاری دولت و مجلس خواهیم شد.

به گفته مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور امروز امکان عقب‌گرد در طرح جهاد آبرسانی وجود ندارد چرا که این طرح با حیثیت نظام و وزارت نیرو گره خورده است لذا باید تمام امکانات خود را برای پیشبرد طرح آب‌رسانی به روستاها به کار بگیریم.

وی همچنین بر توجه به بعد فرهنگی طرح محرومیت‌زدایی تاکید کرد و خواستار اطلاع‌رسانی گسترده در این زمینه در زمینه به جامعه شد.

این گزارش حاکی است از مجموع ۳۳ روستا ۱۵ روستا با ۲۶ هزار نفر جمعیت در خراسان رضوی و ۱۸ روستا و با همین تعداد جمعیت در استان های خراسان شمالی و جنوبی از آب شرب پایدار برخوردار شدند.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    0

    خدا وکیلی یک فکری برا گرانی بکنین هروز فقط گرانی قیمت داریم

  • ترک
    0

    این چه شکل شمایلی برای خودشان درست کردند من نمیدانم انها ارتشی هستند بسیجی هستند کارشناس ومهندس اب فاضلاب هستند

  • ناشناس
    0

    خاک برسرملتی که هنوز اب خوردن ندارند ومرگ میطلبند برای دیگرکشورها

  • امیرکبیر
    0

    بعداز44سال هنوز هم.....

  • احمد محمودیان
    1

    کار خیلی خیلی خوبیه امیدوارم موفق باشید .

  • ایمان
    0

    وای خدایا شکرت این چقدر شرمنده میکنند ملت را..
    تمام پول بیت المال را حال نکردند..
    یه مختصری را در حضور کلی دوربین صدقه وار خرج ابتدایی ترین ملزومات زندگی مردم کردند...
    واقعا ما باید خدا را هزار مرتبه شکر کنیم..

  • ناشناس
    0

    پس چی شد بعد از ۴۴سال هکوز روستاها اب ندارن؟ سیستان و بلوچستان هم که هیچی نداره خوزستان هم گاز داره نفت داره اما هوا نداره و اب نداره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها