معروفترین هتل های ساحلی وان در میان مسافران

وان، شهر تاریخی و فرهنگی آناتولی شرقی، با صبحانه‌های معروف، گربه، پنیر، دریاچه و تمام ویژگی‌های دیگرش، یکی از نقاط دیدنی ترکیه است.

معروفترین هتل های ساحلی وان در میان مسافران

این شهر یکی از توسعه‌ یافته‌ترین شهرهای منطقه محسوب می‌شود و گردشگری تجاری، مذهبی و فرهنگی در آن بسیار پررنگ است. هتل‌ های ساحلی وان نیز در بین مسافران طرفداران زیادی دارند. در این میان، هتل هایی مانند هتل رامادا بای ویندهام وان خدمات خوبی را به مهمانان خود ارائه می‌کنند. در ادامه برای آشنایی بیشتر با هتل های ساحلی شهر وان با ما همراه باشید.

 

هتل رامادا بای ویندهام وان

هتل رامادا بای ویندهام وان از بهترین هتل های ساحلی وان است که در فاصله 330 متری از ساحل خصوصی 25 هزار متری مدیترانه قرار دارد. از امکانات تفریحی این هتل می‌توان به استخر روباز بزرگ و چهار سرسره، مدرسه غواصی، باشگاه ورزش‌های آبی و مرکز آبگرم و سلامت اشاره کرد.

مهمانان می‌توانند در سالن بدنسازی آن ورزش یا در حمام ترکی، سونا یا اتاق ماساژ خدمات دریافت کنند. رستوران اصلی هتل، صبحانه، ناهار و شام سرو می‌کند. این اقامتگاه دارای 6 رستوران آلاکارت است که در دو مورد از آن‌ها انواع غذاهای بین‌المللی از جمله غذاهای دریایی و غذاهای ایتالیایی سرو می‌شود. می‌توانید از بارهای موجود در لابی، کنار استخر و ساحل هتل نیز لذت ببرید. هتل در طول روز میان‌وعده به مهمانان خود ارائه می‌دهد.

همه اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای، مینی‌بار و بالکن هستند. حمام اتاق‌ها دارای لوازم بهداشتی رایگان و سشوار است. می‌توانید از هتل ماشین کرایه کنید و از خدمات اتاق و وای‌فای رایگان نیز بهره‌مند شوید.

ترمینال اتوبوس و موزه، از این هتل به ترتیب 14 و 15 کیلومتر فاصله دارند. نزدیکترین فرودگاه به رامادا بای ویندهام، فرودگاه وان فریت ملن است که در 9 کیلومتری آن قرار دارد.

هتل میرو مارا وان

هتل میرو مارا با چشم‌‌اندازی زیبا از دریاچه وان، در ساحل دریاچه در منطقه ادرمیت واقع شده و همچون هتل رامادا بای ویندهام وان، از اقامتگاه‌های ساحلی محبوب مسافران این شهر است. این هتل یک منطقه ساحلی خصوصی و یک باغ بزرگ و آرام دارد. دسترسی رایگان به وای‌فای در سراسر هتل برای مسافران فراهم شده است.

اتاق‌های مسافران در هتل میر و مارا دارای دکوراسیون مدرن و روستایی و همچنین چشم‌انداز دریاچه هستند. در هرکدام از حمام‌های اتاق، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان نیز موجود است. رستوران هتل، منظره‌ای خیره‌کننده از دریاچه وان دارد.

طیف وسیعی از فعالیت‌ها مانند غواصی، ورزش‌های آبی و اسکی را می‌توان در منطقه اطراف این هتل انجام داد. پرسنل به صورت 24 ساعته برای کرایه خودرو، خدمات خشکشویی و غیره در خدمت مسافران هستند و پارکینگ هتل نیز رایگان است. مرکز شهر وان 16.8 کیلومتر و فرودگاه وان 10 کیلومتر دورتر از هتل است. در این هتل، ترانسفر فرودگاهی با پرداخت هزینه اضافی در دسترس مسافران قرار می‌گیرد.

هتل دابل تری بای هیلتون

هتل دابل تری بای هیلتون از بهترین هتل‌های معروف وان است. این هتل در ساحل دریاچه وان قرار دارد و مناظر خیره‌کننده‌ای از حومه اطراف ارائه می‌دهد. جاذبه‌‌های مرکز شهر مانند قلعه وان و مسجد حضرت عمر کامی 10 دقیقه با ماشین تا هتل فاصله دارند. فرودگاه وان فریت ملن هشت کیلومتر دورتر از هتل واقع شده است. اتاق‌های بزرگ هتل دابل تری بای هیلتون با مبلمان مدرن تزئین شده‌اند. همه اتاق‌ها دارای عایق صدا، تلویزیون ال‌سی‌دی و برخی دارای تراس یا بالکن با منظره دریاچه، شهر یا کوه هستند.

ئودئودئوئد

هتل کانفریوم وان

هتل Conforium Van در ژوئن 2021 به عنوان هتلی 5 ستاره افتتاح شد. این هتل با اتاق‌های شیک و راحت، میزبان میهمانان خود در سفرهای کاری و توریستی است. هتل کانفریوم وان در 2 کیلومتری موزه وان قرا دارد و امکناتی مانند مرکز بدنسازی، پارکینگ خصوصی رایگان، سالن استراحت مشترک و ... ارائه می‌دهد. این هتل دارای رستوران، کافه، استخر سرپوشیده و سوناست. هتل کانفریوم پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی، سرویس اتاق و وای‌فای رایگان در اختیار مسافران می‌گذارد.

اتاق‌های هتل دارای تهویه مطبوع، قسمت نشیمن، تلویزیون ماهواره‌ای صفحه تخت، گاوصندوق، حمام اختصاصی با دوش، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار هستند. این اقامتگاه 5 ستاره دارای یک مرکز آبگرم است. استادیوم شهر آتاتورک کمتر از یک کیلومتر و ترمینال اتوبوس 1.9 کیلومتر تا این هتل فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه، به هتل، Van Ferit Melen است که در 5 کیلومتری آن قرار گرفته است.

هتل الیت ورلد وان

هتل Elite World Van واقع در وان دارای معماری نئوکلاسیک همراه با طراحی داخلی به سبک کاخ است. این هتل دسترسی رایگان به وای‌فای ارائه می‌دهد. مرکز اسپا در محل شامل حمام، سونا و استخر سرپوشیده می‌شود. اتاق‌های شیک این هتل مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون LCD و مینی‌بار هستند. در رستوران شیک هتل الیت، غذاهای ترکی و بین‌المللی سرو می‌شوند.

در این هتل یک سالن بدنسازی کاملا مجهز نیز برای دوستداران ورزش وجود دارد. پس از ورزش، مهمانان می‌‌توانند حمام بخار یا ماساژ دریافت کنند. دریاچه وان تا این هتل 6 کیلومتر فاصله دارد. فرودگاه وان نیز در فاصله 8 کیلومتری با هتل الیت ورلد وان قرار گرفته است.

خحخحهخح

رزرو هتل های وان با بهترین قیمت در فلای تودی

شهر وان یکی از شهرهای زیبای ترکیه، در طول سال پذیرای مهمانان مختلفی به خصوص از ایران است. برای اقامت در این شهر زیبا، بیشتر افراد بهترین هتل ‌های ساحلی وان را ترجیح می دهند. در بین معروفترین هتل‌های ساحلی وان هتل رامادا بای ویندهام وان، هتل میرو مارا وان و هتل دابل تری بای هیلتون پذیرای بیشترین تعداد مسافر هستند. برای رزرو هتل های وان با بهترین قیمت کافی است وارد سایت فلای تودی شوید تا متنوع‌ترین فهرست هتل های این شهر را مشاهده کنید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها