عرضه گوشت گرم با قیمت مصوب از فردا

عرضه گوشت گرم وارداتی از فردا در میادین میوه و تره‌بار و فروشگاههای زنجیره‌ای آغاز می‌شود.

عرضه گوشت گرم با قیمت مصوب از فردا

گوشت گرم وارداتی از فردا در فروشگاههای زنجیره‌ای و میادین اصلی شهرداری تهران توزیع می‌شود.

مدیر کل بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرده است که واردات گوشت از فردا در تهران توزیع می‌شود و بر این اساس قیمت گوشت وارد فاز نزولی شده و برای مثال قیمت هر کیلو ران و سردست کیلویی ۲۱۵ هزار تومان قیمت گذاری شده است.
 
مسعود امرالهی درباره وضعیت توزیع گوشت قرمز گرم، افزود: بار گوشت قرمز وارد کشور شده و قرار بود از امروز در فروشگاه‌های تهران توزیع شود، اما به دلیل فرآیند انجام بسته‌بندی، شهروندان می‌توانند فردا ۹ بهمن ۱۴۰۱ گوشت قرمز را از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و میادین اصلی شهرداری تهران خریداری کنند.

امرالهی تصریح‌کرد: همچنین گوشت گوساله مخلوط هر کیلو ۱۹۲ هزار تومان و چرخ کرده هر کیلو ۱۷۰ هزار تومان از فردا در میادین اصلی شهرداری قابل تهیه است.

وی درباره قیمت گوشت گوسفندی نیز گفت: هر کیلوگرم شقه گوسفند ۲۲۰ هزار تومان بوده و هدف این است با تکمیل زیرساخت‌های شبکه توزیع تا دو روز آینده گوشت قرمز گرم نیز مانند مرغ با قیمت مصوب توزیع سراسری شود.

منبع: تجارت نیوز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • ناشناس
    1

    خالی بندی

  • ناشناس
    0

    دروغ که حناق نیست که میگی دیروز خود خبر فوری گفته بود گوشت مهیا پروتئین کیلویی پانصد و نه هزار تومن!! الان یه چیز دیگه داره میگه!!

  • نیری
    0

    ایران فقط تهرانه

  • ابرمرد
    0

    گران شدن دو سه برابری گوشت این یکماه هیچ ربطی به گرانی دلار نداره دلار تو این یکماه گمون نکنم بیشتر از نهایت بیست درصد گرون شده . دلیلش یهو اومدن گوسفندای پیر و جوان و با قیمت گرونتر از روز خریدن اواخر پاییز و نمیدونم دست کی داخلش بود شد دوران خرید گندم انگلیسی ها و قحطی نون . نشر بده سانسور نکن

  • ناشناس
    0

    باسلام،،،قیمتهاراکاهش دهیدتاهمه مردم بنوانندبخرندتشکر

  • علی
    0

    چند وقته می خوان این کارو بکنن اما اول جون مردم رو به لب میرسونید بعد قطره چکونی شروع می کنن .
    البته همش تقصیر دولته خدمتگذاره یک مدت قیمت رو اونقدر پایین آورد که دامدار بیچاره میش و با بره اش کشتار کرد جمعیت دامی رو این طور کاهش داد نتیجه اش این شد
    قیمت جهانی گوشت گوسفند حدود ۶ دلاره و مرغ حدود ۱.۵ دلار

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اونوقت قیمت جهانی دستمزد چنده اقای نابغه دستمالچی ؟

  • ناشناس
    0

    گوشت گرم بایدزیر۵۰هزارتومن باشدتاهمه ملت قدرت خرید داشته باشندنه یک عده خاص میل کنندوبقیه ملت تماشا کنند

  • شهروند
    0

    خنده دار است قشر فقیر و بی در آمد و بازنشستگان زیر ۱۰ میلیون حقوق کی توان خرید گوشت کیلوئی ۲۳۰ را دارند واقعا کسی به فکر نردم نیست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها