قیمت مرغ ۸ هزار تومان افزایش یافت

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: با توجه به شرایط مساعد جوجه ریزی پیش بینی می‌شود که قیمت مرغ تا پایان سال تغییری نداشته باشد.

قیمت مرغ ۸ هزار تومان افزایش یافت

مهدی یوسف خانی گفت: قیمت کنونی مرغ زنده درب مرغداری ۴۳ هزارتومان به ازای هر کیلوگرم و مرغ گرم در خرده فروشی‌ها ۶۳ هزارتومان است.

به گفته او، طی روز‌های گذشته قیمت هرکیلو مرغ زنده به دلیل کاهش عرضه از سوی مرغداران ۵ هزارتومان و مرغ گرم ۷ تا ۸ هزارتومان افزایش یافته است.

یوسف خانی قیمت کنونی هرکیلو ران مرغ ۶۳ هزارتومان، سینه ۱۰۰ هزار و فیله مرغ ۱۱۰ هزارتومان اعلام کرد.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی با بیان اینکه کمبودی در عرضه مرغ شب عید نداریم. گفت: با توجه به شرایط جوجه ریزی در واحد‌های مرغداری و ذخایر مناسب پشتیبانی امور دام پیش بینی می‌شود؛ که قیمت تا پایان سال تغییری نداشته باشد. همچنین قیمت تا شب عید حداکثر با نرخ مصوب بدست مصرف کننده برسد.

او از توزیع روزانه یک هزارتن مرغ گرم در تهران خبر داد؛ و گفت: علی رغم شرایط مناسب جوجه ریزی و مازاد تولید، تقاضای چندانی در بازار وجود ندارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    1

    کار هر ساله مرغداران و دامداران و میوه فروشان میدان مرکزی میوه و تره بار و خشکبار فروشان است که در اسفند ماه و یک ماه پایانی سال و یک ماه بعد از عید قیمتهای خود را افزایش دهند! ما به این وضع عادت کرده ایم!

  • 🐜
    0

    حق ملت ایران همین هست

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      حسن نصرالاه هم گفت که مردم ایران بخاطر بله نگفتن به امریکا تاوان پس میدن

  • ایرانی
    0

    اول میگن تا پایان سال افزایش پیدا نمی کند بعد هرکیلو‌هشت هزارتومان افزایش به دلیل کمبود عرضه مرغداران یک کم از خارجی های کافر یاد بگیرید که نزدیک سال نو اجناس را حراج وحتی نرخ بوقلمون که رسمشان است بخورند برای شب عید پایین می آورند تاهمه بتوانند بخرند اونوقت ماخون مردم مسلمان را به شیشه می کنیم لعنت

  • ناشناس
    0

    اساسا کار مجلس و بخصوص دولت چیه ما که نفهمیدیم. لوکوموتیو پیشرفت گرانی به سرعت قطارهای سریع السیر ژاپن رسیده . شاید منظور رئیس جمهور اینه که قطاز گرانی چنان گران بشه به سرعت نور برسه که واقعا نشان دهنده پیشرفت هم هست .

  • ناشناس
    0

    ماملت قدرنشناس وجوگیر وباعث نابودی فرهنگ وملیت خودشدیم وهرچه سرمان بیاید حقمان هست. صبرداشته باشید تاتمام طلای خزانه رابه بهانه کنترل بازار بین خود وارگانهای.. خالی کنند.برای سال بعد اماده باشید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها