شغلی نان و آب دار / کباب زنی چقدر درآمد دارد؟

یکی از شغل هایی که شاید از آن خبر نداشته باشید، سیخ زنی است. این شغل، نیازمند مهارت هایی است که هر کسی از توان آن بر نمی آید.

شغلی نان و آب دار / کباب زنی چقدر درآمد دارد؟

امروزه، پیدا کردن شغل مناسب در شرایطی که بازار کار وضعیت مناسبی ندارد، امری بسیار سخت و دشوار است. اما اگر حرفه‌ای را بلد باشید، امیدی است تا بتوانید کار مربوط به حرفه خود را پیدا کنید. درمیان آگهی‌های استخدام، هستند شغل هایی که فقط حرفه‌های خاص را جذب می‌کنند.

سیخ-زن

 

شغلی به اسم سیخ زنی وجود دارد که در کبابی‌ها و به خصوص جگرکی‌ها بهه شدت رواج پیدا کرده است و هرکس که بلد باشد دل و جگر را بهتر به سیخ بکشد، استخدام جگرکی‌ها خواهد شد.

با گشت کوتاهی در شبکه مجازی، متوجه آگهی‌های سیخ زنی و استخدام در جگرکی‌ها شدیم. درآمد خوب، به همراه جای خواب را به کسانی که در کار جگرکی ماهر هستند پیشنهاد می‌دادند. حقوق بالای ۶میلیون تومان به همراه ارتقا درآمد.

در این کار باید روزانه ۵۰۰ تا ۷۰۰ سیخ جگر را به سیخ بکشید تا سرماه مبلغ ۶میلیون تومان دریافت کنید.

سیخ-زن۲

 

سیخ-زن۳


 

منبع: گسترش نیوز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    0

    حرف مف,زده نشه سنگینتره.آخه کجای این نون وآبداره؟طرف بره پلاستیک جمع کنه بیشترگیرش میادباپنج شیش تومن میخوادچکارکنه تواین تورم!!!؟واسه خبرای آبدوغ خیاری نظرخواهی بازه ولی واسه بقیه (فوش کش ملسا)بستس.....

  • ناشناس
    0

    الان با این اوضاع با این درامد چکار مبشه کرد تازه اگه زنش ادم حلال زاده باشه ودرخواست مهریه نداده باشه

  • ناشناس
    0

    ببینیم شغل ها به امید کم و بیش ادامه دادن تا شاید دولت برجام احیا و پول ملی بی ارزش شاید ارزشدار شود / کم کم اکثر مشاغل برشکست می شوند و می بندن دولت رئیسی خود دلال بازی سفته بازی فروش ملک مردم و شو الکی تفاهم با چین دارد بدون حل مسائل با دنیا نمی‌توان انتظار بهبود شرایط اقتصادی را داشت/ حتی دلار می رود 50 و 60 تومان / رئیسی هیچ شرکتی در تحریم با ایران کار نمی کند تفاهم ، قرارداد با چین پوچ است شو الکی
    واقعیت اینترنت بی کیفیت که خود گواه اعتراض است / مجلس در دوره قبل خیانت کرد به دولت قبل .

  • ناشناس
    0

    توف به این خبرتون اگه راست گوهستید ازسفر صفر وپوچ رییس جمهورتون بگید که شوتبلیغاتی بود وگرنه چین درسفربه عربستان اب پاکی رو رو دست سران حکومت ریخت.

  • ناشناس
    0

    تیغ زنی در امدش بیشتره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها