خیریه امیدبخش: پوشش برنامه کمک‌های خیریه کوینکس به دانش‌آموزان در رسانه‌های سراسر جهان

خیریه کوینکس طی 12 ماه گذشته بررسی‌های گسترده‌ای برای انجام امور خیریه آموزشی انجام داده و در اولین گام، سیستمی خیریه برای تأمین مالی دانش‌آموزان فقیر سراسر جهان ایجاد کرده است.

خیریه امیدبخش: پوشش برنامه کمک‌های خیریه کوینکس به دانش‌آموزان در رسانه‌های سراسر جهان

این سازمان سال 2022 کتاب اهدا نمود و با سازمان‌های غیرانتفاعی سراسر جهان در جهت آموزش باکیفیت کودکان فقیر همکاری کرد. در همین حال، برنامه کمک‌های خیریه کوینکس به دانش‌آموزان نیز در رسانه‌های سراسر جهان به‌طور گسترده‌ای به رسمیت شناخته شد. کمک‌های خیریه و کمک‌هزینه‌های تحصیلی سال گذشته کوینکس به دانش‌آموزان فقیر در رسانه‌هایی نظیر Associated Press (AP)، یاهو فاینانس، فایننشال نیوز،  0xzx.com ، tvbdaily.com و اینترنشنال دیلی نیوز پوشش داده شد.

 

منبع: یاهو فایننشال

 

نهاد خیریه کوینکس به‌عنوان شاخه خیریه کوینکس اوایل سال 2022 تأسیس شد و برای رسیدن به شعار کوینکس یعنی «تبدیل جهان به مکانی بهتر از طریق بلاک‌چین» تلاش می‌کند. خیریه کوینکس صندوق خیریه چند میلیون دلاری را راه‌اندازی و برنامه‌های خیریه متعددی را در سراسر جهان اجرا کرد. خیریه کوینکس همیشه حامی فقرا است و توجه زیادی به شرایط زندگی و تحصیلشان دارد. این خیریه ضمن ابزار عشق و مهربانی به فقرا سعی دارد امیدی برای نیازمندان باشد.

6

بسیاری از دانش‌آموزان ویتنامی دچار مشکلات مالی مدرسه فونگ‌ژا برای ثبت در ترم بهار امسال از بورسیه‌های اهدایی خیریه کوینکس استفاده کردند. برنامه کمک دانش‌آموزی کوینکس با باور به بهتر شدن زندگی از طریق آموزش، دانش‌آموزان فقیر ویتنامی را تشویق به دنبال کردن رؤیاهایشان می‌کند و درعین‌حال بذر مهربانی و قدردانی را می‌کارد.

2

کمک‌های خیریه کوینکس در سال جدید قمری ویتنام بسیار فراتر از برنامه کمک دانش‌آموزی امیدبخش کوینکس است. خیریه کوینکس از آوریل گذشته تاکنون برنامه‌های خیریه متعددی مانند اهدای کتاب و کمک به دانش‌آموزان را در مدارس فقیر سراسر جهان اجرا کرده است. خیریه کوینکس طی بازدیدهایش از 21 مدرسه به بیش‌از 10000 دانش‌آموز، کتاب و لوازم آموزشی اهدا کرده است. خیریه کوینکس با ایجاد سالن مطالعه در مدارس دورافتاده سعی دارد پلی از دانش با استفاده از کتاب برای کودکان ایجاد کند تا بتوانند دانش بیشتری از طریق خواندن کسب کنند.

5

منبع: خبرگزاری ساوتنا گازتسی در ترکیه

 

خیریه کوینکس با کمپین اهدای کتاب در سراسر جهان اقدامات خیریه آموزشی بیشتری در سراسر جهان انجام داده است. خیریه کوینکس برای مشارکت عملی در امور خیریه آموزشی و دسترسی دانش‌آموزان بیشتری به آموزش باکیفیت در کمپین‌های خیریه‌ای نظیر بازدید از دانش‌آموزان فقیر، ارائه بورسیه‌های تحصیلی، کمک‌های مالی آموزشی، و جشن‌های خیریه شرکت کرده است. خیریه کوینکس امیدوار است با فراهم کردن کتاب و لوازم مدرسه به‌عنوان هدیه‌ای توام با مهربانی بتواند موجب اشتیاق دانش‌آموزان فقیر به یادگیری و دنبال کردن شجاعانه رؤیاهایشان شود.

3

منبع: آسوشیتدپرس (AP)

 

کمک‌های سال گذشته خیریه کوینکس آموزشی محور بودند و هدفشان بهبود آموزش در سراسر جهان با کمک به بازگشت دانش‌آموزان فقیر به مدرسه بود. این خیریه بیش‌از 200000 دلار به 10000 دانش‌آموز فقیر کمک کرده است. برنامه‌های کمک دانش‌آموزی کوینکس با توانمندسازی دانش‌آموزان برای رسیدن به رؤیاهایشان از طریق آموزش خیریه در خیریه‌های سراسر جهان به رسمیت شناخته شد و کمک‌هایش در شبکه‌های رسانه‌ای متعددی پوشش داده شد. این پوشش گسترده رسانه‌ای باعث شد کمپین‌های خیریه آموزشی کوینکس توسط عموم مردم دیده شوند و تعداد فزاینده‌ای از سازمان‌های غیرانتفاعی بین‌المللی برای همکاری با خیریه کوینکس نیروهای دلسوزشان را جمع کنند تا به دانش‌آموزان فقیر در رسیدن به رؤیاهایشان کمک کنند.

4

منبع: UL TCUBE88، شبکه رسانه‌ای پیشروی تایلندی

 

خیریه کوینکس از زمان آغاز به کارش تعهد کاملی به رشد کودکان ضعیف و همکاری گسترده‌ای با مؤسسات خیریه سراسر جهان برای راه‌اندازی برنامه‌های بلندمدت کمک دانش‌آموزی داشته است. کمک‌های این خیریه به کودکان خانواده‌های فقیر در آینده نیز تداوم خواهد داشت. درعین‌حال، موسسه خیریه کوینکس از همه افراد مهربان و مؤسسات خیریه برای کمک به آموزش کودکان فقیر دعوت می‌کند تا کودکان بیشتری بتوانند آموزش ببینند و رؤیاهایشان را دنبال کنند.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها