کاهش قیمت ارز و ربع سکه در بازار/ برخی با قیمت‌سازی نرخ را بالا می‌برند

رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد که با اقدامات انجام شده و پیش رو در آینده، قیمت ارز و ربع سکه کاهش پیدا می‌کند اما برخی با نرخ‌سازی قیمت‌های بالایی به مردم ارائه می‌دهند که موفق نخواهند شد.

کاهش قیمت ارز و ربع سکه در بازار/ برخی با قیمت‌سازی نرخ را بالا می‌برند

محمدرضا فرزین، امشب در گفت‌وگویی تلویزیونی درباره آخرین وضعیت بازار ارز و سکه اظهار کرد: آخرین گزارشی که اخیرا به مردم دادم درباره این بود که سعی می‌کنیم در بازار نیازهای مردم را تامین کنیم.

بر همین اساس در حال حاضر در ۶۰۰ صرافی و ۱۵۰ شعب بانک‌های ملی، ملت، صادرات، سپه و تجارت در حال عرضه ارز به مردم هستیم و همه می‌توانند به این صرافی‌ها و شعب بانکی مراجعه و اسکناس و ارز مورد نیاز خودشان را تامین کنند.

وی افزود: به عنوان مثال، همین امروز نرخ اسکناس دلار ۴۳ هزار و ۳۸۹ تومان و نرخ دلار در بازار ۴۶ هزار و ۴۶۰ تومان بود. نکته دیگر اینکه همه شعب بانکی و صرافی‌های منتخب در هفت روز هفته حتی در ایام تعطیل باز و فعال هستند و مردم می‌توانند از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ برای خرید ارز مراجعه کنند.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • رابی
    0

    ۴۳ سال است که هر روز اعلام می کنید نرخ دلار را پایین می آورید اما شاهد افزايش روز افزون نرخ ارز هستیم. یا دلار زبان شما را متوجه نمی شود و یا مردم زبان شما را.

  • علی
    0

    نتونست کاری بکنه بهانه ها شروع شد . چرا نمیخوان بفهمن این دولت و مسئولین بالاتر که اقتصاد خرابه و زیر بنای اقتصادی نابود شده تا کی میخوان به کله خرابیشون در جنگ و کشمکش با دنیا ادامه بدن و هر روز رئیس و مدیر عوض کنن هیچ چیز هم تغییری نکند و بالخره با خفت و خواری مجبور به نرمش قهرمانانه 2 بشوند با کلی زجر عذاب معیشتی که به مردم میدهند . ایا کشور ما با این همه ثروت باید درگیر معیشت روزمره ملت باشد یعنی یک ایرانی که داره کار هم میکنه باید درگیر سیر کردن شکمش باشه . اینجوری مملکت داری میکنید . اتیوپی و تانزانیا الان درگیر معیشت خانواده هایشان هستند . واقعا ننگ بر شما

  • امییییییییییر
    0

    خواهشنا یاوه گویی نگو

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها