رئیس بانک مرکزی:

ورود بانک مرکزی به بازار آزاد ارز از امروز؛ نرخ ساز خواهیم بود

رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد که بانک مرکزی از این به بعد به بازار آزاد وارد می‌شود و نرخ‌ساز خواهد بود.

ورود بانک مرکزی به بازار آزاد ارز از امروز؛ نرخ ساز خواهیم بود

محمدرضا فرزین در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «از امروز بانک مرکزی و صرافی‌ها اقدامات مشترکی در #احیای_ثبات اقتصادی در کشور انجام می‌دهند. بانک مرکزی زین پس به بازار آزاد ورود پیدا خواهد کرد و نرخ ساز خواهد بود.»

وی پیش‌ از این نیز در برنامه‌ای تلویزیونی در این باره اعلام کرده بود که در بازار آزاد هم ورود می‌کنیم و برخلاف گذشته سعی می‌کنیم در این بازار هم نرخ‌سازی کنیم، چراکه هدف ایجاد ثبات ارزی در کشور است.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    بانک مرکزی بهتر است به وظایف و مسؤلیت های قانونی و ساختاری بر زمین مانده خود بپردازد و از مداخله غیرقانونی در بازار تقاضا و عرضه ارز بپرهیزد! هر جا دولت حکومت جمهوری اسلامی از وظایف سیاستگذاری و نظارتی خود دور شده و به حیطه تصدی گری و اجرا وارد شده همه چیز را خراب کرده است!

  • م..ک.
    0

    اون بابا رابرداشتن،واین بنده خداراآوردند،خوب چی شد؟دلارارزان شد؟پس هدف ازبرکناری قبلی،وآمدن رییس فعلی چه بود؟ای کسانی که مردم راناآگاه فرض میکنید،بدانیدروزی میرسدکه طومار....برمی چی نن د.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      خانه از پای بست ویران است خواجه در پی نقش ایوان است!

  • ناشناس
    0

    سلام برعزیزان که این روزها با ملت خون گرمه ایران بازی میکنن این افرادی که ریس ادارات فکرکنم خوابن نمیدونن چه برسرملت آوردن ملت راه رفتن خودشان راگم کرده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها