اختلال دوباره در اینترنت کشور/ شرکت زیرساخت عذرخواهی کرد

بررسی ها حاکی از آن است که اختلال در اینترنت کشور که طی دو روز اخیر احساس می شد، هنوز رفع نشده و طبق آنچه معاون شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرده، تلاش میشود این مشکل تا روز شنبه برطرف شود.

اختلال دوباره در اینترنت کشور/ شرکت زیرساخت عذرخواهی کرد

بررسی ها نشان می دهد اختلال در اینترنت کشور ادامه دارد.

بر این اساس ارسال اطلاعات در برخی از سکوها و پیام‌رسان‌ها در ساعات گذشته با اختلال همراه بوده است.

در همین رابطه سهراب آغ بیات- معاون فنی شرکت ارتباطات زیر ساخت - در یک گفت و گوی تلویزیونی درباره دلیل اختلال رخ داده در اینترنت کشور اظهار کرد:  با توجه حجم ترافیک داخل کشور  و توسعه ای که باید اتفاق بی افتد، موقتا شاهد افت ترافیکی هستیم که با تلاش شبانه روزی همکاران شرکت ارتباطات زیر ساخت ان شاءالله این مشکل در حال حل شدن است و به زودی دیگر این مشکل پیش نخواهد آمد. 

وی درباره اقدامات درنظر گرفته شده در زمینه عدم ایجاد اختلال در اینترنت ثابت گفت: همانگونه که گفته شد ترافیک شبکه که شامل استفاده برای  مدارس و غیره هم میشود، بر روی همین شبکه داخلی اتفاق می افتد. در راستای این توسعه ای که قرار است انجام دهیم، این مشکل برای هموطنان که به صورت ثابت از اینترنت منازل استفاده می کنند قطعا حل می شود و دیگر مشکلی وجود نخواهد داشت. 

وی ضمن عذرخواهی از مردم به دلیل اختلال پیش آمده ادامه داد: با تحمل و صبوری که انجام می دهند به ما اجازه دهند که این مشکل حل شود. 

آغ بیات درباره زمان حل کامل این اختلال تشریح کرد: ما همین الان به دنبال حل این مشکل هستیم تا سریعا بتوانیم موضوع را هرچه سریع تر مدیریت کنیم و امیدواریم طی چند روز آینده به صورت قطعی مسئله را حل کنیم و امیدواریم این مشکل تا قبل از شنبه هفته آینده برطرف شود. 

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    0

    آیا بابت حقوقهای نجومی کارمندانت یا نگهداری کارمندان بالای ۳۵ سال سابقه هم عذر خواهی میکنی ؟؟؟؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      حقیقتا پرداخت حدود یک میلیارد تومان برای تسویه با کارمند ۳۵ ساله برای پاداش آخر خدمت و خرید مرخصی های نرفته او برای شرکت کمر شکن است بنابراین بهتر است با حقوق ۲۰ تا ۲۵ میلیون سرشان گرم باشد تا دو سال آینده دولت بعدی ....

  • ناشناس
    0

    عذر خواهی خانه سالمندان !!!!

  • ناشناس
    0

    دیگه جمله (از شنبه ....) که گفته شد که خیالمون راحت بشه😎

  • هالو
    0

    وزیر کشور که میگه قطعی نداریم دم خروس را باور کنیم یا....

  • ناشناس
    0

    توو این یکسال نیم اخیر عادت کردیم! اختلال زمانی ست یه چیزی خوب باشه و اندک مدتی خراب بشه!!!در این یکسال و اندی همش خراب بود و یه روز درست باشه باید تعجب کنیم!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها