مدیرعامل و نائب رئیس شرکت امیدبوم:

هدف ما توانمندسازی کسب و کارها به کمک سیستم بانکی است

مدیرعامل و نائب رئیس شرکت امیدبوم گفت: همکاری شرکت امیدبوم را با بزرگترین بانک کشور و هدف توانمندسازی کسب و کارها و به روز رسانی سیستم بانکی کشور آغاز کردیم‌.

هدف ما توانمندسازی کسب و کارها به کمک سیستم بانکی است

مدیرعامل و نائب رئیس شرکت امیدبوم با بیان اینکه بانک سپه نخستین و بزرگترین بانک کشور است اظهار کرد: این بانک بعد با ۶ بانک دیگر ادغام شده است.

محمدمحسن صدر گفت: خوشبختانه هلدینگ فناوری اطلاعات در بانک سپه شکل گرفته‌ است؛ این هلدینگ با شرکت های تابعه خود وظیفه اصلی خود را رسیدگی به حوزه فناوری اطلاعات بانک سپه قرار داده است.

وی ادامه داد: شرکت امید بوم یکی از شرکت هایی است که در هلدینگ فناوری اطلاعات بانک سپه فعالیت می کند.

وی با اشاره به اینکه فضای فعلی در بانکداری کشور به سمت بانکداری دیجیتال توسعه پیدا می کند بیان کرد: ارائه سرویس‌های بانکی مبتنی بر فناوری اطاعت مثل سوئیچ اعتباری، پرداخت های خرد و حمایت از تیم های نوآور از حمله اقداماتی است که در شرکت امیدبوم انجام می شود.

وی افزود: ما در شرکت امید بوم موفق شده ایم پروژه نوبانک سپه را آغاز کنیم و به زودی رونمایی از محصولات جدید بانکی خواهیم داشت.

وی عنوان کرد: همچنین توانسته ایم سوئیچ بانکی را راه اندازی کنیم و ارائه خدمات اعتباری به ذی نفعان داشته باشیم.ما با سازمان های مختلف ارتباط برقرار کرده و آنها را به سیستم با اعتباری مشخص متصل می کنیم

وی در خصوص ویژگی های سوئیچ بانکی تصریح کرد: ویژگی این نوع اعتبار به این شکل است که پرداخت نقدی صورت نمی‌گیرد بلکه سازمان و یا فرد شریک در سوئیچ بانکی می‌تواند خرید خود را انجام دهد و به تناسب آن در ماه های آتی پرداخت کند.

وی با بیان اینکه این اقدام  به نوعی توانمندسازی اقشار مختلف است گفت: از طرفی با بازارسازی برای صنایع و صنوف مشترکین می‌توانند محصولات خود را به راحتی با ضمین بازگشت به فردش برسانند.

وی در خصوص دیگر فعالیت‌های شرکت امیدبوم اظهار کرد: کارخانه هوشمند سازی و نوآوری از دیگر فعالیت‌های شرکت امیدبوم است که با هماهنگی معاونت علمی بانک سپه آغاز به فعالیت کرده است؛ این مهم شامل پروژه‌هایی در زمینه هوشمندسازی معادن، رسانه و تولید اپ های ویژه بانکی و حمایت از استارت آپ ها می شود.

صدر ادامه داد: ما در مجموع پکیجی از خدمات کسب و کار ارائه می‌کنیم و امیدواریم در این مسیر نقش آفرینی مثبتی داشته باشیم و فاصله بانکداری و ارائه خدمات دیجیتال بانکی را در ایران با دنیا کاهش دهیم.

وی یادآور شد: هرچند اوضاع بانکی و پرداخت در ایران مطلوب است اما باید به روز باشیم تا افرادی که به کشورمان یا ایرانیانی که به خارج سفر می کنند بتوانند متصل به شبکه بانکی باشند و خدمات دریافت کنند.

وی درباره حضور امیدبوم در نمایشگاه ایران تراکنش عنوان کرد: نمایشگاه ایران تراکنش بعد از چند سال عدم برگزاری نمایشگاه‌ها به علت کرونا در مقطع خوبی فعالیت خود را آغاز کرد و شرکت امیدبوم برای معرفی محصولات خود توانست حضور موفقی داشته باشد.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    چرت

  • ج
    0

    واقعآ چرت ۶ ماه میانگین بانک صادرات آوردم بالا وام بگیرم واسه رونق کس کار دامداریم الان بانک میگه وام نداریم واقعا اینه کمک به کسب کار ، متاسفم برای دولت رییسی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها