گروه صنعتی "گازسو"، تجهیز کننده بیش از ۷۰ بیمارستان در ایران

هفتمین نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی، تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی با حضور ۹۰ شرکت داخلی و نمایندگی شرکت های خارجی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

گروه صنعتی "گازسو"، تجهیز کننده بیش از ۷۰ بیمارستان در ایران

بر اساس این گزارش؛ در حاشیه این نمایشگاه  در میان شرکت کنندگان غرفه ای بنام گروه صنعتی" گازسو "  تجهیز کننده بیش از ۷۰ بیمارستان در ایران و دارای نشان قدمت از سازمان جهانی "یونسکو" جلب توجه می کرد . در این راستا به سراغ حسام حاج کاظم کاشانی مدیر عامل گروه صنعتی گاز سو رفته و با وی درباره فعالیت های  گازسو  گفت و گو کردیم.

حسام حاج کاظم کاشانی، مدیر عامل گروه صنعتی گاز سو گفت:  گازسو با بیش از نیم قرن تجربه در حوزه تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی هم اکنون هم رده برترین تولید کنندگان جهانی می باشد. کیفیتی قابل اعتماد با استفاده از برترین تکنولوژی ها، گروه گازسو را به یکی از برترین برندهای این حوزه تبدیل کرده است. 

وی افزود: ما با دارا بودن جدیدترین فن آوری ها در کارخانه ای به وسعت جهان صنعت، بهترین قطعات و نوین ترین تکنولوژی دنیا را به خدمت مصرف کنندگان محصولات خود درآورده و تعریف نوآوری را تنها در بالاترین سطح در جهان شایسته می دانیم و در این ۵۰ سال، تجهیزات

آشپزخانه انواع رستوران ها، دانشگاه ها، و بیش از ۷۰ بیمارستان و دیگر واحد های صنعتی را تامین کرده ایم.

کاشانی گفت: ما در گروه صنعتی گازسو، نامی ایرانی با فعالیت بین المللی و اعتبار جهانی، بر این باوریم که مصرف کنندگان تجهیزات آشپزخانه صنعتی گازسو با استقبال روز افزونشان، تنها شایسته بهترین ها هستند، آنها را از خانواده عظیم کاری خود می دانیم، بازتاب مثبت بهره برداریشان از محصولات گازسو را به عنوان سرمایه اصلی خود شناخته و همچنان تولید برترین محصول را بهترین بازاریابی برای خود می دانیم. از این رو تیم مهندسی گازسو همواره اقدام به طراحی تجهیزات جدید برای مشتریان خود می نماید و در تلاش هستیم تا با ارائه تجهیزات جدید، در کنار مشتریان خود باشیم تا بتوانیم مدرن ترین آشپزخانه ها را برای آن ها رقم بزنیم.

photo_2022-12-24_19-53-53

کار آفرین برتر سال گذشته استان البرز در ادامه اظهار کرد: از دلایل موفقیت گروه صنعتی گازسو و همراهی مشتریانی که طی دهه های متوالی، کماکان نام گازسو را با اعتماد و کیفیت آمیخته می دانند، کیفیت محصولات و خدمات پس از فروش گسترده و سریع و در دسترس بودن همیشگی قطعات فنی و ارائه خدمات توسط تیمی مجرب از زبده ترین مهندسین می باشد و به پاس بیش از چهار دهه  سابقه فعالیت اقتصادی و مشتری مداری ، سال گذشته نشان و گواهی قدمت و ثبت برند "گازسو" در خاطرات جمعی از سوی "یونسکو"  به  گروه صنعتی گاز سو اهدا شد که این گواهی در هر صنعت فقط به یک برند اعطا می شود.

 کاشانی ،  با بیان اینکه آخرین الگوی توسعه را توسعه مبتنی بر کارآفرینی قلمداد کرده و گفت: آموزش کارآفرینی در اکثر کشور های پیشرفته و حتی کشورهای در حال توسعه به عنوان یک ضرورت مطرح شده و به ویژه در کشورمان با توجه به مشکلات و چالش های مختلف اقتصادی که وجود دارد، توجه به این مبحث برای برون رفت از مشکلات موجود، انکار ناپذیر است.

وی توجه به کارآفرینی و از طرفی اشتغال زایی در همه حوزه ها و صنایع مختلف را اولویتی مهم دانسته و در عین حال عنوان کرد: برای پیشرفت در هر حوزه ای و از جمله صنعت تجهیزات غذایی، استفاده از آخرین فناوری ها و تکنولوژی ها بسیار مهم است ، مانیز در صنعت تجهیزات غذایی سعی کرده ایم این گونه عمل کنیم و در عین حال، رقابت پذیری با برند های مطرح جهان و تلاش برای صادرات و ارز اوری غیر نفتی برای کشور نیز از دیگر فاکتورهای مهم ما در گروه صنعتی گازسو محسوب می شود.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها