آمریکا ۱۰ شرکت و نهاد دیگر روسیه را تحریم کرد

وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد که ۱۰ نهاد روسی را به فهرست ویژه اتباع و افراد تحریم شده خود (فهرست SDN) اضافه کرده است، همه شرکت‌های تحریم شده با صنعت حمل و نقل مرتبط هستند.

آمریکا ۱۰ شرکت و نهاد دیگر روسیه را تحریم کرد

وزارت خزانه داری آمریکا روز پنجشنبه اعلام کرد که 10 نهاد روسی را به فهرست ویژه اتباع و افراد تحریم شده خود (فهرست SDN) اضافه کرده است. همه شرکت‌های تحریم شده با صنعت حمل و نقل مرتبط هستند.

بر اساس بیانیه دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک)، این فهرست شامل شرکت سهامی موراینفورم آگات کانسرن Morinformsystem Agat Concern (JSC)، موسسه تحقیقات مرکزی مواد ساختاری پرومتی Prometey، شرکت باتری رایجل Rigel، موسسه تحقیقات مرکزی مهندسی دریایی،  انجمن علمی و تولیدی آورورا Avrora، موسسه مرکزی تحقیقات علمی الکتروپریبور Elektropribor، شرکت سهامی اوبوخوفسکویه Obukhovskoye، شرکت پل دریایی و سیستم های ناوبری، موسسه اقیانوس شناسی شیرشوف و شرکت تکنوپل می‌باشد.

اوفک اعلام کرد که دارایی های این نهادها و شرکت‌ها مسدود شده است و افراد و نهادهای آمریکایی از معامله با آنها منع شده‌اند.

هفته گذشته، وزارت خزانه داری ایالات متحده 18 نهاد مرتبط با بخش خدمات مالی روسیه، از جمله دومین بانک بزرگ این کشور و تعدادی از شرکت های مرتبط را تحریم کرد.

همچنین تحریم هایی علیه فرمانداران روسیه، بستگان آنها، اعضای هیئت مدیره راه آهن روسیه و مقامات مناطق جدید این کشور اعمال شد. فرمانداران منطقه مسکو و همچنین مناطق ورونژ و کورسک نیز هدف این تحریم‌ها قرار گرفتند.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها