ارزان ترین لیست قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی

این که ارزان ترین لیست قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی کدام لیست است، از سوالاتی است که برای خیلی از افراد وجود دارد. به طبع در زمانی که انسان قصد خرید هر گونه وسیله و لوازمی را دارد، به دنبال این است که خرید خود را با مناسب ترین و ارزان ترین قیمت ممکن انجام دهد.

 این قصه در موقع ورود به هر عرصه و کسب و کاری نیز وجود دارد و هر فردی که در حال خرید تجهیزات برای راه اندازی یک کسب و کار است هم، به دنبال این است که با مناسب و ارزان ترین قیمت ممکن همه تجهیزات لازم کار خود را خریداری نمایید. این داستان در مورد افرادی که در شرف ورود به کسب و کار های حوزه غذا و علی الخصوص رستوران ها و فست فودی ها قرار دارند هم وجود دارد. به همین خاطر در صورتی که شما هم در شرف ورود به این کسب و کار ها و خرید تجهیزات آشپزخانه های صنعتی هستید، در ادامه بحث ارزان ترین لیست قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی هم این صفحه را ترک نکنید.قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی

این که ارزان ترین لیست قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی کدام لیست است، از سوالاتی است که برای خیلی از افراد وجود دارد. به طبع در زمانی که انسان قصد خرید هر گونه وسیله و لوازمی را دارد، به دنبال این است که خرید خود را با مناسب ترین و ارزان ترین قیمت ممکن انجام دهد. این قصه در موقع ورود به هر عرصه و کسب و کاری نیز وجود دارد و هر فردی که در حال خرید تجهیزات برای راه اندازی یک کسب و کار است هم، به دنبال این است که با مناسب و ارزان ترین قیمت ممکن همه تجهیزات لازم کار خود را خریداری نمایید. این داستان در مورد افرادی که در شرف ورود به کسب و کار های حوزه غذا و علی الخصوص رستوران ها و فست فودی ها قرار دارند هم وجود دارد. به همین خاطر در صورتی که شما هم در شرف ورود به این کسب و کار ها و خرید تجهیزات آشپزخانه های صنعتی هستید، در ادامه بحث ارزان ترین لیست قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی هم این صفحه را ترک نکنید.

آشنایی با تجهیزات آشپزخانه صنعتی 

در اول بحث بیاید تا کمی با خود آشپزخانه صنعتی آشنا شویم. آشپزخانه صنعتی که در زبان انگلیسی به آن Commercial Kitchen یا آشپزخانه تجاری هم گفته میشود، آشپزخانه ای است که اهدافش با آشپزخانه های معمولی و خانگی کاملا متفاوت است، در آشپزخانه تجاری یا صنعتی، هدف تولید و پخت غذا کسب درآمد است. در دید کلی، همان طور که بسیار هم مشخص است، آشپزخانه صنعتی محلی است که در آن غذا و خوراکی جات در تعداد و حجم بالا، آماده، پخته و سرو می شوند. همچنین همه ی مکان هایی که نیاز به پخت تعداد زیادی خوراکی یا غذا دارند، مثل رستوران ها، هتل ها، بیمارستان ها، دانشگاه ها، تالار ها، ادارات، شرکت ها، کارخانجات، سازمان ها، سالن های پذیرایی و… حتما دارای یک یا چند آشپزخانه صنعتی هستند. شما چه برای طراحی آشپزخانه صنعتی و چه برای تجهیز کردن آن، می توانید از مجموعه متخصص و حرفه ای شرکت فیدارسورن که یک فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه صنعتی با مناسب ترین قیمت هم می باشد، کمک بگیرید.

85FC1938-84F3-4E67-A81B-DE379D51DD19

خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی با کمترین قیمت

اما به بحث اصلی مقاله یعنی ارزان ترین لیست قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی رسیدیم. روند آماده سازی غذا و سرو آن برای مشتری، یک روند بسیار پیچیده است که از مراحل و قسمتهای مختلفی تشکیل شده است، که هر کدام برای اینکه غذا به بهترین و خوشمزه ترین شکل برای مشتری سرو شود، ضروری هستند. از طرفی این روند و مراحل هم هر کدام به کمک وسایل و تجهیزات آشپزخاخنه صنعتی به خصوصی انجام میشوند. به همین خاطر در زمان خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی، شما باید تا جایی که میتوانید تجهیزات لازم را خریداری کنید، تا کاری در آشپزخانه صنعتی کسب و کار حوزه غذایتان بخاطر نبود تجهیزات و وسایل لازم انجام آن کار، لنگ نماند. در قسمت پایینی یکسری از مورد نیاز آشپزخانه های صنعتیجمع آوری شده اند.

تجهیزات آماده سازی: تجهیزات آماده سازی، وسایل و تجهیزاتی هستند که به وسیله آنها مواد اولیه و خام آماده میشوند که به مرحله پخت برسند. لوازم و تجهیزات در این مرحله، مواد اولیه را چرخ، خورد، قطعه قطعه، نیم پز و… میکنند تا غذا آماده شود که برای پخت برود و سپس برای مشتری سرو شود. نمونه هایی از تجهیزات آماده سازی را در زیر میبینیم.

• چرخ گوشت صنعتی.
• انواع چاقوی صنعتی.
• میز کار صنعتی.

لوازم شست و شو: هر چقدر هم که یک کسب و کار از ظروف و وسایل آشپزخانه صنعتی بهره مند باشد، باز هم روزی همه آنها استفاده شده و نیاز به شست و شو پیدا خواهند کرد. این قضیه در ارتباط با همه کسب و کار های خوراکی وغذایی، و آشپزخانه های صنعتی وجود دارد. از همین رو یکی از مهم ترین تجهیزات در آشپزخانه های صنعتی، لوازم شست و شو می باشند، تا با استفاده از آنها ظروف را شست و مجددا قابل استفاده کرد.یکسری از لوازم شست و شو در آشپزخانه های صنعتی عبارت اند از:

• شیر شاور صنعتی.
• سینک ظرفشویی صنعتی.
• ماشین ظرفشویی صنعتی.

40256173-DEEB-4FBA-8C0F-189C3A9899FB

تحهیزات پخت و پز: اگر که نگوییم مهمترین، میتوانیم بگوییم که یکی از مهمترین مراحل کار در هر آشپزخانه صنعتی، پختن غذا میباشد. این مرحله، آخرین مرحله از کار است که غذا را آماده سرو برای مشتریان میکند. از همین رو هیچ کسب و کاری در حوزه غذا و خوراکی جات را نخواهید یافت که از تجهیزات پخت و پز که از موارد مهمی است که شما باید آن را از شرکت فیدارسورن که یک فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه صنعتی با مناسب ترین قیمت می باشد، خریداری کنید، بهره نبرده باشد. از تجهیزات پخت و پز صنعتی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

• سرخ کن صنعتی. 
• انواع اجاق گاز صنعتی.
• انواع فر صنعتی.
• انواع کباب پز صنعتی.
• گریل صنعتی.

تجهیزات برودتی: تجهیزات برودتی دسته ای از تجهیزات آشپزخانه های صنعتی هستند که تهیه آنها توسط صاحبان کسب و کارهای غذایی و خوراکی، از شرکت راه اندزای کتیرینگ واجب و لازم میباشد. این تجهیزات همانگونه که از نامشان هم پیداست، برای خنک، سرد و تازه نگه داشتن مواد غذایی و مواد اولیه به کار میروند. نمونه هایی از تجهیزات برودتی را در زیر نظاره می کنیم.

• انواع یخچال های صنعتی.
• انواع فریزر های صنعتی.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه صنعتی با مناسب ترین قیمت

همانطور که پیش تر هم در بحث ارزان ترین لیست قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی به آن اشاره شد، یکی از مهم ترین دغدغه های افراد در زمان خرید تجهیزات آشپزخانه های صنعتی،‌ بحث قیمت آن ها می باشد. فهمیدن قیمت آن ها باعث می شود که فرد با توجه به بودجه خود ببیند که آیا این امکان را دارد که برای خرید فلان وسیله اقدام کند یا خیر. متاسفانه به این دلیل که کشور ما تحت تحریم قرار دارد و ثباتی در قیمت های بازار وجود ندارد، نمی توان قیمت دقیقی را برای خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی مشخص کرد. علاوه بر این هم به این علت که تجهیزات مورد نیاز کسب و کار های مختلف با یکدیگر متفاوت می باشد، و این بحث که سلیقه افراد با یکدیگر فرق دارد، نمی توان قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی را به این راحتی ها بیان کرد. از همین رو در کل اما به شمایی که فکر راه اندازی کسب و کاری در حوزه غذا و خرید تجهیزات رستوران، لوازم کافه، تجهیزات آشپزخانه صنعتی، تجهیزات سرو غذا و یا غیره را در سر دارید، پیشنهاد می شود که سری به سایت فیدارسورن بزنید. گروه فیدارسورن از بهترین شرکت های تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد که آماده است، هم قیمت انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی را به شما اعلام کند و هم لوازم مورد نیاز شما عزیزان را با بالاترین کیفیت فراهم کند.

شبکه‌های اجتماعی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها