حداکثر تعرفه تشخیص رنگ خودرو ۵۰۰ هزار تومان است

رئیس اتاق اصناف کرج گفت: تمامی واحدھای صنفی تشخیص رنگ خودرو مکلف هستند که با توجه به ارزش خودرو حداکثر تا مبلغ پنج میلیون ریال براساس جدول تنظیمی اتحادیه دریافت کنند و دریافت ھرگونه وجه بیش از آن تخلف بوده و بر اساس قانون نظام صنفی متخلفان به تعزیرات حکومتی معرفی خواھند شد.

حداکثر تعرفه تشخیص رنگ خودرو ۵۰۰ هزار تومان است

بهروز حصاری روز یکشنبه ۲۰ آذر در جلسه‌ای با حضور رئیس اتحادیه تعمیرکاران اتومبیل و تمامی اعضای دارای پروانه و بدون پروانه رسته تشخیص رنگ خودرو که در محل سالن اجتماعات اتاق اصناف مرکز استان البرز تشکیل شد، اظهار کرد: بعد از ابلاغ دستور دادستان عمومی و انقلاب استان البرز مبنی بر ضرورت ساماندهی رسته صنفی تشخیص رنگ خودرو و تعیین دستورالعمل های جاری در این رابطه مواردی به تصویب رسید که برای اجرا به تمامی اعضاء صنف مذکور ابلاغ شد.

وی افزود: مقرر شد که تیمی از متخصصین امر تشکیل شده و علاوه بر بررسی اتحادیه تعمیرکاران به منظور احراز صلاحیت افراد شاغل، اقدامات تکمیلی لازم شامل اخذ آزمون از متقاضیان فعال در این رسته انجام شود.

حصاری ادامه داد:کارشناسی خودرو فقط با حضور خریدار و فروشنده و با احراز مالکیت و دریافت کد ملی طرفین صورت خواھد گرفت.

وی ادامه داد: به تمامی واحدھای بدون پروانه به مدت یک ماه تا تاریخ ۲۰ دیماه فرصت داده خواهد شد که در این خصوص اقدام کنند و پس از پایان زمان مذکور با واحدهای خاطی برخورد قانونی صورت می گیرد و از فعالیت آنان جلوگیری خواھد شد.

حصاری تاکید کرد: تمامی واحدھای صنفی این رسته مکلف هستند که با توجه به ارزش خودرو حداکثر تا مبلغ پنج میلیون ریال براساس جدول تنظیمی اتحادیه دریافت کنند و دریافت ھرگونه وجه بیش از آن تخلف بوده و بر اساس قانون نظام صنفی متخلفان به تعزیرات حکومتی معرفی خواھند شد.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها