یک اسب بخار به ازای هر کیلو وزن، قدرت باورنکردنی یک ابرخودرو!

کریستسن ون کونیگزگ پس از ۲۰ سال تصمیم گرفته است که خودروی CC۸S را مدرن کرده و یادبودی برای این خودرو برپا کند.

یک اسب بخار به ازای هر کیلو وزن، قدرت باورنکردنی یک ابرخودرو!

از کونیگزگ CC۸۵۰ به مناسبت ۵۰ سالگی کریستین ون کونیگزگ، موسس این برند سوئدی، ۵۰ عدد ساخته خواهد شد.

وقتی به کونیگزگ نگاه می‌کنیم، حس می‌کنیم که همان اِلمان‌های CC۸S در این خودرو وجود دارد که در واقع مدرن‌تر شده‌اند. در قسمت جلوییِ خودرو یک چراغ کشیده و نسبتا باریک با ۳ گرافیک L مانند، به زیبایی این خودرو کمک کرده‌اند.در زیر این چراغ‌ها یک ورودی هوای کوچک هم به چشم می‌خورد.

تصاویر | این ماشین هیولا به ازای هر کیلو وزن، یک اسب بخار قدرت دارد!

نمای بغل خودرو به همان سبک اصیل کونیگزگ طراحی شده است. رینگ‌های خودرو دقیقا همان سبک CC۸S را دارند که در کنار کالیپر قرمز رنگ بسیار زیباتر شده است.

در نمای عقب خودرو با چراغی روبه‌رو هستیم که سه گرافیک مربعی شکل دارد. روی قسمتی که پیشرانه را می‌پوشاند، لوگوی روح،که یکی از نشان های اصلی این شرکت است دیده می‌شود. یک خروجی هوا هم قبل از بال متحرک خودرو قرار گرفته است.

تصاویر | این ماشین هیولا به ازای هر کیلو وزن، یک اسب بخار قدرت دارد!

داخل خودرویی که رونمایی شده است تریم قرمز و مشکی دیده می‌شود. طراحی داخلی همان سبک محصولات کونیگزگ را دارد. انبوهی از قطعات فیبرکربنی، در کنار یک فرمان بزرگ و همچنین کیلومتر شمارهای چندگانه که در یک دایره بزرگ قرار گرفته و یک مانیتور بزرگ در زیر دریچه کولر خودرو؛ همگی الِمان های اصلی کونیگزگ در طراحی داخلی هستند.

یک اسب بخار برای هر یک کیلو وزن!

پیشرانه این خودرو ۵ لیتری V۸ توئین توربو است که نهایت قدرت آن ۱۳۸۵ اسب‌بخار و ۱۳۸۵ نیوتون‌متر گشتاور است. جالب این است که وزن این خودرو هم ۱۳۸۵ کیلوگرم می‌باشد!

تصاویر | این ماشین هیولا به ازای هر کیلو وزن، یک اسب بخار قدرت دارد!

گیربکس این خودرو دارای دو حالت اتوماتیک و ۹ سرعته دستی است؛ البته که در داخل خودرو یک دنده ۶ سرعته را خواهید دید.این یعنی ما با سریع‌ترین خودروی دنده دستی دنیا طرف هستیم! روی دسته دنده این خودرو پرچم سوئد هم به چشم می‌خورد.

هنوز قیمت این خودرو اعلام نشده است.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رابی
    0

    در ایران نیز ارابه مرگ تولید می کنند که به ازای هر کیلو یک نفر کشته و زخمی می گیرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها