رئیس سازمان حسابرسی برکنار شد

وزیر اقتصاد طی احکام جداگانه‌ای، سید اکبر موسوی داور و سید مهدی رمضانی را به ترتیب به عنوان رئیس و عضو هیأت عالی نظارت سازمان حسابرسی به مدت دو سال منصوب کرد.

رئیس سازمان حسابرسی برکنار شد

 

طی احکام جداگانه ای از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی رئیس و یک عضوهیأت عالی نظارت سازمان حسابرسی منصوب شدند.

سید احسان خاندوزی طی این احکام، "سید اکبر موسوی داور" و "سید مهدی رمضانی" را به ترتیب به عنوان رئیس و عضو هیأت عالی نظارت سازمان حسابرسی  به مدت دو سال منصوب کرد.

در احکام صادره برای موسوی و رمضانی می خوانیم:

با استناد به مفاد ماده 22 اساسنامه سازمان حسابرسی و تبصره ذیل آن و با توجه به مصوبه مورخ 2 آذر ماه 1401 هیأت محترم وزیران، به موجب این حکم به مدت دو سال به عنوان رئیس/ عضو هیأت عالی نظارت سازمان حسابرسی منصوب می شوید.

همکاری، همدلی و همراهی در این مأموریت دسته جمعی پیش شرط موفقیت است. امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری؛ انقلابی گری، مردم داری، پاکدستی، فساد ستیزی و قانون مداری در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات مجدانه بکوشید.

موسی بزرگ اصل پیش از این طی چهار سال به عنوان رئیس سازمان حسابرسی فعالیت می کرد.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • مخاطب
    0

    روزه گاره عجیبیست درد مردمو دوا کنید نه اینکه مشکل ساز باشید براشون

  • به امید حق
    0

    امید است رییس جدید به حقوق و مزایای نجومی و پاداشهای بی در و پیکر مدیران پایه و ارشد وزارت ارتباطات و بخصوص شرکت ارتباطات زیر رسیدگی نماید تا همه مردم مجبور به پرداخت هزینه های گزاف و زور ارتباطی نباشند

  • ناشناس
    0

    وقتی حتی مدیران کوچولوی زیل ساخت بعد از سی و چهل سال سابقه دیگر سهمیه و پارتی هایشان همه نابود شده اند و ریشه کن میشوند پاداش آخر خدمتی معادل حقوق صدها کارگر را قلوه کن میکنند

  • ناشناس
    0

    اشتباه کردید ،،فکر کردید سیدها دست پاکند ،فقط برای خودشان هستند

  • ناشناس
    0

    چرا خبر دروغ می دهید.رئیس سازمان حسابرسی در سمت خود مشغول است. رئیس هیات عالی نظارت عوض شده است .

  • 0

    خیلی ها حتی به دادگاه متوسل می شوند تا عنوان سید به اول اسم انها در شناسنامه درج شود. چون در این دوره زمونه سید بودن نان و اب دارد، بی خیال دین و دیانت و تقوا ، فقط این عنوان را یدک بکشید، تا 80 درصد همه جا تایید می شوید.

    نظرات شما -
    • سید الکی
      0

      واقعا راسته من اینو توی ادارت دیدم طرف نماینده مجلس ادواری بوده ازش پرسیدم جدتون کیه گفت نمیدانم بردارم میداند چون اون دنبال این کار بود............... این یعنی چی مگه باید دنبال این کار باشی یعنی سید الکی شدن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها