تجربه های مهاجرت به کانادا

اقامت کانادا به طور کلی به دو بخش تقسیم می شود. دسته اول اقامت های موقت هستند و دسته ی دوم اقامت دائم هستند.

تجربه های مهاجرت به کانادا

اقامت کانادا به طور کلی به دو بخش تقسیم می شود. دسته اول اقامت های موقت هستند که در دسته بندی های مختلف و اهداف مختلفی قرار می گیرند. این دسته بندی ها شامل کار، تحصیل، ایجاد شغل، سرمایه گذاری یا شرکت در جلسات و سمینارها می شود. دسته ی دوم اقامت دائم هستند که افراد، کانادا را برای ادامه زندگی خود با اهداف مختلف انتخاب میکنند و میخواهند برای همیشه در کانادا زندگی کنند یا اینکه هر وقت خواستند به کانادا بروند و در آنجا ماندگار شوند. البته افراد زیادی در گام اول با ویزای موقت وارد کشور کانادا شدند اما بسته به شرایط و موقعیت خود توانستند ویزای دائم را نیز دریافت نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ایران کانادا در ارتباط باشید.

کانادا کشوریست پهناور که در آمریکای شمال واقع شده است. این دارای ایالات و شهرهای مختلفی با آب و هوای سردسیری بوده و حتی اکثر ایالات آن آب و هوای قطبی دارند. البته استان بریتیش، کلمبیا و شهر ونکوور دارای آب و هوایی معتدل هستند. کانادا کشوری سرد محسوب می شود و از آنجایی که زمستان های سرد و طولانی دارد، در برخی مناطق درجه هوا به منفی 40 درجه میرسد. این سرما هر کسی را می تواند از پای درآورد. تحمل این آب و هوا برای افرادی که کانادایی هستند مشکل نیست.

تجربه های مهاجرت به کانادا

 اما اگر شما تحمل سرما را ندارید یا جزو افرادی هستید که در مناطق گرمسیری زندگی کرده اید، شاید تحمل این شرایط آب و هوایی برای شما دشوار باشد. چون افراد زیادی با توجه به مدت طولانی که به کانادا مهاجرت کردند نتوانستند به این آب وهوا عادت کنند. یکی از مواردی مهم در کانادا اهمیت به محیط زیست و حیات وحش آن است.

یکی از مواردی که باعث می شود شما در مهاجرت به کشور مقصد احساس راحتی کنید، آشنایی با آداب و رسوم مردم آن کشور است. کانادا کشوری مهاجر پذیر است. از آنجایی که افراد زیادی از سراسر دنیا، با اقلیت های گوناگون و فرهنگ های متفاوت به کانادا سفر می کنند، می توان کانادا را کشوری چند ملیتی دانست.کشوری که با فرهنگ ها و آداب و رسوم مختلفی سازگاری دارد. این کشور همچنین به خاطر وجود افراد مختلف دارای غذاهای متنوعی نیز می باشد.

اگر از افرادی که به کانادا مهاجرت کرده اند درباره آداب و رسوم و خصوصیات مردم کانادا سوال کرده باشید، با این جمله مواجه می شوید که مردم کانادا تمامی اصول اجتماعی را رعایت می کنند و در اصل افراد مبادی آداب هستند. این مردم بسیار مهربانند و به مهاجرین احترام می گذارند. در کل خصوصیت بارز آن ها صداقت، مهربانی، هم دردی و ادب است.

همان گونه که گفته شد کانادا به علت اقتصاد خوب و پیشرفته، دارای مشاغل گوناگونی در زمینه های مختلف است. هر فردی با هر توانایی می تواند در کانادا مشغول به کار شود. چرا که به علت بالا بودن سطح رفاه در این کشور، افراد اکثرا از شغل و وضعیت زندگی خود راضی هستند. مردم کانادا احترام خیلی زیادی برای مهاجرین قائل هستند. از این رو، این موضوع خود می تواند باعث دلگرمی افرادی شود که قصد دارند کانادا را برای مقصد خود انتخاب کنند.

افرادی که در کانادا تحصیل می کنند خیلی بهتر و راحت تر می توانند شغل مناسبی برای خود انتخاب کنند. چون کانادا به افرادی که در کشورشان اعتبار و تخصص گرفته اند، در زمینه های شغلی اهمیت بیشتری می دهد. همچنین در بخش اشتغال می توان این موضوع را نیز مورد بحث قرار داد که کشور کانادا همیشه به دنبال ایده های نو و جدید برای پیشرفت کشور خود می باشد. این کشور تامین رفاه شهروندانش را در اولویت قوانین خود قرار داده است. پس اگر به دنبال پیشرفت و رفاه بیشتر هستید، کانادا می تواند گزینه ی مناسبی برای مهاجرت باشد. 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    3

    اونجوری هم که میگید بهشت نیست.از دور همه چیز خوب و عالی هست.خیلی ها مجبوری مهاجرت میکنن.فکر میکنن برن خارج همه چی گل و بلبل میشه.مهاجرت سخت هست

    نظرات شما -
    • مهدی
      2

      دقیقا
      یکی از آشناهای ما هم که مهاجرت کرده بودن تو ایران خیلی از لحاظ اقتصادی خوب بودن ولی وقتی رفتن اونجا شرایطشون خیلی سخت شده

  • ناشناس
    0

    رفتن به کانادا پول میخواد اونهم خیلی زیاد؛درواقع مهاجرت به کانادا فقط بدردپولدارها یی میخوره که حاضرندبه خاطررفتن به کانادا قیدتمام سرمایه زندگیشون رو بزنند.

  • ناشناس
    1

    خوشبحال اونایی که تواناییشو دارن که مهاجرت کنن خودشونو ازاین جهنم نجات میدن...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها