تعرفه هر دقیقه تماس بین پیام رسان بومی و شبکه مخابراتی چقدر است؟

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: هزینه هر دقیقه تماس Call Out مبلغ ۲۵ تومان است که از این رقم، ۱۰ تومان سهم اپراتور مخابراتی، ۱۰ تومان سهم پیام‌رسان و ۵ تومان هزینه‌های فنی است.

تعرفه هر دقیقه تماس بین پیام رسان بومی و شبکه مخابراتی چقدر است؟

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری، در پیگیری راه اندازی سرویس برقراری تماس بین پیام رسان های اجتماعی ایرانی و شبکه مخابراتی ایران، گفت: طبق آیین نامه موجود در این زمینه هر پیام رسانی که بیش از ۳ میلیون کاربر وجود داشته باشد می تواند برای برقراری سرویس Call Out درخواست دهد.

سرویس Call Out به معنای برقراری تماس بین پیام رسان های اجتماعی ایرانی و شبکه مخابراتی ایران است.

زارع پور با تاکید بر اینکه هیچ منع قانونی در این باره وجود ندارد، تصریح کرد: به دنبال راه اندازی این امکان هستیم و اپراتورهای مخابراتی مکلف به ارائه این سرویس هستند.

وی درباره هزینه این تماس، گفت: هزینه هر دقیقه تماس Call Out مبلغ ۲۵ تومان است که از این رقم، ۱۰ تومان سهم اپراتور مخابراتی، ۱۰ تومان سهم پیام رسان و ۵ تومان هزینه های فنی است.

هزینه هر دقیقه مکالمه موبایل از ۵۹/۹ تومان برای سیم کارت های دائمی تا ۸۹/۹ تومان برای سیم کارت های اعتباری است.

بنا به این گزارش، برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه در این سامانه خواستار برقراری ارتباط بین پیام رسان های ایرانی و همچنین برقراری ارتباط بین پیام رسان ها و اپراتورها هستند.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • سم پاش
    0

    میگن بذرپاش میخاد وزیر مسکن شود کاش وزیر کشادورزی میشد تا مشکل بذرپاشی را کاملا حل میکرد. حالا که ایشون وزیر راه شد لطف کنه کنارجاده ها بذر خیار بکاره تا مسافران آب دوغ خیار بخورند

  • ناشناس
    0

    تعرفه تلفن ثابت که وحشتناک شده وای بحال غیر ثابتش البته حق دارند حقوق دادن نجومی به ۳۵ سال خدمتها نفسگیره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها