شرکت مخابرات دستورالعمل مورد تایید شورای رقابت را اجرا کرده است

ابلاغ "دستورالعمل نحوه تنظیم هزینه ماهیانه تلفن ثابت" پس از پیشنهاد و موافقت کمیسیون تنظیم مقررات و شورای رقابت و پس از بررسی توسط ستاد تنظیم بازار صورت گرفته است تا وضعیت توسعه شبکه مخابراتی ارتقا پیدا کند.

شرکت مخابرات دستورالعمل مورد تایید شورای رقابت را اجرا کرده است

به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ، با توجه به ماده ۳ مصوبه جلسه ۴۶۶ شورای رقابت با موضوع " دستورالعمل نحوه تنظیم هزینه ماهیانه تلفن ثابت"، شرکت مخابرات ایران در سال اول اجرای تعرفه ملزم به ارائه و استقرار نظام حسابداری بهای تمام شده نبوده است ولی این شرکت براساس اعلام نظر شورای رقابت خود را ملزم به فراهم کردن مدارک مورد نیاز این شورا کرد وتا هفته آینده ارایه می شود .

بر اساس این خبر ، ثابت ماندن تعرفه خدمات ثابت شرکت مخابرات ایران در طول سالیان گذشته منجر به عدم توسعه مطلوب حوزه ارتباطات شده و با توجه به نقش شرکت مخابرات ایران در پیاده‌سازی الزامات توسعه‌ای و رشد اقتصادی کشور، باید زیرساخت های این شرکت تحول یابدو این امر با سیاستگذاری های منطقی و همکاری تمامی ذی نفعان این حوزه و دستگاهها مرتبط امکان پذیر است. ومی توان ارتباطات کشوررا توسعه داد و حیات دوباره به ارتباطات بخشید.

منبع: شرکت مخابرات ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • م
    0

    خدایی حق نیست از کسی که با تلفن حرف نزده پول بگیرید به نظر من حرامه به هر بهانه ای که بگیرید من دیگه قبضشو نمیدم تا قطعش کنید

  • حسن
    0

    زیر ساخت های مخابرات زمانی قابل توسعه است که مسولین ان در درجه اول حقوق حقه بازنشستگان خود در خصوص درمان و رفاهیات راکه ده ماهاستپرداخت نشده است انرا بنرا بعنوان حق الناس پرداخت نماید سپس بدنبال توسعه باشد . حقوق مردم در صدر توسعه است

  • ناشناس
    0

    خ خدا را خوش نمیاد د

  • ناصر
    0

    خدائی این مبلغی که به قبض اضافه کرده اید نه شرعی است وبه اقتصاد زیان میرساند چون خانواده رابه مصرف بی رویه تشویق میکند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها