میرکاظمی:‌

امسال و سال آینده هیچگونه افزایش قیمتی برای حامل‌های انرژی نداریم

رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: کار تهیه بودجه۱۴۰۲ در سازمان برنامه و بودجه تمام شده و آن را این هفته تحویل دولت می دهیم و هیچ افزایش قیمت برای حامل‌های انرژی امسال نداریم و در بودجه سال آینده هم چنین افزایشی در نظر نگرفته‌ایم.

امسال و سال آینده هیچگونه افزایش قیمتی برای حامل‌های انرژی نداریم

سید مسعود میرکاظمی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت گفت: سازمان ما در تدوین لوایح برنامه هفتم و بودجه سال آینده اولویت را به بودجه ۱۴۰۲ داده است. هنوز برنامه ششم توسعه در کشور حاکم است و الان در حال تدوین بودجه هستیم که مراحل نهایی را در این سازمان پشت سر می گذارد؛ این لایحه امروز ویرایش و سپس به دولت ارسال می‌شود.

وی افزود: براساس بودجه ای که در حال تدوین آن هستیم، هیچ افزایش قیمتی در حامل های انرژی در بودجه ۱۴۰۲ نخواهیم داشت.

میرکاظمی بیان کرد: افزودن ۲۰۰ هزار میلیارد تومان به منابع هدفمندی یارانه ها با توجه به عدم افزایش قیمت حامل های انرژی در سال جاری و همچنین سال آینده، منابع موهوم است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه همچنین شایعه استعفایش را که در روزهای اخیر مطرح شده بود، تکذیب کرد.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    2

    از ترستون است که افزایش نمی دهید

  • دلسوخته
    0

    شما که گرون نمیکنید،!
    الگو مصرف را محدودتر میکنید مازاد را پلکانی تصاعدی جریمه می‌بندید، کاری که قدیمیا میگفتن تو شیر آب میبندن! ولی این گرونی هم ناراضیان ومحرومان را برآشفته می‌کند وهم آرا رای از60به 15میرسد...

  • ناشناس
    0

    آقای میر کاظمی شما خودتون با برداشتن ارز 4200 تومانی و بالا بردن هزینه های البته چند صد برابری در هزینه مشکلات بودجه رو چندین برابر کردید به گفته خود شما کسری بودجه 500 هزار میلیاردی رو شما باید براش راه حل بدهی سازمان و برنامه و بودجه باید هم جلوی این تورم ناشی از بی برنامگی در بودجه ریزی رو جبران بکنه و هم توان برنامه ریزی برای جبران کسری بودجه رو در ثانی شما باید در بودجه بیاری که بر روی چه مقدار از نظر ریال و یا ارزی بودجه کشور رو تنظیم می خواهی بکنی در سال آینده شما چه بخواهی و چه نخواهی هزینه های بودجه ای کشور 20 الی 25 درصد اضافه خواهد شد اولین گام در بودجه ریزی باید شفافیت در درآمدها و هزینه های کشور چه با درآمد ارزی و چه ریالی باید باشد اگر این در کشور محقق بشه بقیه مشکلات حل خواهد شد

  • ناشناس
    0

    قبض آب 7برابر شد ..7777777777

  • ناشناس
    0

    خواهیم دید .بر پدرومادرش لعنت که دروغ بگه .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها