واکنش وزیر ارتباطات به نامه مسدودسازی وی پی ان ها و تشدید محدودیت اینترنت

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات درباره نامه‌ای منتسب به وزیر ارتباطات پیرامون اعمال محدودیت های شدید اینترنتی، توضیحاتی داد.

واکنش وزیر ارتباطات به نامه مسدودسازی وی پی ان ها و تشدید محدودیت اینترنت

 

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: از دیروز در فضای مجازی تصویر نامه‌ای بدون سربرگ، شماره و امضا با عنوان «سرّی» و با موضوع اعمال محدودیت های شدید در اینترنت منتشر شده است که آن را به وزیر ارتباطات منتسب کرده اند.

او گفت: از وزیر سوال کردم و در پاسخ گفتند:”در طول عمرم نه چنین نامه ای را دیده‌ و نه امضا کرده‌ام.“

رئیس روابط عمومی وزارت ارتباطات گفت: ماموریت مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه که در آن زمان دکتر زارع پور مسئولیت آن را برعهده داشتند، توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات قوه قضائیه و توسعه خدمات الکترونیکی این قوه است که نتایج آن راه اندازی ده ها خدمت برخط در قوه قضائیه مانند احراز هویت برخط، دریافت سوء و عدم سوء پیشپینه برخط، ارسال لوایح به صورت الکترونیک، نوبت دهی برخط و... بوده است.

او ادامه داد: اصولا مرکز مذکور هیچ مسئولیتی در حوزه مدیریت فضای مجازی ندارد که بخواهد در جلساتی با این موضوع شرکت و یا صورتجلسه ای را امضا کند. با توجه به این که نامه مذکور فاقد حداقل موارد معمول مکاتبات اداری است و نه سربرگ دارد، نه تاریخ و نه حتی امضاء، منتشر کنندگان خارجی و تایید کنندگان داخلی آن اعتباری برای ایجاد حواشی بعدی را نیز ندارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    اگر دروغ نگویید ،باعث تعجب است

  • ناشناس
    0

    مردم دیگه از فیلترینگ عبور کردن فکر راه دیگه ای باشید

  • وحید
    0

    پول میدیم و فیلترینگ را دور می‌زنیم. فقط با فیلترینگ خودتان را بیشتر منفور کردید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها